http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

ارتباط با آگهی دهنده

کاشت موی طبیعی
اشتراک گذاری :

کاشت موی طبیعی

تاریخچه کاشت موی طبیعی
پیوند موی طبیعی با پایان نامه آقای دکتر دیفن باخ درآلمان درسال ۱۸۲۲ با موضوع پیوند مو در حیوانات شروع شد. در دهه ۱۹۵۰ پزشکان ژاپنی برای نخستین بار اقدام به برداشت مو از نواحی گوناگون بدن و کاشت آن در مناطق طاس نمودند.
درسال ۱۹۵۹ دکترنورمن اورنتریخ متخصص پوست آمریکایی اولین بار برای رفع طاسی مردانه، تکنیک برداشت مو از پشت سر و پیوندآن در نواحی طاس جلوی سر را توضیح داد. نظربه اینکه هیچکدام از پزشکان قبل از دکتر اورنتریخ متوجه اثردرمانی این روش برای طاسی مردانه نشدند و وی اولین کسی بودکه پیوند مو را برای رفع طاسی مردانه انجام داد لذا در حال حاضر دکتراورنتریخ را پدر پیوند موی طبیعی می دانند.
کاشت موی طبیعی در ابتدا با استفاده از گرافت های درشت ۵-۴ میلیمتری (دارای ۲۰- ۱۵ تارمو) انجام می شد. این گرافت ها پس از درآمدن، نمای عروسکی بسیارزشتی (مثل موهای مسواک) با نمای ناهنجار به سرشخص داده که با افزایش سن و ریزش موهای اطراف منطقه کاشته شده، این وضعیت بدترگردیده و تصویر کاملاً غیرطبیعی ایجاد می شد. این وضعیت باعث ایجادحس بدبینی و ناامیدی بین متخصصین پوست و بیماران نسبت به نتایج کاشت موی طبیعی شده بود. با پیشرفت علم پزشکی متخصصین پوست ازگرافت های کوچکتری به نام مینی گرافت (حاوی ۱۰- ۵ تارمو) و سپس میکروگرافت (حاوی ۳- ۱ تارمو) برای کاشت مو استفاده کردند. متدهای برداشت مو از منطقه پشت سر، چگونگی طراحی خط موی جلوی سر، روش های بیحسی، تکنیک های ایجاد شکاف و گذاشتن گرافت در محل کاشت مو، روش های تربیت تکنسین های متخصص در انجام کاشت مو، همگی در سال های اخیر پیشرفت های اعجاب انگیزی نموده است و امروزه با استفاده از مینی گرافت و چیدمان هنرمندانه آنها در دست متخصصین پوست ماهر در انجام کاشت مو، نتایج کاشت موی طبیعی بسیار عالی و خارق العاده شده است.
گرافت چیست؟
بطور طبیعی موها نه بصورت تکی بلکه به شکل واحدهای فولیکولی از پوست سرخارج می شوند. هر واحد فولیکولی از۳- ۱ تارموی ضخیم،۲- ۱ تارموی کرکی، اعصاب و عروق خونی، بافت چربی نگهدارنده و عضله مخصوص مو تشکیل شده است.
تراکم واحد فولیکولی در پوست سرآسیایی ها بطور متوسط یکصد عدد در هر سانتیمتر مربع است که اکثرآنهادارای دو تارمو هستند. حدود بیست درصد واحدهای فولیکولی فقط دارای یک تارمو می باشند. هر شخص بطور متوسط دارای ۱۵-۱۲ هزار واحد فولیکولی در پشت و طرفین سر می باشدکه می توان پنجاه درصدآنها را بدون اینکه طاسی درمحل برداشت مشخص گردد، برداشت نمود. پس بانک موی یک فرد نرمال حدود ۱۵-۱۲ هزار تار مو جهت کاشت به دست می دهد. البته در مورد این آمار و ارقام اما و اگرهای زیادی وجوددارد و لذا هیچگاه به تبلیغات دروغین افراد در مورد برداشت تعداد زیادی مو اعتماد نکنید و حقیقت امر را فقط از متخصصین پوست متبحر در کاشت مو جویا شوید.
در جریان کاشت موی طبیعی موها بصورت واحدهای فولیکولی (میکروگرافت) از پشت سر برداشته شده و کاشته می شوند و لذا طبیعی ترین نتیجه پیوند مو بوجود می آید زیرا:
۱) امکان رعایت دقیق زاویه رویش مو از پوست وجوددارد.
۲) شکاف لازم در پوست سربرای قراردادن (کاشت) میکروگرافت بسیارظریف و کوچک است و لذا عروق خونی پوست آسیب ندیده و خون رسانی به موهای کاشته شده مختل نمی گردد. ظریف بودن شکاف فوق موجب می شودکه پس از بهبودی محل شکاف اسکار (جوشگاه) بوجود نیامده، حفره پوستی در محل کاشت ایجاد نگردد و پوست ناهموار نشود(صاف باقی می ماند).
۳) بدلیل حفظ عروق خونی و اعصاب مو در واحد فولیکولی امکان بقای موهای کاشته شده بسیاربالا است.
۴) میزان هرزرفتن (پرت) موها ناچیزمی باشد.
پیوند موی طبیعی یک حوزه جالب توجه و دینامیک درطب بوده و نتایج درمانی آن درسالهای اخیر تغییرات شگرفی کرده است که این امر عمدتاٌ بدلیل پیشرفتهای تکنیکی درچندسال اخیراست. کاشت موی طبیعی یک عمل جراحی سرپایی است که در صورت رعایت نکات فنی، انتخاب درست بیمار و وجدان پزشکی باعث درصد بالایی از رضایتمندی بین پزشکان و بیماران می گردد. با این حال میزان آگاهی عمومی نسبت به پیوند موی طبیعی و نتایج مطلوب آن بسیار پایین است.

دسته بندیپزشکی => پزشکها
نامدکتر یکه زارع
تلفن ۸۸۸۸۷۹۵۹۶-۸۸۸۷۶۰۰۲- 888۷۶۰۰۱
موبایل09126457379
موقعیتتهران
نشانیمیدان ونک -ابتدای گاندی جنوبی- ساختمان پزشکان شماره ۱۴۲- طبقه سوم – واحد ۳۴
پست الکترونیکinfo@ariansima.com
وبسایتhttp://ariansima.com
برچسب هابهترین کاشت مو , دکتر یه زارع , قیمت کاشت موی طبیعی , کاشت مو , کاشت مو در تهران , کاشت مو در شمال تهران , کاشت موی ارزان , کاشت موی طبیعی , کلینیک کاشت مو , کلینیک کاشت مو در تهران
تاریخ بروزرسانی۱۲ دی ۱۳۹۶
بازدید2015

افزودن نظر

پاسخ

برای افزودن نظر ابتدا باید به حاسب کاربری خود وارد شوید
اولین نظر را وارد نمایید.

دیگر آگهی های کاربر

آگهی های مشابه