http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

ارتباط با آگهی دهنده

دکتر علی ایریلوزادیان
اشتراک گذاری :

دکتر علی ایریلوزادیان

جراح و متخصص ارتوپدی
شکستگی ها ، آسیب های ورزشی ، آرتروز ، دیسک کمر ، آرتروسکوپی ، تعویض مفاصل و …
بسیاری از ما هنگام بروز بعضی ناراحتی‌ها نمی‌دانیم که برای درمان آنها باید به پزشک عمومی مراجعه کنیم یا متخصص ارتوپد. نکته مهم اینجا است که گاهی اوقات اگر از همان ابتدا نوبت دکتر ارتوپدی گرفته و به دکتر ارتوپد مراجعه کنیم، بهبودی سریع‌تر حاصل می‌شود. هر گونه آسیب‌دیدگی یا صدمه‌ای که در اثر انجام حرکت‌های مکرر به استخوان، مفصل، تاندون یا عصب وارد شود، در حیطه تخصص دکتر ارتوپد قرار می‌گیرد. اگر بیمار از درد مزمن استخوان یا مفصل رنج می‌برد یا ابتلا وی به روماتیسم یا آرتروز تشخیص داده شده است، باید در تهیه طرح درمان از دانش متخصص ارتوپد نیز بهره گرفته شود.
جراح متخصص ارتوپد به معاینه، تشخیص و درمان بیماری‌ها و آسیب‌دیدگی‌های دستگاه اسکلتی ـ عضلانی بدن می‌پردازد. سیستم اسکلتی عضلانی یا سیستم حرکتی بدن حرکت‌های مختلف بدن را امکان‌پذیر و پایدار می‌کند. به زبان ساده جراح ارتوپد مراقبت از استخوان‌ها، مفصل‌ها، رباط‌ها، عضله‌ها، تاندون‌ها و عصب‌ها را به عهده دارد.
بخش اعظم فعالیت جراح ارتوپد به این مهم اختصاص می‌یابد که مواد و قطعاتی به شکل پیچ، سیم، پین، انبر و پروتز را برای نگه داشتن استخوان‌های آسیب‌دیده در محل مناسب و حفظ هم محوری آنها یا جایگزینی بافت پیوندی یا استخوان آسیب‌دیده در بدن قرار دهد. پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه تولید مفصل‌ها و اندام‌های مصنوعی به دست آمده است و امروزه از مواد مختلفی برای ترمیم آسیب‌دیدگی استخوان‌ها و بافت پیوندی بهره گرفته می‌شود. دستاوردهای دانش متالورژی و پلاستیک جراحی ارتوپدی را متحول ساخته است. جراحان با بهره‌گیری از این دستاوردها می‌توانند عملکردهای طبیعی استخوان، مفصل و رباط را بازیابی کنند و بخش‌های آسیب‌دیده مربوط به دامنه‌های اصلی حرکتی را با دقت بالاتری ترمیم کنند.

دسته بندیپزشکی => متخصصین
نامدکتر علی ایریلوزادیان
تلفن02156357659-02156346856
موبایل09902525682
موقعیتتهران
نشانیاسلامشهر، خیابان باغ فیض، کوچه 8، پلاک 16،ساختمان پزشکان بهار
پست الکترونیکinfo@dririlouzadian.ir
وبسایتhttp://dririlouzadian.ir
برچسب هاارتوپد در اسلامشهر , جراح و متخصص ارتوپدی , دکتر ارتوپد در اسلامشهر , دکتر ایریلوزادیان اسلامشهر , دکتر علی ایریلوزادیان , دکتر علی ایریلوزادیان در اسلامشهر , علی ایریلوزادیان , متخصص ارتوپدی در اسلامشهر
تاریخ بروزرسانی۳۰ تیر ۱۳۹۸
بازدید4009

افزودن نظر

پاسخ

برای افزودن نظر ابتدا باید به حاسب کاربری خود وارد شوید
اولین نظر را وارد نمایید.