http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

مزیت ایجاد یک راهنما برای کسب وکار -1

مزیت ایجاد یک راهنما برای کسب وکار

هر کسب وکاری برای شرایط - زمان - و موقعیتهای خاص و ایجاد شده ، نیاز به یک عملکرد و عکس العمل مناسب و به جا و دقیقی دارد که یکی از لازمه های این امر داشتن یک راهنما برای آن کسب وکار است . 

با توجه به اهداف و مسیر در نظر گرفته شده شما برای بیزینس خود این امکان نیز میسر است که بیزینس شما در شرایطی قرار بگیرد که راه وهدف شما را با تغییر مواجه کند . این اقدام شما به این دلیل است که در در ارتباط با مشتری ، پیشنهاد سرمایه گذاری و یا رقابت با رقبا مجبور به ایجاد تغیراتی که گاها باید سریع اضافه و ایجاد شوند .

مزیت یک راهنما این است که شما سریعتر می توانید افراد سازمان خود را آموزش و دهید و آنها را در مواجه با مشکلات توجیه و وادار به عکس العمل سریع و مفیدی کنید.

ایجاد یک راهنما میتواند چهارچوب درنظر گرفته شده شما برای برخورد ومواجه شدن با تغییرات و مشکلات در پیش روی شما باشد .

در رابطه با مشارکت و سرمایه گذاری افراد و شرکتها باید با پیشنهادهای طرف مقابل شما نیز بتوانید در حد وچهارچوب از پیش تعیین شده بیزینس خود واکنش نشان دهید و داشتن یک راهنما برای کارمندان وبیزینس خود میتواند بر سهولت این امر بیفزاید .

سعی کنید با ایجاد یک راهنما برای حداکثر اتفاقها آماده باشید . 

در رابطه با رقبا نیز باید در خلا عدم تبلیغات آنها وارد شوید و خود را بهتر از قبل معرفی نمایید.

 در هنگام مواجه با کمبود هزینه تبلیغات از شبکه های اجتماعی - تبلیغات چاپی - دعوت از افراد مشهور آن جامعه - هدیه های ارزان و تاثیر گذار و ... استفاده کنید .

خود و کارمندان را از تضعیف روحیه توسط تبلیغات پرهزینه  رقبا مصون دارید و لازمه این کار به تاخیر انداختن در ارائه تبلیغات و ایده های ناب خود است . 

 

 

 


اشتراک گذاری :

افزودن نظر

پاسخ

برای افزودن نظر ابتدا باید به حاسب کاربری خود وارد شوید

نظرات

اولین نظر را وارد نمایید.