http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

4 اقدام برای جذابیت و بازدید بیشتر آگهی-1

4 اقدام برای جذابیت و بازدید بیشتر آگهی

1 - عکس و تیتر جذاب 


شاید شما جذابترین عکس و مناسبترین تیتر رو برای آگهی خود داشته باشید . اما طبق مشاهدات ما بیشتر کاربران به صورت تکراری برای مشاهده و کسب اطلاعات دوباره  وارد سایت و مشاهده آگهی می شوند ، و به این دلیل عکسها و تیتر های جذاب دیگری برای آگهی خود انتخاب نمایید تا یک حس تازه و جدیدی به کاربر دهید . وخوشبختانه این امکان ویرایش در سایت به صورت رایگان و نامحمدود امکان پذیر است . 


2 - قیمت گذاری 


هر چند که امروز قیمت های سریع تغییر می کنند اما بیشتر کاربران در جستجوی یک قیمت نسبتا مشخص برای محصول مورد نظر خود هستند . پس بهتر است که با وجود تغییرات یک قیمت نسبی رو برای آگهی خود قرار داد و در توضیحات نیز به آن اشاره نمود . 


3 - یک آگهی برای یک محصول


هر چند آگهی های که به صورت جامع یک کسب وکار ومحصولات  آن را معرفی می نمایند دارای مزیت های خود هستند ، با این وجود آگهی که  یک محصول را به صورت خلاصه و مختص یک محصول معرفی نمایید . حس و توجه بیشتری برای کاربر ایجاد می نماید . و بادید کننده از سردرگمی در جستجوی زیاد رو بیرون می آورد .

 
4 - صادق بودن 


امروزه کاربران اینترنتی در هر کسب وکاری گزینه های زیادی برای انتخاب دارند . پس بهتر است که در معرفی محصول وخدمات خود صادق باشید و تا جایی که امکان دارد از مزایا و معایب محصول و خدمات خود بنویسید .         


اشتراک گذاری :

افزودن نظر

پاسخ

برای افزودن نظر ابتدا باید به حاسب کاربری خود وارد شوید

نظرات