http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

4 آگهی چاپی خلاقانه ، هوشمند و تعاملی -1 4 آگهی چاپی خلاقانه ، هوشمند و تعاملی -2 4 آگهی چاپی خلاقانه ، هوشمند و تعاملی -3 4 آگهی چاپی خلاقانه ، هوشمند و تعاملی -4 4 آگهی چاپی خلاقانه ، هوشمند و تعاملی -5 4 آگهی چاپی خلاقانه ، هوشمند و تعاملی -6 4 آگهی چاپی خلاقانه ، هوشمند و تعاملی -7

4 آگهی چاپی خلاقانه ، هوشمند و تعاملی

 

استراتژی محتوای دیجیتال بیش از 10 سال است که به سوی تولید محتوای بصری رشد کرده . اما این روند نمیتواند دلیلی برای منقرض دانستن آگهی های چاپی دانست . بلکه میتواند راهکاری را برای کمپانی ها ایجاد کرد که بتواند آگهی های چاپی خلاقانه تری را تولید نمایند . 

 

1 - موتورولا 

این آگهی با همکاری مجله Wired برای ترویج سفارشی سازی Moto X است . مردم با فشار دادن دکمه ها می توانند رنگ گوشی را تغییر دهند .

 

2 - کانتور رکوردس

Kontor Records می خواست توجه متخصصان تبلیغات خلاق را جلب کند. به جای ارسال آخرین CD، یک آهنگ ضبط شده وینیل از طریق ایمیل به لیست پستی شما ارسال و با یک ورق کاغذی پستی  ارسال می کند که می تواند با قراردادن آیفون به روش واقعیت افزوده آن را پخش نمود .

 

3 - پژو 

این آگهی خلاقانه از پژو افراد را دعوت به مشاهده صحفه میکند سپس از او میخواهد که ضربه ای به جلوی ماشین بزنند . بعد از آن صحفه به اندازه ی یک کیسه هوای کوچک تعبیه شده در صحفه بعد بلند میشود . 

 

4 - فولکس واگن

این آگهی چاپی خلاقانه از فولکس واگن که با استفاده از واقعیت افزوده و بر نامه از پیش نصب شده بر روی تلفن همراه حرکت اتومبیل در پیچها و روی جاده های لغزنده و برفی را نشان داده و جنبه آموزشی نیز دارد.


 

 



آیا در ایران چنین اقدامی با وجود هزینه های زیاد تاثیر گذار خواهد بود .

با گذاشتن کامنت نظرات و پیشنهادات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید .

 

 


اشتراک گذاری :

افزودن نظر

پاسخ

برای افزودن نظر ابتدا باید به حاسب کاربری خود وارد شوید

نظرات

اولین نظر را وارد نمایید.