http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

ارتباط با آگهی دهنده

لوله فولادی-لوله درز دار -لوله بدون درز-لوله آلیاژی
اشتراک گذاری :

لوله فولادی-لوله درز دار -لوله بدون درز-لوله آلیاژی

فروش انواع لوله فولادی ((بهترین قیمت))
لوله اسپیرال-لوله X52-لوله a105-لوله a106-لوله آلیاژی-لوله فولادی-لوله سیاه-لوله مانیسمان بدون درز-لوله درز دار-لوله a53-لوله a36
لوله اسپرال: تولید و به کارگیری لوله فولادی اسپیرال (درز جوش مارپیچی). در خطوط لوله انتقال نفت و گاز روند رو به رشدی را در اقصی نقاط جهان در پیش گرفته است.
لوله API 5L - این لوله در صنایع نفت و گاز استفاده می شوند. استاندارد لوله های فولاد API 5L مربوط به مؤسسه نفت آمریکا است. معمولاً این لوله ها گریدهای مختلفی دارند و در اندازه های متفاومت هم به صورت درز دار و هم بدون درز تولید می شوند.
ASTM A53-این استاندارد مخصوص لوله های فولادی است که در خطوط پتروشیمی و پالایشگاه استفاده می شوند. گرید این لوله ها با A و B مشخص می شود. لوله هایی که با A مشخص می شوند. معمولاً انعطاف و استحکام کششی بیشتری نسبت به گرید B دارند. به علاوه مقدار کربن موجود در لوله هایی با استاندارد A معمولاً کمتر است و سختی کمتری دارد.
لوله ASTM A333:نوع دیگری از لوله های فولادی که برای دمای پایین مورد استفاده قرار می گیرد. از این لوله ها می توان در دماهایی پایین تا منفی 45 درجه سانتیگراد استفاده کرد. این لوله ها گریدهای متفاوتی دارند و برخی از آنها در دسته لوله های کربن استیل. و برخی دیگر در دسته لوله های فولادی آلیاژی قرار دارند. این لوله ها معمولاً قطرهایی از حدود 4/1 تا 48 اینچ دارند.
لوله مانیسمان :لوله های مانیسمان نوع دیگری از انواع لوله ها هستند که با روشی متفاوت نسبت به لوله های درز دار تولید می شوند. برای تولید این لوله ها معمولاً به جای ورق های فولادی، از شمش فولاد استفاده می گردد. از همین رو، روی سطح لوله های مانیسمان یا بدون درز هیچ جای جوش یا در زیر وجود ندارد.
لوله درز دار :لوله های درز دار به نوعی از لوله های فولادی بیان می شود که برای تولید آنها از ورق های فولادی استفاده می شود. سپس این ورقه ها به شکل استوانه حالت می گیرند و با استفاده از جوشکاری لبه های ورق فولادی به هم جوش می خورد.
استیل دی
ارتباط با ما:
09922704358
02166396590
واتس آپ: 09922704358

دسته بندیصنعت => لوله ، بتن و آهن آلات
ناماستیل دی
تلفن02166396590
موبایل09922704358
موقعیتتهران
نشانیتهران – جاده قدیم کرج – بعد از کارخانه شیرپاستوریزه – فتح سیزدهم – مجتمع پایتخت- واحد c9
پست الکترونیکsteelday.foolad@gmail.com
وبسایتhttp://steel-day.ir
برچسب هافروش فولاد , فروش لوله , فولاد حرارتی , فولاد ساختمانی , فولاد ضد زنگ , قیمت فولاد , قیمت لوله , لوله a105 , لوله a106 , لوله a333 , لوله a36 , لوله a53 , لوله x52 , لوله آتشخوار , لوله آلیاژی , لوله بدون درز , لوله درز دار , لوله سیاه , لوله سیلندری , لوله فولادی , لوله مانیسمان
تاریخ بروزرسانی۲۵ فروردین ۱۴۰۳
بازدید74

افزودن نظر

پاسخ

برای افزودن نظر ابتدا باید به حاسب کاربری خود وارد شوید
اولین نظر را وارد نمایید.

دیگر آگهی های کاربر

آگهی های مشابه