http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

ارتباط با آگهی دهنده

رنگ مو موقت، واکس رنگ مو گلدن رین، رنگ سفید استخوانی
اشتراک گذاری :

رنگ مو موقت، واکس رنگ مو گلدن رین، رنگ سفید استخوانی

پخش انواع واکس مو رنگی، رنگ مو دائم، رنگ مو موقت: 09909508100
همکاری با پخش کنندگان و آرایشگران
داشتن موهای رنگی همیشه یکی از فاکتورهای زیبایی محسوب می‌شده است و افراد به ویژه خانم‌ها همیشه به دنبال راهی برای رنگ کردن موهای خود بوده‌اند؛ اما بدون شک در این راستا عوامل گوناگونی چون آسیب دیدن موها وجود دارد که شما را از رنگ کردن دائمی موهای خود منصرف می‌کند؛ اما دیگر نگران این موضوع نباشید، چرا که امروزه می‌توانید با استفاده از رنگ موی موقت، موهای رنگی داشته باشید.
اما شاید برای شما سوال پیش آید که واکس مو رنگی موقت چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت واکس مو در واقع محصولی به حساب می‌آید که با استفاده از آن می‌توان موهای رنگی و خوش‌حالت داشت. توصیه ما به شما برای خرید این محصول واکس مو رنگی گلدن رین است. محصول این برند می‌تواند رنگ دهی و حالت ‌دهی موقت مو را نیز به همراه داشته باشد؛ از همین جهت این رنگ موی موقت که یک واکس مو رنگی قابل شستشو به حساب می‌آید، پیشنهاد خوبی برای افرادی که به موهای خود اهمیت می‌دهند، است.
همکاری با پخش کنندگان و آرایشگران
برای شما پخش کنندگان شرایط ویزه ای داریم
توجه داشته باشید که گلدن رین این محصول را در مجموعه رنگ‌های گوناگون وارد بازار کرده است که می‌توان به رنگ موی سفید اشاره کرد. اگر تمایل دارید که برخی از تارهای مو خود را به رنگ سفید در بیاورید، خرید واکس موی رنگی سفید را به شما پیشنهاد می‌دهیم؛ در واقع واکس رنگ موقت مو برند گلدن علاوه بر آنکه رنگ دهی موقت مو را دارد، به عنوان یک حالت ‌دهنده رنگی مو نیز شناخته می‌شود و می‌تواند موهای شما را بدون آسیب دیدن، رنگ و حالت دهد؛ بنابراین چنین محصولی را می‌توان برای هر خانه‌ای ضروری و لازم دانست که باید نسبت به خرید آن اقدامات لازم انجام شود.
شماره تماس/ واتس اپ / تلگرام:
09909508100 - 09013101369
وب سایت: www.ibnst.com
اینستاگرام: @pakhsh_shanly
https://www.instagram.com/pakhsh_shanly
کانال تلگرام: @pakhsh_rain
https://t.me/pakhsh_rain
دیگر محصولات رنگ موی موقت گلدن رین:
رنگ مو‏ موقت قرمز بورگاندی - رنگ مو‏ موقت قرمز ماهگونی - رنگ مو‏ موقت کاپوچینو - رنگ مو موقت کاراملی - رنگ مو‏ موقت کنفی - رنگ مو موقت گردویی - رنگ مو‏ موقت گوشتی - رنگ مو‏ موقت لایت پلاتینه - رنگ مو موقت ماسه ای - رنگ مو موقت ماهگونی
#پخش_رنگ_مو #رنگ_مو #واکس_رنگی #رنگ_موقت_مو #رنگ مو #لوازم آرایش #لوازم آرایشی #واکس مو گلدن رین #رنگ مو گلدن رین #واکی مو رنگی گلدن رین #رنگ مو موقت گلدن رین

دسته بندیلوازم و محصولات => لوازم آرایشی و بهداشتی
ناممهدی
موبایل09909508100
موقعیتتهران
نشانیمیدان نبوت
وبسایتhttp://www.ibnst.com
برچسب هارنگ مو موقت گلدن رین
تاریخ بروزرسانی۲۷ دی ۱۳۹۹
بازدید379

افزودن نظر

پاسخ

برای افزودن نظر ابتدا باید به حاسب کاربری خود وارد شوید
اولین نظر را وارد نمایید.

دیگر آگهی های کاربر

آگهی های مشابه