http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

ارتباط با آگهی دهنده

دام زنده
اشتراک گذاری :

دام زنده

دام زنده یک حیوان اهلی است که در دسته ی پستانداران سم دار قرار می گیرد از قدیم، گوشت، پشم و شیر و سایر محصولات این حیوان دوست داشتنی فواید زیادی را به انسان عرضه کرده است.
انواع مختلفی از دام زنده به صورت شبانه روز در سراسر نقاط دنیا و کشور ما ایران عرضه می شوند. دام زنده یکی از اصلی ترین نیاز های انسان به مواد غذایی یعنی گوشت قرمز را تامین می کند به همین دلیل خرید و فروش زیادی در این زمینه صورت می گیرد. آگهی هایی مانند فروش دام زنده، و قیمت دام زنده ، برخی از آگهی هایی هستند که اهمیت این موضوع را به خوبی می توانند به اثبات برسانند.
این روزها در بسیاری از نقاط دنیا همچنین کشور ما ایران، دام زنده یکی از حیواناتی است که خرید و فروش آن در صدر خرید و فروش حیوانات زنده دنیا قرار دارد. به خصوص در کشور های اسلامی مانند ایران،دام زنده که از حیوانات حلال گوشت محسوب می شود، برای تامین گوشت مورد نیاز خانوار بیش تر اهمیت دارد. اما شاید برای شما سوال پیش بیاید که چرا با وجود این که حیوانات حلال گوشت زیادی در کشور های اسلامی وجود دارند، خرید دام زنده بیش تر رواج دارد. برای پاسخ دادن به این پرسش لازم است که در ابتدا اطلاعاتی در مورد دام ها به شما بدهیم تا دلیل این امر برای شما بیش تر آشکار شود.
گوسفند یکی حیوانات اهلی می باشد که در دسته حیوانات پستاندار قرار می گیرد. این حیوان همچنین در برخی از دسته بندی های دیگر از جز سم داران و در برخی دیگر از دسته بندی ها از گیاهخواران محسوب می شود. دام در طول تاریخ برای انسان بسیار مفید بوده است به طوری که انسان از دیرباز تاکنون از پوست، شیر، پشم و گوشت دام استفاده های زیادی می کرده است. شما باید این نکته را مد نظر داشته باشید که در سراسر دنیا گوسفندها با نژادهای مختلفی وجود دارند. اگر می خواهید در مورد گوسفندان پروار بندی مناسبی انجام دهید، لازم است که خصوصیات آن ها را بدانید و مطلع شوید که کدام نژاد از گوسفند برای مکان زندگی شما مناسب است و می تواند در آن جا رشد کند و به زندگی ادامه بدهد.
پرورش دام زنده
دامدارانی که مشغول به کار پرورش دام زنده می باشند معمولا با روش های متعدد و مخصوص به خودشان این کار را انجام می دهند. یکی از روش هایی که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، روش پروار بندی است.
پرورش دهندگان گوسفند زنده معمولا گوسفندان خودشان را از راه پرواربندی پرورش می دهند. به طور کلی پرواربندی یک روش برای پرورش گوسفند یا دام است که در آن چاق کردن گوسفندان یا دام ها در مدت زمان بسیار کمی صورت می گیرد. البته گفتن این نکته لازم است که خود روش پرواربندی نیز به دو شکل انجام می شود. پرواربندی می تواند هم در محیط های باز و هم در محیط های سر بسته انجام گیرد. پرواربندی در محیط های سر بسته یعنی این که دامدار آذوقه ی مورد نیاز دام ها را تهیه کند و به داخل طویله ببرد و جلوی دام ها یا گوسفند ها بریزد و پرواربندی در محیط های باز یعنی همان چرای گوسفندان در فضاهای باز و استفاده کردن از مراتع روی زمین ها.
در گذشته روش پرواربندی را بیش تر برای پرورش دادن گوسفند به کار می بردند و خیلی برای بقیه ی دام ها رایج نبود اما امروزه پرورش دادن و عرضه کردن گوساله های پرواری نیز خیلی مرسوم شده است.
البته باید به این نکته هم توجه داشته باشید که خریداران حرفه ای دام زنده به روشی که دام با آن پرورش داده شده بسیار دقت می کنند و به طور کلی روش پرورش می تواند بر روی قیمت دام زنده تاثیر گذار باشد.
البته شایان ذکر است که پرواربندی یکی از روش هایی است که برای صادرات نیز بسیار کارآمد می باشد.

دسته بندیصنعت => دامداری
نامگوسفند زنده پیام
تلفن88571771-55962662-77930049-33108263-66623579-22322100
موبایل09122005029 - 09127125345
موقعیتتهران
نشانی انتهای اتوبان ستاری – شمال میدان دانشگاه – ۱ کیلومتر به سمت غرب جنت آباد یا باکری – نبش خیابان کشاورز - درب سفید باغ انار
پست الکترونیکinfo@livesheep.ir
وبسایتhttp://livesheep.ir
برچسب هادام زنده , دام زنده ارزان , دام زنده تهران , دام زنده در کرج , دام زنده شبانه روزی , دام زنده شهرداری , دام زنده فوری
تاریخ بروزرسانی۱۰ بهمن ۱۳۹۷
بازدید1158

افزودن نظر

پاسخ

برای افزودن نظر ابتدا باید به حاسب کاربری خود وارد شوید
اولین نظر را وارد نمایید.

دیگر آگهی های کاربر

آگهی های مشابه