http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

ارتباط با آگهی دهنده

اعطای نمایندگی سنگ دکوراتیو و مصنوعی ساختمان
اشتراک گذاری :

اعطای نمایندگی سنگ دکوراتیو و مصنوعی ساختمان

سنگ مصنوعی و سنگ دکوراتیو از تکنولوژی‌های متفاوتی به وجود می‌آیند. همچنین، سنگ مصنوعی متشکل از بازمانده سنگ‌های طبیعی است. مقاومت بسیار بالای حرارتی، مقاومت بالا در برابر نفوذ آب، نفوذ رطوبت پایین، مقاومت فشاری و خمشی و نیز کششی ایده‌آل، طول عمر بالا، فرسایش کمتر و وزن پایین از ویژگی‌های سنگ مصنوعی و سنگ دکوراتیو است
سنگ مصنوعی و سنگ دکوراتیو از بازمانده‌های سنگ طبیعی به همراه رزین‌های صنعتی از کشور کانادا و تحت لیسانس آن کشور به همراه ترکیباتی چون فلز و الیاف شیشه و پلی‌اتیلن تولید می‌شوند و طی فرآیندی پس از تولید جهت بهبود هرچه بیشتر محصول در دمای 80 درجه فارنهایت به مدت 24 ساعت قرار می‌گیرند. سپس، سنگ مصنوعی و سنگ دکوراتیو به اتاق ایزوله منتقل می‌شوند و پس از دو روز آماده عرضه به بازار هستند.
از ویژگی‌های منحصر به فرد سنگ مصنوعی و سنگ دکوراتیو می‌توان به امکان تولید به اشکال مورد سفارش، دوستدار محیط زیست و بسته‌بندی مناسب جهت کاهش صدمات احتمالی اشاره کرد
تنوع در رنگ سنگ مصنوعی و سنگ دکوراتیو بسیار است. رنگ‌هایی که در محصولات سنگ آمود مورد استفاده قرار می‌گیرند، همگی معدنی و ساخت کشور آلمان هستند. رنگ‌های سنگ مصنوعی ساختمان یا سنگ دکوراتیو ساختمانی کاملاً در برابر اشعه مخرب یو پی مقاوم هستند. این امر باعث مقامت هرچه بیشتر رنگدانه‌ها می‌شود و هرگز رنگ‌پریدگی در سنگ‌های ساختمانی آمود نخواهیم دید. این مجموعه مرکز پخش سنگ‌های دکوراتیو، فروش سنگ دکوراتیو و فروش سنگ مصنوعی ساختمانی است.
برای خرید سنگ دکوراتیو با قیمت مناسب، اطلاع از قیمت سنگ مصنوعی ساختمان و قیمت سنگ دکراتیو ساختمانی با این شماره‌ها تماس بگیرید:
09121932647-٠٩١٢٩٣٤٢٢٥٧، ٠٩١٢٣١١٧٩٨٢
تلفکس
02176252898

دسته بندیخدمات => خدمات ساختمانی , بازارکار => نمایندگی
نامامیرعباس لؤلؤ
تلفن02176252898
موبایل09121932647
موقعیتتهران
نشانیبومهن
وبسایتhttp://www.rspbuilding.ir
برچسب هااعطای نمایندگی سنگ دکوراتیو و مصنوعی ساختمان
تاریخ بروزرسانی۱۱ فروردین ۱۳۹۵
بازدید2743

دیگر آگهی های کاربر