http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

اهمیت طراحی یک اینفوگرافیک در پیشبرد یک کسب وکار -1 اهمیت طراحی یک اینفوگرافیک در پیشبرد یک کسب وکار -2 اهمیت طراحی یک اینفوگرافیک در پیشبرد یک کسب وکار -3 اهمیت طراحی یک اینفوگرافیک در پیشبرد یک کسب وکار -4 اهمیت طراحی یک اینفوگرافیک در پیشبرد یک کسب وکار -5 اهمیت طراحی یک اینفوگرافیک در پیشبرد یک کسب وکار -6

اهمیت طراحی یک اینفوگرافیک در پیشبرد یک کسب وکار

 

اگر بخواهیم از تولید محتوا صحبت کنیم طراحی اینفو گرافیک بخشی مهم و یک اقدام مفید در این زمینه است . اینفوگرافیک می تواند منظور و مفهوم یک داده را بهتر و عالی تر برای کاربر برساند . اینفوگرافیک از مجموع داده های یک برنامه ، شرکت ، محیط اطراف و ... ایجاد میشود .
طراحی اینفوگرافیک تبدیل به یک شغل شده است شما میتوانید بصورت یک آزادکار برای سایتها و اهداف خود اینفوگرافیک های حرفه ای طراحی کنید . یا اینکه استخدام یک سایت یا شرکت شوید و به تولید طرحهای گرافیکی مورد نظر آنها بپردازید .یک اینفوگرافیک اغلب به صورت آمار ، آموزش ، تبلیغ یک کسب و کار، تغییرات یک جریان محیطی و .... طراحی میشود .      
شما نیز می توانید یک اینفوگرافیک مفید برای کسب وکار ، وبلاگ و تبلیغات خود طراحی کنید . ابتدا باید یک داده آماده داشته باشید و با خلاقیت در طراحی گرافیک هر دوی آنها را با متنی خوانا ترکیب و تولید کرد . برای اینکار میتوانید از برنامه های طراحی نمودار وفلوچارت و اینفوگرافیک یا از سایتهای عالی طراحی اینفوگرافیک با امکانات به روز وعالی استفاده کرد .
مزایای طراحی اینفوگرافیک :
ارسال سریع منظور ومفهوم داده شما به کاربر .
کامل بودن مجموعه داده ای در یک طرح گرافیکی . 
افزایش اعتبار در تلاش برای تولید آن نزد کاربر .
محتوای عالی و فوق العاده برای شبکه های اجتماعی .
ویژگی یک اینفوگرافیک عالی : 
خوانا بودن متن آن . 
ترکیب رنگ زیبا . 
جامع بودن داده نوشته شده . 
...
اگرداده های طولانی داشته باشید میتوانید از اینفوگرافیکهای ادامه دار استفاده کنید . شما میتوانید مطالب وبلاگتان را در یک اقدام باز تولید به اینفوگرافیکی جذاب تبدیل کنید و کاربران جدیدی را جذب نمایید . 
برای طراحی یک اینفوگرافیک عالی میتوانید از چند سایت عالی زیر اسفاده کنید . این سایتها اغلب به صورت رایگان هستند و در بعضی موارد برای خدمات بهتر و طرحهای گرافیکی  عالی هزینه ای  را دریافت می کنند . 



بهترین و عالی ترین سایتهای طراحی اینفوگرافیک : 

 

1 -  befunky  

 befunky علاوه بر یک ویرایشگر عکس ، شامل یک سازنده Infographic می باشد. یک قالب را انتخاب کنید، تم خود را با تصاویر و آیکون ها و متن را با تنظیم متن، رنگ ها و طرح بندی خود سفارشی کنید، سپس به سادگی ذخیره و ارسال کنید . هزینه ای آن رایگان  و دارای امکانات سفارشی از  3 دلار تا 5 دلار به صورت سالانه است . 

2 - visme 

 

 این سایت ابزار رایگانی شامل بیش از 100 فونت رایگان، میلیون ها تصویر رایگان و هزاران آیکون با کیفیت است . همچنین ابزارهای برای تولید محتوای بصری ، شامل تصویر برداری ضبط صدا نیز می باشد . هزینه آن رایگان و دارای اکانتهای ویژه 12 دلاری استاندارد و  20 دلاری دائم می باشد . 

3 - snappa

 

Snappa یک ابزار طراحی گرافیک است و شامل امکانی برای طراحی  رایگان infographic می باشد . Snappa قالب های از پیش طراحی شده ارائه می دهد که برای به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی بهینه شده اند . هزینه آن رایگان  ودارای اکانت ماهانه ای ویژه ، 10 دلاریست .

4 - Canva

 

یکی از معروفترین سایتهای طراحی اینفوگرافیک با طرحهای متنوع و رایگان  است . Canva یک ابزار قدرتمند و آسان برای طراحی در اینترنت می باشد .  این سایت همچنین دارای یک کتابخانه گسترده ای از تصاویر، آیکون ها، فونت ها است . هزینه آن رایگان و دارای اکانت 10 دلاری برای امکانات ویژه است . 

5 - Google chart tools

ابزار نمودار گوگل قدرتمند، ساده و رایگان است. شما می توانید از انواع نمودار ها موجود یکی را انتخاب کنید و طرح خود را پیاده و برای استفاده در   وب سایت خود از آن استفاده نمایید . هزینه آن کاملا رایگان است .

6 - piktochart

یکی از بهترین وبسایتها برای وبلاگ نویسان است تا مطالب خسته کننده خود را به اینفوگرافیک جذاب تبدیل کنند . ابزارهای متن ، تصویر ، زیادی برای ویرایش عکس و تولید و بازسازی آن دارد . امکانات دیگر را میتوانید در سایت مشاهده نمایید . هزینه ان رایگان و برای ابزارهای خاص خود از 12 دلار تا30 دلار دریافت میکند .

برنامه ها و سایتهای مختلف دیگری نیز وجود دارد ، شما میتوانید از همه آنها ابتدا به صورت آزمایشی استفاده کنید و سپس از ابزار مورد نیاز خود برای ساخت اینفوگرافیک استفاده می کنید . 


به نظر شما اینفوگرافیک چقدر برای یک کسب وکار مهم است ؟

با گذاشتن کامنت نظرات و پیشنهادات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید .


 

 

 

 

 


اشتراک گذاری :

افزودن نظر

پاسخ

برای افزودن نظر ابتدا باید به حاسب کاربری خود وارد شوید

نظرات

اولین نظر را وارد نمایید.