http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

ارتباط با آگهی دهنده

کاشت مو
اشتراک گذاری :

کاشت مو

تخصص ویژه کلینیک کاشت مو آرین سیما در این مرکز کاشت موی طبیعی به روش های میکروسرجری (FUT) و روش غیرجراحی (FIT) و تکنیک نوین (SUT)است.این سایت اینترنتی حاوی اطلاعات مفید و جامعی در زمینه مو ، مراقبت های آن، علل ریزش مو و روش های گوناگون درمان طاسی سر می باشد و دکتر یکه زارع به همراه مشاورین ورزیده خود آماده هستند تا بهترین روش های درمانی را برای شما ارائه نمایند.
بهترین و طبیعی ترین نتایج کاشت موی طبیعی در مرکز تخصصی پیوند موی طبیعی آرین سیما بوجود می آید.
با مشاهده عکس های قبل و بعد بیماران آرین سیما و دقت در موی کاشته شده ، بخصوص خط موی ایجاد شده در جلوی سر و این مطلب که محل برداشت مو در پشت سر تا حد امکان از نظر زیبایی مشخص نمی باشد، شما نتایج کار ما را دیده و به این اعتقاد قلبی خواهید رسید که بهترین محل برای ترمیم طاسی سر شما مرکز کاشت موی طبیعی آرین سیمامی باشد
۲) تیم جراحی این مرکز از بهترین استانداردهای پزشکی برخوردار هستند
با استفاده از ابزارهای تخصصی و پیشرفته و دستگاه های استریلیزاسیون مدرن مانند اتوکلاو و لوازم یکبار مصرف و به مدد آموزش های مداوم و به روز انجمن بین المللی جراحی ترمیم مو (ISHRS) در آمریکا، تیم جراحی (IHC) بهترین سرویس کاشت مو را به بیماران محترم ارائه می نمایند.
۳) ارائه ضمانت نامه کتبی در مورد خدمات انجام شده
۴) انتخاب تیم پزشکی حرفه ای برای کمک به تیم تخصصی ترمیم مو.
۵) ایجاد حداکثر تراکم در منطقه گیرنده و انجام حداکثر تعداد موهای کاشته شده در یک جلسه
برای راحتی و آسایش فرد و کاهش هزینه های وی، در این مرکز در هر جلسه کاشت موی طبیعی بسته به مشخصات پوست و موهای پشت سر فرد تا ده هزار تار مو (سه هزار و پانصد گرافت) قابل کاشت هستند .
۶) برداشت موها به روش های اختصاصی و مدرن
بطوریکه محل برداشت در پشت سر تـا حـد امـکـان از نـظر زیـبـایی مشـخص نبوده و خط محـل بــرداشـت با مـوهای قسـمت های بالایی پوشانیده می شود. البته درصورتی که موهای شخص از ته زده شوند ، در هر حال محل برداشت مشخص بوده ولی به صورت یک خط بسیار باریک (در روش FUT) و یا تعدادی نقطه های کوچک (در متد SUTوFIT) دیده می شوند .
۷) ترمیم ریزش مو در ابرو با نمای کاملاً طبیعی
باتوجه باینکه ابرو در معرض دید مستقیم قرار داشته و جهت رویش موهای آن تقریباً موازی با پوست است ، لذا کاشت موی طبیعی در ابرو بسیار مشکل بوده و احتیاج به وسایل مخصوص و تیم حرفه ای و مهارت بالایی دارد.در آرین سیما در هر جلسه کاشت ابرو تا ۵۰۰ گرافت
(۱۰۰۰ تار مو) کاشته شده و نتایج بسیار خوبی حاصل خواهد شد.
۸) تیم ترمیم موی این مرکز می تواند نتایج بسیار بد و موی عروسکی ناشی از اعمال جراحی ترمیم مو درسالهای پیش را بصورت بسیار خوب و زیبایی ترمیم نماید .
۹) استفاده از تکنیک های پیشرفته کاشت مو
در آرین سیما کاشت مو به صورت کاملاً بدون درد انجام شده و فرد اصلاً متوجه انجام کار نمی شود و در عین حال هوشیاری کامل را دارد.
۱۰) متدهای شمارش مو در منطقه دهنده و گیرنده
تیم جراحی (IHC)مقدار مویی را از منطقه دهنده در پشت سر برمی دارد که در حد رفع نیاز منطقه طاس بوده و در ضمن با دقت بالا و استفاده از وسایل مدرن حتی یک تار موی شخص از بین نمی رود و همه این عوامل موجب می شود که میزان پرت موها (Hair Wasting) به حداقل خود و مطابق با استانداردهای جهانی برسد.
۱۱) در آرین سیمااز سه نوع گرافت (میکرو گرافت که دارای یک مو است ، فولیکولار یونیت که دارای دو الی سه مو است و گرافت های مودیفیه) استفاده شده و با ترکیب این سه نوع گرافت و جاگذاری استادانه آنها حداکثر تراکم همراه با بهترین و طبیعی ترین وضعیت بدست می آید .
۱۲) در آرین سیما حداکثر کوشش می شود تا تمامی کارهای فرد در یک جلسه شامل یک الی دو روز پشت سر هم انجام شده تا از اتلاف وقت گرانبهای شخص جلوگیری بعمل آید.
۱۳) در پایان باید گفت که همه این محسنات در آرین سیما با هزینه ای معقول و منطقی بدست آمده و در ضمن ضمانت نامه کتبی به بیمار داده خواهد شد.

دسته بندیپزشکی => پزشکها
نامدکتر یکه زارع
تلفن۸۸۸۸۷۹۵۹۶-۸۸۸۷۶۰۰۲- 888۷۶۰۰۱
موبایل09126457379
موقعیتتهران
نشانیمیدان ونک -ابتدای گاندی جنوبی- ساختمان پزشکان شماره ۱۴۲- طبقه سوم – واحد ۳۴
پست الکترونیکinfo@ariansima.com
وبسایتhttp://ariansima.com
برچسب هاقیمت کاشت مو , مرکز کاشت مو , هزینه کاشت مو , کاشت مو , کاشت مو در تهران , کاشت موی طبیعی , کلینیک کاشت مو
تاریخ بروزرسانی۱۲ دی ۱۳۹۶
بازدید1901

افزودن نظر

پاسخ

برای افزودن نظر ابتدا باید به حاسب کاربری خود وارد شوید
اولین نظر را وارد نمایید.

دیگر آگهی های کاربر

آگهی های مشابه