http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

ارتباط با آگهی دهنده

دستگاه سووید خاص
اشتراک گذاری :

دستگاه سووید خاص

دستگاه سووید 1000 وات ، برای مصارف خانگی و کترینگ ها و یا اموزشگاه های اشپزی بسیار مناسب و مقرون به صرفه میباشد. کسانی که به صنعت اشپزی علاقه دارند همیشه میخواهند غذایی که درست میکنند طعم واقعی خود را از دست ندهد . این دستگاه به هیچ عنوان کوچکترین تغییری در طعم غذا ایجاد نمیکند و لذت خوردن غذا با طعم واقعیش را از شما نمیگیرد.
بارها دیده اید که گوشت و مرغ وبوقلمون ویا ماهی در هر نوع پختی طعم خاصی میدهد . اما دستگاه سووید به روش ترمودینامیک گرما را از سطح گوشت و مرغ و ... ارام ارام و مولکول به مولکول و در مدت زمان طولانی به مغز گوشت و مرغ و ... میرساند . و همین امر باعث خاص بودن طعم غدا در پخت با کمک سووید میباشد.
در اشپزی هرچقدر دما و زمان را بتوانیم مدیریت کنیم قطعا به کیفیت ویژه ای در طبخ غذا نیز خواهیم رسید . حال انکه پخت غذا روی اجاق خیلی تحت مدیریت ما نیست . اما در پخت با روش سووید وقتی تکه گوشت پخته شده را برش میزنیم شاهد پخت یکنواخت گوشت خواهیم بود . عطر و طعم غذایی که با این روش پخته میشود به هیچ عنوان قابل مقایسه با غذایی که روی اجاق طبخ میشود نیست .
علاوه بر نکاتی که گفته شد برای زندگی های کارمندی نیز این دستگاه کاربردهای فراوانی دارد . چرا که میتوان مواد غذایی را که میخواهیم اماده کنیم داخل کیسه پرکرده و وکیوم میکنیم و درون قابلمه پراز اب قرار میدهیم . این غذا با دمایی که تعیین میکنیم و در مدت زمانی که مشخص کرده ایم ( بسته به زمانی که برای پخت هر ماده غدایی لازم است ) پخته و اماده میشود.
این سبک پخت‌وپز، فرانسوی است و واژه Sous-vide نیز به فرانسوی به معنای تحت خلاء است زیرا غذا در کیسه‌های پلاستیکی فاقد هوا و وکیوم شده پخته می‌شود.
در رستوران های اروپایی امکان ندارد که از دستگاه سووید استفاده نشود چرا که در پخت با دستگاه سووید علاوه بر بالابردن کیفیت عطرو طعم ، ارزش غذایی نیز کاملا حفظ میشود .
شرکت صنعتی تجهیزاتی طبخ شمیم ، هم اکنون ارائه دهنده دستگاه سووید 1000 وات به شما عزیزان میباشد. پس بهتر است فرصت را از دست ندهید و طعم غذای با کیفیت و خاص را با کمک دستگاه سووید تجربه کنید .
برای مشاهده محصولات شرکت طبخ شمیم میتوانید به آدرس سایت فروشگاهی شرکت مراجعه نمایید.
برای ارتباط با ما و اطلاع از جزئیات این دستگاه با شماره های ذیل تماس حاصل نمایید.
021-66793373-------09127290101------------ ۰۲۱۶۶۷۹۸۸۲۵---- ۰۹۰۲۷۲۹۰۴۰۴
www.tabkhshamim.ir
https://www.instagram.com/tabkhshamim :insatagram
https://www.aparat.com/tabkhshamim1 :آپارات
ساختمان مرکزی : یافت آباد - میدان الغدیر - ابتدای زندیه غربی- نبش وحدت - ساختمان ارشیا پلاک -170-طبقه 1

دسته بندیصنعت => خدمات و محصولات صنعتی
موبایل09213238640
موقعیتتهران
نشانییافت آباد - میدان الغدیر - ابتدای زندیه غربی- نبش وحدت - ساختمان ارشیا پلاک -170-طبقه 1
پست الکترونیکnasimmirzazadeh1373@gmail.com
تاریخ بروزرسانی۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
بازدید221

افزودن نظر

پاسخ

برای افزودن نظر ابتدا باید به حاسب کاربری خود وارد شوید
اولین نظر را وارد نمایید.

آگهی های مشابه