http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

ارتباط با آگهی دهنده

قیمت و نصب پکیج دیواری در فسا
اشتراک گذاری :

قیمت و نصب پکیج دیواری در فسا

قیمت و نصب پکیج دیواری در فسا
گروه متخصص شیراز تجهیز در حوزه فروش و خدمات پس از فروش از قبیل اعطای گارانتی و تعمیرات در خصوص پکیج های گرمایشی و آبگرمکن دیواری ، در نظر دارد تا با ارائه مطلوب ترین خدمات در حوزه مشاوره، نصب و تعمیرات، مصرف کنندگان را در امر انتخاب بهترین محصول، یاریگر باشد.
این گروه تاسساتی بدلیل مطالبات زیاد از ناحیه شهرستان فسا کم کم در اندیشه اعطای تمامی خدمات پس از فروش در این شهرستان افتاد که با تلاش فراوان توانست به هدف خود جامه عمل بپوشاند.
شیراز تجهیز بار دیگر با برداشتن گامی بلند جهت خدمت گزاری به مردم شریف استان فارس از جمله شهرستان فسا سعی براین دارد که رضایت هم استانیهای عزیز را فراهم سازد.
همچنین میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به و بسایت شیراز تجهیز مراجعه کنید.
این گروه در فسا نمایندگی انواع محصولات گرمایشی و سرمایشی نظیر پکیج بوتان، ایران رادیاتور ، کولرگازی اسپلیت ، دستگاه تصفیه آب و آبگرمکن دیواری را دارد و با افتخار به اینکه تنها نماینده رسمی و انحصاری شرکت های ایتالترم، دئوترم، هات کینگ ترکیه ، یوکسل، اُزدمیر، پالمو ، آدالار ، فلاما ، فرارا ، ایرفل ترکیه و ایساتیس و نماینده فروش محصولات ایران رادیاتور و بوتان در شهرستان فسا – زاهد شهر - ششده - قره بلاغ - میانشهر - نوبندگان می باشد. و همچنین در کلیه برند های ایرانی و خارجی مانند پکیج 2000 - پکیج اخگر - پکیج اریستون مدل کاریز- پکیج ال جی - پکیج ایتالترم - پکیج ایران نوین - پکیج ایساتیس - پکیج ایمرگاس - پکیج آلزان - پکیج آماتیس با رائه فروش و خدمات در خدمت همشهریان عزیز می باشد
مدیریت: فلاح زاده-عظیمی
تلفن واحد فروش: 07138380675
همراه واحد فروش: 09175956589
همراه واحد خدمات: 09175956581
و بسایت: شیراز تجهیز

دسته بندیخدمات => خدمات ساختمانی
نامشیراز تجهیز
موبایل09175956589
وبسایتhttp://shiraztajhiz.ir/sales-and-repairs-of-butane-and-iran-radiator-packages-in-fasa/
تاریخ بروزرسانی۲۴ بهمن ۱۴۰۱
بازدید398

افزودن نظر

پاسخ

برای افزودن نظر ابتدا باید به حاسب کاربری خود وارد شوید
اولین نظر را وارد نمایید.

آگهی های مشابه