http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

ارتباط با آگهی دهنده

پخت غذای رژیمی
اشتراک گذاری :

پخت غذای رژیمی

دستگاه سووید 1000 وات ، برای مصارف خانگی و کترینگ ها و یا اموزشگاه های اشپزی بسیار مناسب و مقرون به صرفه میباشد. کسانی که به صنعت اشپزی علاقه دارند همیشه میخواهند غذایی که درست میکنند طعم واقعی خود را از دست ندهد . این دستگاه به هیچ عنوان کوچکترین تغییری در طعم غذا ایجاد نمیکند و لذت خوردن غذا با طعم واقعیش را از شما نمیگیرد.
بارها دیده اید که گوشت و مرغ وبوقلمون ویا ماهی در هر نوع پختی طعم خاصی میدهد . اما دستگاه سووید به روش ترمودینامیک گرما را از سطح گوشت و مرغ و ... ارام ارام و مولکول به مولکول و در مدت زمان طولانی به مغز گوشت و مرغ و ... میرساند . و همین امر باعث خاص بودن طعم غدا در پخت با کمک سووید میباشد.
در اشپزی هرچقدر دما و زمان را بتوانیم مدیریت کنیم قطعا به کیفیت ویژه ای در طبخ غذا نیز خواهیم رسید . حال انکه پخت غذا روی اجاق خیلی تحت مدیریت ما نیست . اما در پخت با روش سووید وقتی تکه گوشت پخته شده را برش میزنیم شاهد پخت یکنواخت گوشت خواهیم بود . عطر و طعم غذایی که با این روش پخته میشود به هیچ عنوان قابل مقایسه با غذایی که روی اجاق طبخ میشود نیست .
علاوه بر نکاتی که گفته شد برای زندگی های کارمندی نیز این دستگاه کاربردهای فراوانی دارد . چرا که میتوان مواد غذایی را که میخواهیم اماده کنیم داخل کیسه پرکرده و وکیوم میکنیم و درون قابلمه پراز اب قرار میدهیم . این غذا با دمایی که تعیین میکنیم و در مدت زمانی که مشخص کرده ایم ( بسته به زمانی که برای پخت هر ماده غدایی لازم است ) پخته و اماده میشود.
این سبک پخت‌وپز، فرانسوی است و واژه Sous-vide نیز به فرانسوی به معنای تحت خلاء است زیرا غذا در کیسه‌های پلاستیکی فاقد هوا و وکیوم شده پخته می‌شود.
در رستوران های اروپایی امکان ندارد که از دستگاه سووید استفاده نشود چرا که در پخت با دستگاه سووید علاوه بر بالابردن کیفیت عطرو طعم ، ارزش غذایی نیز کاملا حفظ میشود .
شرکت صنعتی تجهیزاتی طبخ شمیم ، هم اکنون ارائه دهنده دستگاه سووید 1000 وات به شما عزیزان میباشد. پس بهتر است فرصت را از دست ندهید و طعم غذای با کیفیت و خاص را با کمک دستگاه سووید تجربه کنید .
برای مشاهده محصولات شرکت طبخ شمیم میتوانید به آدرس سایت فروشگاهی شرکت مراجعه نمایید.
برای ارتباط با ما و اطلاع از جزئیات این دستگاه با شماره های ذیل تماس حاصل نمایید.
021-66793373-------09127290101------------ ۰۲۱۶۶۷۹۸۸۲۵---- ۰۹۰۲۷۲۹۰۴۰۴
www.tabkhshamim.ir
https://www.instagram.com/tabkhshamim :insatagram
https://www.aparat.com/tabkhshamim1 :آپارات
ساختمان مرکزی : یافت آباد - میدان الغدیر - ابتدای زندیه غربی- نبش وحدت - ساختمان ارشیا پلاک -170-طبقه 1

دسته بندیصنعت => خدمات و محصولات صنعتی
موبایل09213238640
موقعیتتهران
نشانییافت آباد - میدان الغدیر - ابتدای زندیه غربی- نبش وحدت - ساختمان ارشیا پلاک -170-طبقه 1
پست الکترونیکnastaranmirzazadeh01@gmail.com
تاریخ بروزرسانی۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
بازدید222

افزودن نظر

پاسخ

برای افزودن نظر ابتدا باید به حاسب کاربری خود وارد شوید
اولین نظر را وارد نمایید.

دیگر آگهی های کاربر

آگهی های مشابه