http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

چهار دلیل برای حضور کسب وکارها در اینترنت-1

چهار دلیل برای حضور کسب وکارها در اینترنت

کمتر کسب وکاری وجود دارد که در تب و تاب تغییرات سریع و روزانه دنیای اینترنت وجود نداشته باشد . هر روز میلیاردها داده در فضای مجازی جابه جا دریافت وارسال می شوند . افراد هر روز دسترسی سریع  و بیشتر وارزانی را خواهان هستند ، زیرا بر زندگی تمامی افراد تاثیر متناسب با شیوه تعامل خود با اینترنت داشته است . برای بعضی حضور در اینترنت جالب ، برای بعضی سرگرم کننده ، برای بعضی دیگر کاربردی و به طور یقین برای همه راحتی و دسترسی به خدمات و محصولات کسب وکارهاست.

از این رو دولتها برنامه های برای همگانی شدن و در دسترس بودن آن وارتقا سرعت آن را دارند ، و این خود مشوق حضور کسب وکارها در فضای مجازی شده است


رقابت :

یکی از مهمترین چالشهای هر کسب کاری رقابت است . همه کسب وکارها هر روز و هر لحظه در رقابت سخت ودر حال سختر شدن هستند . زیرا هر خدمات و محصولی که ارائه و تولید شوند . برای فروش بیشتر نیازمند رعایت فاکتورهای مانند ، قیمت مناسب – بسته بندی عالی – سادگی ودر عین حال پر کاربرد – در دسترس بودن آسان  - گارانتی – خدمات پس از فروش ، و مهمتر از آن تعامل ودر ارتباط بودن با مشتریست. که این امکان در فضای مجازی بستر مناسبی برای آن فراهم شده است . که اگر از حضور خود در آن امتناع کنید این رقیبانتان هستند که نظر و درخواست مشتریانتانرا به طرف خود می کشند ، و آینده روشن و راهکارهای مناسب را برای کسب وکارشان خواهند ساخت.

و برای این کار شما نیاز به معرفی کسب وکار ، خدمات و محصولات خود و استفاده از راههای ارتباطی با مشتری را دارید.


تغییر در ارائه خدمات :

بسیاری از کسب وکارها امروزه با چالشهای جدیدی برای ارائه خدمات خود روبه رو شده اند که شیوه ارائه این خدمات با حضور در فضای سنتی سختر کرده است. زیرا ایده های جدید راهکارهای مناسب و راحتی در ارائه خدمات فراهم نموده اند. گوشی های هوشمند اصلی ترین عامل این تغییر هستند و با توجه به دارا بودن بسیاری از افراد به گوشی های هوشمند تغییر سریع در ارائه خدمات برای بسیاری از کسب وکارها را تجلی بخشیده .

چند کسب وکار زیر و احتمالا  بسیاری از کسب وکارهای دیگر ،  تغییر اساسی در ارائه خدمات آنها در حال به وجود آمدن است.

بنگاه های مسکن سنتی . (تغییر اساسی )

آژانس های تاکسی تلفنی غیر هوشمند . ( در حال تغییر)

آژانس های سنتی مسافرتی فروش بلیط . (تغییر اساسی )

فروشگاه های خرده فروشی غیر زنجیره ای و غیر برند .  ( در حال تغییر)

بوتیکهای متفرقه لباس و کیف و کفش .  ( در حال تغییر)

دفاتر خدمات ترجمه ، با توجه به رشد سریع نرم افزارهای خبره ترجمه . ( در حال تغییر)

روزنامه های کاغذی، به خصوص آگهی های روزنامه ای . (تغییر اساسی )

برگزاری دوره های آموزش حضوری و مدارک حرفه ای . ( در حال تغییر)

پیک های موتوری، با آمدن پهبادها تهدید جدی خواهند شد. ( در حال تغییر)

مشاغل دلالی، مثل فروش خودرو دست دوم (تغییر اساسی )

...


گستردگی وهمگانی شدن اینترنت :

امروزه یکی از اصلی ترین زیر ساختهای هر کشوری شبکه گسترده وپهناور اینترنت است . وهر روز برنامه های برای همگانی شدن ، در دسترس بودن و ارتقا سرعت آن اجرا می شود . زیرا اینترنت به سرعت در حال تغییر دسترسی افراد ب خدمات و محصولات شده است . و باعث ایجاد کسب وکارهای جدید ونوپای شده است . واین اهمیت برای همه روز به روز روشن تر شده وهمگان حضور خود را در آن بهتر وبیشتر از قبل در نظر میگیرند .
 


دسترسی به مشتریان بیشتر و ابزارهای مفید تر :

فضای مجازی بستری را فراهم نموده که شما به راحتی می توانید به گروه بسیاری از مشتریانتان دسترسی داشته باشید ، و گاهی این امکان رایگان نیز است . از جمله این امکانها وابزارها حضور در شبکه های اجتماعی و در ارتباط بودن ب بازار هدف خود - ایمیل و ارسال رایگان آگهی - قراردادن محتوای ویدیویی ، عکس ، مرتبط با محصولات و خدمات و با فروش محتوی مفید تولید شده - دریافت نظر کاربران در باره محصولات خود – ثبت آگهی – ابزار مفید پیامک و ....

که هر کدام از این امکانها وابزارها در سایتهای مرتبط و یا سایت خود امکان پذیر و قابل دسترسی واجرا است. و این دلیل صریح برای حضور شما در این بستر شده که مشابه آن در فضای سنتی وجود ندارد.


اشتراک گذاری :

افزودن نظر

پاسخ

برای افزودن نظر ابتدا باید به حاسب کاربری خود وارد شوید

نظرات

اولین نظر را وارد نمایید.