http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

ارتباط با آگهی دهنده

خرید دام زنده
اشتراک گذاری :

خرید دام زنده

خرید بهترین دام زنده در ایران
شاید برای شما سوالاتی از این قبیل پیش آمده باشد که بهترین دام زنده را باید از کجا خریداری کرد؟
دام زنده شمال بهتر است یا دام زنده تهران؟
در جواب به شما باید به بگوییم که نه دام زنده شمال و نه دام زنده تهران، بلکه شما باید در استان کرمانشاه به دنبال خرید دام زنده باشید. استان کرمانشاه با توجه به موقعیت بسیار مناسبی که دارد، بهترین و مستعد ترین منطقه برای دامپروری است. داشتن مراتع عالی باعث شده است که کرمانشاه در توسعه ی دامداری به ویژه در میان عشایر، حرف اول را بزند. آمار ها نشان می دهند که چیزی حدود 4 میلیون و 100 هزار راس دام در کرمانشاه وجود دارد که رقم بسیار بالایی می باشد. از این رقم 2 میلیون و 169 هزار راس گوسفند و بره می باشد. استان کرمانشاه شرایط اقلیمی مناسبی دارد و همچنین با دارا بودن ظرفیت زیاد خوراک دام، می تواند یکی از بهترین صادر کننده های گوسفند به کشور های خارجی نیز باشد.
وضعیت دامی استان کرمانشاه به گونه ای است که 48 درصد از دام ها در سامانه ی روستایی و 52 درصد نیز در سامانه ی عشایری در حال پرورش می باشند. کشور ما امروزه صادرات دام به کشورهای مختلف را انجام می دهد که سهم استان کرمانشاه در این میان 35 درصد است و استان های دیگر مجموعا 65 درصد صادرات را انجام می دهند. بیش ترین صادرات دامی که استان کرمانشاه انجام می دهد صادرات گوسفند نژاد سنجابی می باشد.
البته گوسفند سنجابی به دلیل شباهت به سنجاب به این اسم نام گذاری نشده است بلکه برگرفته شده از ایل سنجابی است که یکی از ایلات استان کرمانشاه محسوب می شود. بیش از نیمی از گوسفندان استان کرمانشاه را تشکیل می دهد و در کل ایران نیز بعد از گوسفند بلوچی بیش ترین جمعیت را در میان گوسفندان دارد.

دسته بندیصنعت => دامداری
نامگوسفند زنده پیام
تلفن88571771-55962662-77930049-33108263-66623579-22322100
موبایل09122005029 - 09127125345
موقعیتتهران
نشانیانتهای اتوبان ستاری – شمال میدان دانشگاه – ۱ کیلومتر به سمت غرب جنت آباد یا باکری – نبش خیابان کشاورز - درب سفید باغ انار
پست الکترونیکinfo@livesheep.ir
وبسایتhttp://livesheep.ir
برچسب هاخرید انواع دام زنده , خرید دام زنده , خرید دام زنده در تهران , خرید گاو زنده , خرید گوساله زنده , خریدار دام زنده , مرکز خرید دام زنده
تاریخ بروزرسانی۱۱ بهمن ۱۳۹۷
بازدید1215

افزودن نظر

پاسخ

برای افزودن نظر ابتدا باید به حاسب کاربری خود وارد شوید
اولین نظر را وارد نمایید.

دیگر آگهی های کاربر

آگهی های مشابه