http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

ارتباط با آگهی دهنده

فروش آهن-آهن آلات-مقاطع آهنی-آهن ساختمانی
اشتراک گذاری :

فروش آهن-آهن آلات-مقاطع آهنی-آهن ساختمانی

فروش آهن آلات-قوطی آهنی-ورق آهنی-لوله آهنی-تسمه آهنی-میلگرد آهنی-نبشی آهنی-ناودانی آهنی
Fe56 سنگین ترین ایزوتوپ پایدار (تولید شده توسط فرایند آلفا در نکلئوسنتز استلار) است. که با عناصر سنگین تر از آهَن و نیکل برای تشکیلشان به سوپر نوا احتیاج دارند. آهن فراوان ترین عنصر در غول های قرمز است. فراوان ترین فلز در شهاب سنگ ها و در هستۀ فلزی متراکم در سیاراتی مثل زمین است.
آهن دارای سطح صاف و نقره ای براق مایل به رنگ خاکستری است. اما وقتی در هوا با اکسیژن ترکیب می شود به رنگ قرمز یا قهوه ای در می آید. که به آنها اکسید دارای ترکیبات آهَن یا زنگ گفته می شود. کریستال های خالص آهن نرمه (نرم تر از آلومینیوم). و با اضافه کردن مقدار کمی ناخالصی مانند کربن مقدار قابل توجهی تقویت می شود. مقادیر مناسب و کمی (تا چند درصد) از فلزات دیگر و کربن. تولید فولاد می کند که می تواند 1000 با سخت تر از آهَن خالص باشد.
آهن خالص فلز است، ما به ندرت در این شکل روی سطح زمین یافت می شود. زیرا در حضور اکسیژن و رطوبت به آسانی اکسیده می شود. به منظور به دست آوردن فلز آهَن. اکسید باید از سنگ معدن های طبیعی توسط کاهش شیمیایی حذف شود. به طور عمده از سنگ آهَن از سنگ Fe2-O3 توسط کربن در درجه حرارت بالاست. خواص آهَن را می توان با تولید آلیاژهایی از آن با استفاده از فلزات متنوع گوناگون. (و بعضی غیر فلزها به ویژه کربن و سیلیکون) اصلاح نمود و فولادها را ایجاد کرد. هستۀ اتم های آهَن از طریق همجوشی هسته ای در ستاره های شکل گرفته است. و اگرچه اندکی انرژی کمتر نیز از طریق سنتز کردن نیکل 62 نیز استخراج می گردد.
فولاد رسول دلاکان
با سالها تجربۀ ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمین و توزیع انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی. و با گواهینامه ها و آنالیزهای معتبری که ضمیمه محصولاتش به مشتریان خویش میها می کند. توانسته رضایتمندی مشتریان خویش را همواره فراهم آورد.
صنعتگر شریف و گرامی از اینکه ما را جهت خرید کالا (فولاد آلیاژی) مورد نیاز خویش. انتخاب می نمایید از شما سپاسگزاریم.
ارتباط با ما
02128423820 – 09122136675
واتس آپ: 09122136675
فکس: 02128423820
اینستاگرام: fooladdalakan
ایمیل : fooladrasuldalakan@gmail.com

دسته بندیصنعت => لوله ، بتن و آهن آلات
نامفولاد رسول دلاکان
تلفن02128423820
موبایل09122136675
موقعیتتهران
نشانیتهران - جاده قدیم کرج - بعد از شیرپاستوریزه - مجتمع تجاری پارس امیر - پلاک 24/1
پست الکترونیکfooladrasuldalakan@gmail.com
وبسایتhttp://www.fooladrasuldalakan.com
برچسب هاآهن آلات , آهن ساختمانی , تسمه آهنی , تیرآهن , فروش آهن , فروش فولاد , قوطی آهنی , مقاطع آهنی , میلگرد آهنی , ناودانی آهنی , نبشی آهنی , ورق آهنی
تاریخ بروزرسانی۱۹ اسفند ۱۴۰۲
بازدید287

افزودن نظر

پاسخ

برای افزودن نظر ابتدا باید به حاسب کاربری خود وارد شوید
اولین نظر را وارد نمایید.

دیگر آگهی های کاربر

آگهی های مشابه