http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

ارتباط با آگهی دهنده

فروش  انواع فلش،هارد و حافظه  SSd
اشتراک گذاری :

فروش انواع فلش،هارد و حافظه SSd

فلش USB یک وسیله کوچک است که به لپ‌تاپ، دوربین، گوشی موبایل یا هرگونه وسایل الکترونیکی دارای درگاه USB متصل می‌شود و می‌تواند اطلاعات را منتقل یا ذخیره‌سازی کند. فلش مموری‌های پر تقاضا دارای حافظه‌ای بین 2 گیگابایت تا 64 گیگابایت هستند و بسته به میزان حافظه موردنیاز و قیمت انتخاب می‌شوند. هرکسی که برای یک‌بار هم که شده، اطلاعات و عکس‌های خود را از دست داده باشد، می‌داند که ذخیره اطلاعات بر روی یک حافظه خارجی همچون فلش مموری چقدر می‌تواند باارزش باشد. به این طریق شما می‌توانید همیشه به اطلاعات مهم خود دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، چون این وسایل بسیار کوچک و سبک هستند، می‌توان آن را به دسته کلید خود اضافه کرد و با خود به هر مکانی برد.
یک نکته قابل‌توجه در مورد فلش مموری‌ها این است که فلش مموری‌ها در انواع گوناگونی با درگاه‌های متفاوت تولید می‌شوند؛ از پورت A گرفته تا C. به همین دلیل هر فلش مموری را نمی‌توان به راحتی به هر درگاهی متصل کرد.
SSD یا درایو جامد، جایگزین هارد دیسک‌های سنتی یا HDD در رایانه‌ها شده‌اند که مانند حافظه‌های USB از هیچ قطعه متحرکی استفاده نمی‌کنند و ذخیره‌سازی اطلاعات را روی میکروچیپ‌ها انجام می‌دهند. در طرف دیگر، هارد دیسک‌ها از بازوی مکانیکی و هد خواندن و نوشتن که روی پلاترها در حال حرکت است برای ذخیره‌سازی و خواندن اطلاعات آن استفاده می‌کنند که این تفاوت باعث می‌شود تا هاردهای SSD عملکرد بسیار سریع‌تری نیز داشته باشند.
اس‌اس‌دی‌ها معمولاً از حافظه فلش مبتنی بر NAND استفاده می‌کنند. این تکنولوژی نوعی حافظه پایدار است به این معنی که با خاموش‌شدن یا قطع جریان برق اطلاعات ذخیره شده در آن پاک نخواهند شد. همچنین به‌جای استفاده از بازوهای مکانیکی از یک تراشه تعبیه شده موسوم به کنترلر جهت عملیات خواندن داده‌ها استفاده می‌کنند. گفتنی است که SSD-ها در هر جایی که هارد دیسک قابل نصب باشد مورد استفاده قرار می‌گیرند. به‌عنوان‌مثال در محصولاتی مانند رایانه‌های شخصی (PC)، لپ‌تاپ، دوربین‌های دیجیتال، پخش‌کننده‌های موسیقی دیجیتال، گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها استفاده می‌شوند و قیمت بالاتری نیز نسبت به HDD دارند.
اولین مزیتی که ssd-ها نسبت به هارد دیسک‌های قدیمی دارند و قصد داریم به اشاره کنیم، عملکرد الکترونیکی است که در مقایسه با حالت‌های فیزیکی قبلی بسیار عملکرد سریع‌تری را از خود نشان می‌دهند؛ چون در زمان خواندن و نوشتن داده‌ها از ابزار مکانیکی استفاده نمی‌کنند. همچنین این نوع از درایوها در برابر آسیب‌هایی مانند ضربه خوردن، افتادن، گردوغبار و حتی آب مقاومت بسیار بالایی دارند.
به دلیل عدم وجود قطعات متحرک در درایو حالت جامد باعث می‌شود تا نیاز به برق‌رسانی به قطعات به‌طورکلی حذف شود که در نتیجه مصرف انرژی به طور قابل‌ملاحظه‌ای کم و عمر باتری بسیار بالا می‌رود. همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، کاهش مصرف انرژی همواره با کاهش گرما همراه است که منجر به بالارفتن سرعت عملکرد دستگاهتان خواهد شد و در نهایت عمر مادربرد را به‌صورت قابل‌توجهی بالا می‌برد.
فروشگاه اینترنتی کارت گرافیک
انواع فلش و هارد و SSd گارانتی دار را با نازلترین قیمت از فروشگاه کارت گرافیک خریداری نمائید و درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.ارسال از طریق پست،تیپاکس،اتوبوس و باربری امکان پذیر است.
آدرس وبسایت : https://cartgerafic.ir
آدرس فروشگاه برای خریدد حضوری : سمیرم خیابان ماندگار
شماره تماس فروشگاه : 03153660920

دسته بندیکامپیوتر و موبایل => لوازم جانبی کامپیوتر
قیمت0
نامسید مجید قائم مقامی
تلفن03153660920
موبایل09926604846
موقعیتاصفهان
نشانیسمیرم میدان ماندگار فروشگاه اینترنتی کارت گرافیک
پست الکترونیکgaemmagamimajid@gmail.com
وبسایتhttp://http//www. cartgerafic.ir
تاریخ بروزرسانی۰۸ فروردین ۱۴۰۲
بازدید77

افزودن نظر

پاسخ

برای افزودن نظر ابتدا باید به حاسب کاربری خود وارد شوید
اولین نظر را وارد نمایید.

آگهی های مشابه