http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

ارتباط با آگهی دهنده

فروشگاه راهساز کوماتسو
اشتراک گذاری :

فروشگاه راهساز کوماتسو

قطعات یدکی بیل مکانیکی
فروشگاه راهساز کوماتسو ، دارای کلیه ی قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی و معدنی می باشد، تمامی لوازم یدکی و قطعات بیل های مکانیکی برند کوماتسو، برند کاترپیلار، برند ولوو، برند هیوندای، برند هیتاچی، برند کامینز وانواع برند های ماشین آلات سگین راهسازی و معدنی در انبارهای فروشگاه راهساز کوماتسو موجود هست. جهت ارائه قیمت تماس بگیرید.
قطعات یدکی بولدوزر
راهساز کوماتسو وارد کننده کلیه لوازم یدکی و قطعات ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی دارای تیم تخصصی در واردات قطعات یدکی و ماشین آلات راهسازی و معدنی سعی میکند کلیه قطعات ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی را وارد کند تا بتواند بازار بزرگتری در این صنعت را داشته باشد، لوازم یدکی و قعات بولدوزر را از ما بخواهید.
قطعات یدکی دامپ تراک
راهساز کوماتسو، دارای قطعات و لوازم یدکی دستگاه های بزرگ و عظیم الچثه دامپ تراک برای برند های کوماتسو و کاترپیلار می باشد، اگر به دنبال قطعات و لوازم یدکی دامپ تراک هستید و هنوز موفق نشده این به قطعات تخصصی مورد نیازتان را پیدا کنید،کافی است با فروشگاه راهساز کوماتسو تماس بگیرید تا از موجودی قطعات این فروشگاه مطلع شوید.
قطعات یدکی لودر
فروشگاه راهساز کوماتسو دارای بانک اطلاعاتی بسیار بزرگ از قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی می باشد، و یکی از قدیمی ترین های بازار قطعات ماشین آلات سنگین می باشد و افتخار دارد که با بیش از ۳۰ سال سابقه تخصصی در فروش لوازم یدکی و قطعات ماشین آلات راهسازی میتواند به شما در تامین قطعات لودر کمک کند.

دسته بندیصنعت => ماشین الات
تلفن02188851077
موبایل09121136006
وبسایتhttp://rahsazkomatsu.com/
برچسب هاقطعات بیل مکانیکی , قطعات راهسازی , قطعات و لوازم یدکی بیل مکانیکی
تاریخ بروزرسانی۱۱ مرداد ۱۴۰۱
بازدید181

افزودن نظر

پاسخ

برای افزودن نظر ابتدا باید به حاسب کاربری خود وارد شوید
اولین نظر را وارد نمایید.

دیگر آگهی های کاربر

آگهی های مشابه