http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

ارتباط با آگهی دهنده

خدمات ایمنی و تابلو سازی و خدمات چاپ
اشتراک گذاری :

خدمات ایمنی و تابلو سازی و خدمات چاپ

بحران انرژی و محدود بودن انرژی ، انسان ها را ناگزیر به جایگزینی منابعی با صرفه و نامحدود که کمترین هزینه و بیشترین بازدهی را داشته باشد کرده است .
ما نیز در جریان این تفکر با ارائه محصولات تابشگر میزان مصرف انرژی را کاسته و از انرژی های طبیعی نهفته در اطرافمان به بهترین شکل و در جهت حفظ محیط زیست بهره برده ایم.
گروه تحقیقاتی-تولیدی ایمن نورتاب پس از چندین سال تلاش بی وقفه و با بهره گیری از علوم روز دنیا و همچنین استفاده از هوش و توان متخصصان ایرانی ، موفق به تلفیق تکنولوژی و هنر شده و موفق به تولید محصولاتی منحصر بفرد با کیفیتی بالا در سه حوزه خدمات ایمنی و تابلو سازی و خدمات چاپ شده است.
در حوزه تابلو سازی با استفاده از به روزترین امکانات و دستگاههای فول اتومات قادر به تولید انواع تابلوهای حروف برجسته و چلنیوم و استیل و سایر مشتقات آن با بالاترین کیفیت میباشیم.
همچنین با تکیه بر با تجربه ترین تیم اجرایی قادر به اجرای تمامی نماهای کامپوزیت و ترموود هستیم.
در حوزه ایمنی با تکیه بر توان برترین پژوهشگران صنعت شیمی و نانو تکنولوژی و همچنین استفاده از بروزترین تجهیزات ، بعنوان اولین تولید کننده محصولات نانولایت(محصولاتی با خاصیت نورتابی در تاریکی بدون استفاده از برق و باتری) قدم به عرصه ایمنی کشور نهادیم تا سهم کوچکی در ایمن سازی اماکن و ساختمان ها و کاهش تلفات جانی ناشی از حوادث طبیعی و غیر طبیعی در کشور عزیزمان را داشته باشیم.
و اما در حوزه خدمات چاپ با ارائه محصولی با نام تجاری پیکو لایت پدید آورنده تحولی نوین در صنعت چاپ کشور شدیم تا با تولید محصولی خاص و جذاب مخاطبان صنعت چاپ کشور را شگفت زده نماییم.

دسته بندیخدمات => ترجمه، چاپ و تبلیغات
قیمت0
نامعلی صادقی / گروه توليدی ايمن نورتاب
تلفن09122769186
موبایل09122769186
نشانیتهران اشرفی اصفهانی خ ناطق پ 15 ط 4 واحد 33
پست الکترونیکinfo@saftysign.ir
وبسایتhttp://saftysign.ir
برچسب هاخدمات چاپ , خدمات ایمنی , تابلو سازی
تاریخ بروزرسانی۰۶ فروردین ۱۳۹۷
بازدید1460

افزودن نظر

پاسخ

برای افزودن نظر ابتدا باید به حاسب کاربری خود وارد شوید
اولین نظر را وارد نمایید.

دیگر آگهی های کاربر

آگهی های مشابه