http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

ارتباط با آگهی دهنده

فروش مستقیم، خدمات انحصاری به کاربران
اشتراک گذاری :

فروش مستقیم، خدمات انحصاری به کاربران

سامانه فروشگاه شُکا می‌تواند این امکان را برای کاربرخود فراهم کند تا کاربر بتواند محصول و خدمات مورد نظر خود را به راحتی بررسی کرده انتخاب و خرید نماید. این سامانه با فناوری دیجیتال که کاربر را امکان پذیر می سازد تنها با یک سرچ تعداد زیادی تولید‌کننده را پیدا کند که محصول و یا خدمات مورد نیاز او را ارائه می‌کنند و به این صورت می‌تواند با صرف کمترین زمان محصولات خود را پیدا کرده قیمت و برندهای مختلف را با یکدیگر مقایسه کند تا در نهایت بتواند بدون محدودیت مکانی و زمانی تولید‌کننده مورد نظر را انتخاب کند که می‌تواند بهترین خدمات و قیمت را در اختیار او قرار دهد.
حضور فعال در بانک اطلاعات تولید‌کنندگان
از طریق فعالیت درست در بازار‌یابی و فروش محصولات بصورت دیجیتالی امکان افزایش آگاهی پیرامون آشنایی کاربران با تولید‌کنندگان و محصولات آن‌ها و ترغیب کاربران به مشاهده وانتخاب محصولات سنتی ایرانی و در نهایت خرید فراهم خواهد شد.
کمپین تولید‌کنندگان محصولات سنتی در سراسر ایران
شما تولید‌کنندگان محترم محصولات سنتی می‌توانید از این پس برای بازاریابی و فروش محصولات‌تان از دو گزینه فروشگاه اینترنتی وبانک اطلاعات تولید‌کنندگان استفاده نمایید.
شما پس از ثبت نام در این سامانه محصولات خود را به صورت مستقم از درب کارخانه بصورت مرسوله پستی به کاربران خود ارسال و بعلاوه از طریق بانک اطلاعات تولید‌کنندگان برای معرفی برند و محصولات خود در این سامانه اقدام نمایید جهت اطلاعات بیشتر درخبرنامه این سامانه عضو شوید و از جدید‌ترین خبرها در این سامانه، اطلاعات لازم را دریافت نمائید.
مدیریت ارتباط با کاربران و ایجاد یک رابطه قوی
فروشگاه و بانک اطلاعات تولید‌کنندگان محصولات سنتی شُکا راهکاری برای آشنایی کاربران با محصولات و برند تولید‌کنندگان سنتی برای فروش موثر برای یافتن کاربران درسراسرایران به صورت تخصص و تصویری بهتراز فروش با مدیریت ارتباط با کاربران و ایجاد یک رابطه قوی با کاربران برای حفظ فروش دائمی.
چشم‌انداز آشنایی کاربران با محصولات سنتی و برند تولید کنندگان
چشم‌اندازها زمانی نمایان می‌شوند که شما محصولات سنتی و برند خود را برای آشنایی کاربرانتان معرفی نموده وبا ضاعقه آن‌ها تولید کرده واختصاص دهید.
ارزش تولیدات سنتی
کسب و کار شما ارزش این را دارد که کمی در‌باره فروش و بازاریابی دیجیتالی در فروشگاه و بانک اطلاعات تولید‌کنندگان محصولات سنتی شُکا تحقیق کنید تا بفهمید چه اطلاعاتی مفیدی را می‌توانید در مورد کاربران‌تان در این سامانه دریافت نمائید.
فروش مستقیم راهی برای کسب و کار و ارتقاء فروش محصولات ایرانی و خدمات انحصاری به کاربران

دسته بندیصنعت => تولید مواد غذایی
نامفروشگاه و بانک اطلاعات تولید‌کنندگان محصولات سنتی شُکا
تلفن۰۲۱۹۱۰۱۶۹۳۱
موبایل۰۲۱۹۱۰۱۶۹۳۱
نشانیتهران - تهرانپارس
پست الکترونیکdavod2535@gmail.com
وبسایتhttp://www.eshoka.ir
برچسب هابانک اطلاعات , فروش مستقیم , فروشگاه اینترنتی , فروشگاه شکا , محصولاتت سنتی
تاریخ بروزرسانی۲۱ دی ۱۳۹۹
بازدید362

افزودن نظر

پاسخ

برای افزودن نظر ابتدا باید به حاسب کاربری خود وارد شوید
اولین نظر را وارد نمایید.

آگهی های مشابه