http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

ارتباط با آگهی دهنده

ورق هاردوکس-فولاد هاردوکس-فولاد حرارتی Hardox-فروش هاردوکس
اشتراک گذاری :

ورق هاردوکس-فولاد هاردوکس-فولاد حرارتی Hardox-فروش هاردوکس

فروش ورق هاردوکس ((بهترین قیمت))
فولاد ضد سایش-فولاد حرارتی -Hardox
هاردوکس 400-هاردوکس 450- هاردوکس 500-هاردوکس 550-هاردوکس 600-هاردوکس 650-هاردوکس 700
هاردوکس چیست ؟ ورق هاردوکس به طور معمول در حالت نورد ساخته میشود. این نوع درجه از محصولات ورق فولادی بگونه ایی خاص برای افزایش کارکرد در شرایط سخت طراحی و تولید میشود.
ورق های هاردوکس که نوع مقاومی از ورقهای ضدسایش هستند. با مقاومت بالایی که در برابر سایش و خوردگی از خود نشان میدهند. این مشکل سایش را برطرف کرده اند.
کاربرد این نوع ورق های ضدسایش در صنایع مختلف
ورق های ضدسایش در زمینه هایی چون معدن,معند سنگ, نوار نقاله, حمل مواد. و ساخت و ساز بکار گرفته میشود. طراحان کارخانه, ورقهای ضدسایش را در مواقعی که قطعات بحرانی. نیاز به افزایش طول کارکرد داشته باشند. مورد استفاده قرار میگیرند.
مزایای استفاده از ورق های ضدسایش
مزایای استفاده از ورق های فولادی مقاوم در برابر سایش در فرآیندی که شامل. تأثیر با مواد ساینده بسیار زیاد است. به وضوح دیده میشود. بسیار از تولیدکنندگان,. ورق فولادی ضدسایش را تحت عنوان نام تجاری خود تولید میکنند. این نام تجازی همراه با سختی فولاد است که در واحد برینل اندازه گیری شده است.
نامگذاری بر اساس سختی ورق های ضدسایش
ورق های هاردوکس با سختی 600,500,450,400 برینل موجود است. که از میان آنها ورق های 500,450,400 در صنایع داخلی کاربرد بیشتری دارند. سختی برینل Brinell hardness یکی از معیارهای سختی است. که بر پایه مقاومت مواد در برابر فرورونده ی کروی شکل از نوع فولاد یا کاربید تنگستن سختی آنها را تعیین مکند.
در واقع اعداد معرفی کننده ی ورق های با نام های Hardox 440 , Hardox 500 و غیره است که نشاند دهنده ی سختی ورقها بر حسب برینل Brinell است. این شیوه در سال 1900 میلادی توسط یک مهندس سوئدی به نام یوهان آگوست برینل پیشنهاد شده است.
استیل دی (Steel day)
ارتباط با ما:
09922704358
02166396590
واتس آپ: 09922704358
اینستاگرام: steel_day.ir
ایمیل: steelday.foolad@gmail.co

افزودن نظر

پاسخ

برای افزودن نظر ابتدا باید به حاسب کاربری خود وارد شوید
اولین نظر را وارد نمایید.

دیگر آگهی های کاربر

آگهی های مشابه