http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

ارتباط با آگهی دهنده

لوله استیل – لوله استنلس استیل – انواع لوله استیل
اشتراک گذاری :

لوله استیل – لوله استنلس استیل – انواع لوله استیل

تولید لوله استیل یکی از صنایع بسیار پیشرفته و کاربردی هر کشوری به حساب می آید. نکته ای که در این میان مهم تر از دیگر مسائل جلوه می کند، آن است که بتوانیم. در ابتدا و پیش از خرید این محصول نسبت به آن اطلاعاتی هر چند کوچک و مختصر، اما جامع و مفید را به دست آوریم.
ابتدا بهتر است به فرآیند تولید لوله استیل در ایران و سپس انواع لوله اِستیل از نظر نوع آلیاژی آن بپردازیم. تا بهتر بتوانیم در هنگام خرید این محصول تصمیم گیری کنیم.
فرآیند تولید لوله استیل
معمولاً برای تولید لوله ها از 3 روش استفاده می شود. که در اینجا به صورت مختصر به روش فلز آلیاژی گرم می پردازیم. که غالباً در تولید لوله های استیل بدون درز مورد استفاده قرار می گیرد.
در این روش معمولاً با استفاده از نیروی کشش که یک شمش تو پر بر روی یک میله حفره ساز. یک استیل توخالی را می سازند. به علت آن که از جوشکاری برای ساخت این نوع از لوله استفاده نمی شود. لوله های ساخته شده به این روش، مقاومت بالاتری نسبت به لوله های دیگر دارند.
ویژگی لوله استیل
لوله استیلی که در ایران و سرتاسر دنیا استفاده می شود. دارای چند ویژگی خاص همچون مقاومت بالا نسبت به خوردگی، ضد زنگ بودن و همچنین راحتی در تمیز کردن لوله است. علاوه بر این موارد، لوله های استیل موجود در بازار معمولاً وزن سبک و همچنین استحکام خوبی نیز دارند. بیشترین مصرف لوله های استیل در سه بخش مهم از صنایع همچون صنایع مواد غذایی، صنایع پتروشیمی. و همچنین دکوراتیو ساختمان ها و دیزاین های داخلی و خارجی محوطه ها و اماکن مختلف است.
فولاد رسول دلاکان
با سالها تجربه ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمین و توزیع انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی با گواهینامه ها و آنالیزهای معتبر با ضمیمه نمودن آن به محصولاتش آنرا به مشتریان خویش ارائه داده است. که توانسته رضایتمندی آنان را همواره فراهم آورد. صنعتگر شریف و گرامی از اینکه ما را جهت خرید کالا (فولاد آلیاژی) مورد نیاز خویش، انتخاب می نمایید از شما سپاسگزاریم.
ارتباط با ما
09122136675
02128423820
واتس آپ :09122136675
فکس: 02128423820
اینستاگرام :fooladdalakan
ایمیل: fooladrasuldalakan@gmail.com

دسته بندیصنعت => لوله ، بتن و آهن آلات
نامرسول دلاکان
تلفن02128423820
موبایل09122136675
موقعیتتهران
نشانی تهران - جاده قدیم کرج - بعد از شیرپاستوریزه - مجتمع تجاری پارس امیر - پلاک 24/1
پست الکترونیکfooladrasuldalakan@gmail.com
وبسایتhttp://www.fooladrasuldalakan.com
برچسب هااستنلس استیل , تسمه فولادی , فروش استیل , فروش فولاد , فولاد حرارتی , فولاد زنگ نزن , فولاد ساختمانی , فولاد ضد خوردگی , فولاد ضد زنگ , قوطی استیل , لوله آتشخوار , لوله استیل , لوله حرارتی , لوله فولادی , مقاطع فولادی , میلگرد استیل , میلگرد فولادی , واردات استیل , واردات فولاد , ورق استیل , ورق فولادی
تاریخ بروزرسانی۲۵ فروردین ۱۴۰۳
بازدید712

افزودن نظر

پاسخ

برای افزودن نظر ابتدا باید به حاسب کاربری خود وارد شوید
اولین نظر را وارد نمایید.

دیگر آگهی های کاربر

آگهی های مشابه