http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

چهار مزیت ثبت آگهی در فست نیاز برای کسب وکار شما-1

چهار مزیت ثبت آگهی در فست نیاز برای کسب وکار شما

1 – ماندگاری

برخلاف سایر روشهای تبلیغ (تجارت) که به صورت مدت دار و کوتاه مدت و آنی است می توان آگهی تجاری برای همیشه به صورت رایگان در سایت ثبت نمود. به طور یقین بهترین مکان در اینترنت برای ثبت آگهی با محتوا ، مشخصات ، راههای ارتباطی شخصی تجاری  ، ودر دسترس بودن راحت ، و منظم کنار هم قرار گرفتن تمامی این مشخصات با دیگر آگهی کاربر ، ثبت یک آگهی تجاریست.


2 – رایگان بودن

در فست نیاز میتوان یک آگهی تجاری را با مشخصاتی همانند (ثبت لینک سایت یا لینک دلخواه – شماره ثابت – همراه – فکس – موقعیت مکانی (مپ) – عکس – توضیحات - ... ومنظم قرار گرفتن این مشخصات ) ، به صورت رایگان و نامحدود ثبت نمود . و این خود یک ویژگی عالی  و کاربردی برای تمامی کسب وکارها است .


3 – نامحدود بودن

شما اگر دارای یک کسب وکار هستید میتوانید برای کسب وکار خود به تعداد دلخواه آگهی غیر تکراری ثبت نمایید .یا اینکه شما فروشنده یا محصولاتی داشته باشید می توانید برای تک تک محصولات خود یک آگهی تجاری برای بهتر معرفی شدن محصول و فروش بیشتر ، ثبت نماییددر هر صورت راه همیشه برای ثبت یک آگهی منحصر به کسب وکار و محصول شما فراهم شده است.


4 – در دسترس بودن

آگهی که شما ثبت می نمایید هر یک در دسته بندی جداگانه ای قرار دارد وهر چند امکان قرارگرفتن آگهی در چند دسته بندی مرتبط با آگهی در نسخه جدید فراهم شده است . به این صورت کاربران جایگاه آگهی شما را می دانند و برای یافتن آگهی شما هیچ سر درگمی ایجاد نمیشود و این قابلیت در اینترنت مختص به ثبت آگهی تجاریست .


 


اشتراک گذاری :

افزودن نظر

پاسخ

برای افزودن نظر ابتدا باید به حاسب کاربری خود وارد شوید

نظرات

اولین نظر را وارد نمایید.