http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

6 کمپانی بزرگ جهان در سال 2017

6 کمپانی بزرگ جهان در سال 2017

در سرتاسر جهان کمپانی های بزرگی در حال فعالیت هستند ، که میتوان آنها را از نظر درآمد وارزش کلی مورد بررسی قرار داد . در اینجا ما چند شرکت در دسته ها و رده های متفاوت را در نظر گرفتیم تا اطلاعات اولیه آنها را در یک عکس ساده قرار دهیم . جدا از این شرکت ها می توان به شرکتهای بزرگی همچون مایکروسافت ، آمازون ، سامسونگ ، تویوتا و .... اشاره کرد ، که ما برای تنوع چند شرکت زیر را قرار داده ایم .

4 اصل در تبلیغات موثر

4 اصل در تبلیغات موثر

تبلیغات امروزه جز لاینفک و جدا نشدنی هر کسب وکاری از صنایع بزرگ تا کسب وکارهای محلی کوچک هر اقدامی رو در چهارچوب تبلیغات برای معرفی  کسب وکارشان انجام میدند .

تبلیغاتی که به صورت چاپی ، بصری ، یا در سطح اینترنت انجام میشود ، لازم است که نکاتی را برای بازخورد مناسب رعایت کنند . در زیر چهار اصل در تبلیغات موثر  به صورت کلی و ساده توضیح داده شده است .

4 آگهی چاپی درخشان و موفق کمپانی ها

4 آگهی چاپی درخشان و موفق کمپانی ها

آگهی چاپی یا به طور عامیانه ( عکس های تجاری ) همیشه میتوانند ابزاری قدرتمند برای بیان پیام کمپانی ها به مخاطب باشد . هر چند عکس های تبلیغاتی خود در طول سالها گواهی بر قدمت واثرگذاری کمپانی بر مخاطبینش است . از همین رو کمپانی ها  سعی در طراحی عالی تبلیغات چاپی خود میکنند تا بازخورد مناسبی رو در مدت زمان مناسب و تعیین شده خود بگیرند .

 نقشه من : ابزار مفید برای سایت شما

نقشه من : ابزار مفید برای سایت شما

دارندگان سایت یا وبلاگ برای صفحات مختلف از جمله صحفه (ارتباط با ما) جدا از مشخصات ارتباطی نیاز به یک نقشه ، محل فعالیت خود را دارند . از این رو این این امکان در فست نیاز ایجاد شده که شما بتوانید یک مپ با مشخصات منحصر به فرد ، ثبت لینک ، عکس .... در آن و قراردادن در سایت خود از این امکان بهره مندشوید .

چهار دلیل برای حضور کسب وکارها در اینترنت

چهار دلیل برای حضور کسب وکارها در اینترنت

کمتر کسب وکاری وجود دارد که در تب و تاب تغییرات سریع و روزانه دنیای اینترنت وجود نداشته باشد . هر روز میلیاردها داده در فضای مجازی جابه جا دریافت وارسال می شوند . افراد هر روز دسترسی سریع  و بیشتر وارزانی را خواهان هستند ، زیرا بر زندگی تمامی افراد تاثیر متناسب با شیوه تعامل خود با اینترنت داشته است . برای بعضی حضور در اینترنت جالب ، برای بعضی سرگرم کننده ، برای بعضی دیگر کاربردی و به طور یقین برای همه راحتی و دسترسی به خدمات و محصولات کسب وکارهاست.

از این رو دولتها برنامه های برای همگانی شدن و در دسترس بودن آن وارتقا سرعت آن را دارند ، و این خود مشوق حضور کسب وکارها در فضای مجازی شده است .