http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

6 فناوری تاثیرگذار دهه آینده -1 6 فناوری تاثیرگذار دهه آینده -2

6 فناوری تاثیرگذار دهه آینده

شما فکر میکنید در آینده چه تغییری قرار است اتفاق بیفتد ، دنیا به چه شکی در می آید . با و وجود رشد سریع فناوری کدام کسب وکارها در خطرند و کدام کسب وکارها نقش پررنگ تری ایفا می کنند . طبق تحقیق World Economic Forum یکی از سازمان‌های بزرگ اقتصادی جهان ( با همین نام ) که در سوئیس است  این داده را با تلاش کارشناسان خود تولید کرده است .

6 تکنولوژی تاثیرگذار ( همراه ویدیو )

 رباتها 

روبات ها در حال حاضر صنایع فیریکی ( یقه آبی : اصطلاح آمریکایی )  را دچار مشکل کرده اند و تا سال 2024 بر آن تسلت پیدا می کنند . اما به زودی آنها نیز شروع به جایگزینی در مشاغل اداری   ( یقه سفید ) می کنند . حتی تا 2021 رباتهای داروساز به بازار خواهند آمد .

 سنسور یا حسگرها

اینترنت اشیا به سرعت در حال پیشرفت است . از پوشیدنیها ، حرکات ، پیاده روی ها همگی در آینده هوشمند و تحت کنترل می باشند .1 تریلیون سنسور مختلف تا سال 2022 به کار برده شده اند و با ارتباط اینترنتی در نقاط مختلف متصل شده اند .

 پزشکی 
 
چاپگر سه بعدی انقلابی جدید را در صنعت پزشکی ایجاد نمود . از ساخت اعضای بدن تا پیوند عضو تا سال 2024 .
 
 اینترنت 
اینترنت با توجه به کاربرد تاثیرگذار آن در انتقال داده و با توجه به حجم عظیم از داده های مختلف ، به پاسخ کارشناسان تا سال 2024 به یک حق اساسی برای همه افراد تبدیل می شود .
 
تلفن هوشمند
اجزای الکترونیکی همچنان به افزایش قدرت و کاهش اندازه تبدیل می شوند . 80 درصد از کارشناسان پیش بینی می کنند که اولین تلفن های قابل برنامه ریزی تا سال 2024 در دسترس تجاری قرار می گیرند ؟! به جای صحبت کردن با تلفن ، کاربران می توانند به افکار خود از طریق امواج مغزی ارتباط برقرار کنند .
 
خودرو 
در یک دهه آینده شاهد به اشتراک گذاری خودروها می شویم طرحی که منجر به تغییر افکار مردم در مالکیت خودرو است
 

برای به اشتراک گذاشن نظرات و پیشنهادات خود با دیگران  کامنت بگذارید .

 
 


اشتراک گذاری :

افزودن نظر

پاسخ

برای افزودن نظر ابتدا باید به حاسب کاربری خود وارد شوید

نظرات

اولین نظر را وارد نمایید.