http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

ارتباط با آگهی دهنده

ازن تراپی
اشتراک گذاری :

ازن تراپی

ازن تراپی
‍ یکی از مهمترین خواص ازن تراپی ،خاصیت میکروب کشی است . دیگر خاصیت مهم آن تحریک سیستم ایمنی بدن است که با این کار بدن بطور ذاتی قادر خواهد شد علیه میکرو ارگانیزم ها فعالیت کرده و قوای خود را افزایش دهد.از طرفی ازن با ورود به سلول از مسیرهای سلولی، باعث می‌شود انرژی در دسترس سلول قرار گرفته وسلولهایی که در حال نابودی هستند را فعال کند. این گاز با فعالیت خود از مرگ سلولی نیز جلوگیری می‌کند . یکی دیگر از اثرات آن ،جمع آوری فلزات سنگین و ممانعت از تأثیر مخرب آنها بر بدن است ودر آخر اینکه اوزن جریان خون را افزایش داده و مانع از بسته شدن عروق می‌شود.
ازن چیست؟
ازن شکل فعال اتم اکسیژن میباشد که در طبیعت در لایه های فوقانی جو زمین وجود داشته و برای کره زمین اثر حفاظتی دارد.اما امروزه بشر برای مقاصد گوناگون اوزون را تولید کرده و از آن استفاده میکند.هم استفاده های صنعتی و هم استفاده های پزشکی.از جمله استفاده های صنعتی میتوان به سم زدایی و میکروب کشی و استریلیزاسیون (ازن در غلظتهای معین دارای خاصیت میکروب کشی و استریل کردن میباشد) اشاره کرد.
همچنین ازن دارای خاصیت ضد التهابی بوده با بهبود اکسیژن رسانی و جریان خون باعث کاهش التهاب و بازسازی بافتها میشود.
روش کار دستگاه ازون تراپی
اکسیژن خالص توسط دستگاهی با عبور از لوله مخصوص ،تولید گاز خالص ازون کرده و بر سطح موضع مورد درمان پخش می‌شود.البته این تنها روش استفاده از گاز اوزن نیست ؛بلکه این کار به هشت روش صورت می‌گیرد: بطور مثال در درمان زخمها، ما یک سری کیسه های مقاوم به اوزن قرار داده و یا از محلول اوزن استفاده می‌کنیم ،در پاره ای موارد هم خون فرد بیمار را گرفته با گاز اوزن مخلوط می‌کنیم و مجدد به بدن وی تزریق می‌کنیم.
نکته خیلی مهم این است که در برخی از مراکز غیر مجاز از دستگاههای صنعتی ازن که مخصوص استخرهاست برای درمان استفاده می‌کنند که این کار فوق العاده خطرناک است. زیرا گاز ازن در صورت مصرف با دوز نامناسب خطرناک و سرطان زا است. در حالیکه اگر این گاز در دوز مناسب وبا غلظتهای پایین استفاده شود فوق العاده کاربردی و مفید است . تأثیر آن در درمان بیماریهای روماتولوژی و دردهای آرتروز و بویژه زخم پای دیابتی ها بیانگر این موضوع بوده است.
از جمله کاربردهای پزشکی گاز ازن :
١.استفاده در درمان آرتروز زانو و دیگر مفاصل:ازن با خاصیت ضد التهابی خود باعث بهبود درد در مفصل شده و همچنین با بهبود اکسیژن رسانی و جریان خون باعث جلوگیری از تخریب بیشتر مفصل و کمک به بازسازی و ترمیم غضروف مفصلی میشود.پس دقت کنید که اوزون علاوه بر تسکین درد در آرتروز نقش درمان و عضروف ساز را نیز دارد.
٢.کاهش التهاب و بهبود انواع تاندونیتها،بورسیتها و آسیبهای اطراف مفاصل
٣.برطرف کردن اسپاسم و گرفتگی عضلات و بهبود عملکرد عضلانی اسکلتی(برای افرادی که مکررا دچار گرفتگی عضلات وکمر درد هستند).
۴.استفاده جهت زخمهای دیابتی
توجه داشته باشید که ازن به کار رفته در پزشکی توسط دستگاههای مخصوص اوزون ساز پزشکی در غلظتهای مشخص تولید شده و هیچگونه عارضه یا اثر سویی ندارد.

دسته بندیپزشکی => پزشکها
نامدکتر آرش احمدی
تلفن 88846132- 88309717
موقعیتتهران
پست الکترونیکinfo@drarashahmadi.com
وبسایتhttp://drarashahmadi.com
برچسب هاازن تراپی , ازن تراپی تهران , ازن تراپی دیسک کمر , ازن تراپی چیست , دستگاه ازن تراپی , پزشک ازن تراپی , کلینیک ازن تراپی
تاریخ بروزرسانی۱۹ مهر ۱۳۹۷
بازدید1941

افزودن نظر

پاسخ

برای افزودن نظر ابتدا باید به حاسب کاربری خود وارد شوید
اولین نظر را وارد نمایید.

دیگر آگهی های کاربر