http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

ارتباط با آگهی دهنده

فولاد بلبرینگ چیست؟ -فولاد رولبرینگ-فولاد بلبرینگ
اشتراک گذاری :

فولاد بلبرینگ چیست؟ -فولاد رولبرینگ-فولاد بلبرینگ

شرکت خشکه و فولاد پایتخت (( مدیریت : جواد دلاکان ))
صنعتگران عزیز، افتخار داریم که سالها تجربه گرانبهای خویش را در زمینه عرضه انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی برای خدمت رسانی به شما هموطنان کشور عزیزمان ایران ارائه می دهیم. پیشاپیش از اینکه شرکت خشکه و فولاد پایتخت را جهت خرید خود انتخاب می نمایید سپاسگزاریم.
ارتباط با ما:
۰۹۱۲۱۲۲۴۲۲۷
۰۹۳۷۱۹۰۱۸۰۷
تلفن: ۰۲۱۶۶۸۰۰۲۵۱
فکس: ۶۶۸۰۰۵۴۶
یاتاقان ها در گسترش و پیشرفت ماشین ها از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده. و از اجزای ضروری ماشین های مختلفی نظیر کمپرسورها، پمپ ها، توربین ها. موتورهای احتراق داخلی، خودروها و انتقال دهنده های مکانیکی به شمار می روند. چرخ دنده ها، چرخ ها و شفت (محور) ها از جمله اجزای یک ماشین هستند. که به وسیله یاتاقان ها در محل استقرار خود نصب می شود و در مقابل اصطکاک و فرسایش محافظت می شوند. در واقع یاتاقان ها به حرکت دو جزء در یک یا چند جهت با حداقل نیروی اصطکاک کمک می کنند، حرکت های شعاعی را محدود و حرکت های دورانی را حمایت می کنند.انواع یاتاقان یا بلبرینگ: بلبرینگ های لغزشی: در یاتاقان های لغزشی، بین سطوح حرکت لغزشی وجود دارد. بوش هایی که وظایف یاتاقانی دارند، از جمله یاتاقان های لغزشی هستند.
یاتاقان های غلتشی: در یاتاقان های غلتشی، بین سطوح غلتش وجود دارد. و این امر با استفاده از اجسام غلتان کروی و غیر کروی امکان پذیر است.

دسته بندیصنعت => لوله ، بتن و آهن آلات
نامجواد دلاکان
تلفن02166800251
موبایل09121224227
موقعیتتهران
نشانیتهران-بعدار شیر پاستوریزه-بزرگراه فتح -مجتمع تجاری پارس امیر-پلاک 17
پست الکترونیکdavooddalakan@gmail.com
وبسایتhttp://www.foolad-paytakht.ir
برچسب هابلبرینگ شیار عمیق , رولبرینگ های سوزنی , فولاد بلبرینگ , فولاد رولبرینگ , فولاد ضد خوردگی , فولاد ضد زنگ , فولاد ضد سایش
تاریخ بروزرسانی۰۴ آبان ۱۴۰۱
بازدید255

افزودن نظر

پاسخ

برای افزودن نظر ابتدا باید به حاسب کاربری خود وارد شوید
اولین نظر را وارد نمایید.

دیگر آگهی های کاربر

آگهی های مشابه