http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

ارتباط با آگهی دهنده

نورپردازی داخل استخر
اشتراک گذاری :

نورپردازی داخل استخر

نورپردازی سقف‌ های کشسان می توان به وسیله چراغ‌‌‌‌‌‌ های مختلفی از جمله: LED، SMD، هالوژن و فیبر نوری انجام داد. البته این را در نظر داشته باشید که هر کدام از این چراغ‌ ها جلوه خاصی را به وجود می‌ آورند. به همین دلیل باید پیش از اقدام به هر کاری باید در مورد آن تحقیق کنید.
فیبر نوری معمولا زمانی برای نورپردازی سقف کشسانی مورد استفاده قرار می‌ گیرد که افراد بخواهند جلوه آسمان یا کهکشان را برای سقف خود به وجود بیاورند. چراغ‌ های فیبر نوری به صورت هماهنگ و یا دانه دانه خاموش و روشن می‌ شوند. به همین دلیل می‌‌‌‌‌ توانند حالت یک آسمان طبیعی را برای افراد تداعی کند.
همانطور که اشاره شد، فیبر نوری سیم های نازکی هستند که در آن به جای جریان برق، نور جریان دارد. به صورت کلی فیبر نوری با قیمت مناسبی ارائه می‌ شود. همین مسئله باعث شده از سقف کشسانی فیبر نوری در بسیاری از پروژه‌‌‌‌‌‌‌ های عمرانی استفاده شود.
البته این را باید در نظر داشته باشید که در صورت با وارد شدن فشار و یا ضربه دیدن بخشی از فیبر نوری، نور ایجاد شده توسط آن کاهش پیدا می کند. به همین خاطر توصیه می‌ شود در زمان استفاده از این چراغ‌ ها دقت کافی داشته باشید.

دسته بندیخدمات => دیزاین ، طراحی
ناممینا کیانی
تلفن26420373
موبایل09124240279
نشانیصادقیه
پست الکترونیکsadaf1sky@gmail.com
تاریخ بروزرسانی۱۸ دی ۱۴۰۰
بازدید155

افزودن نظر

پاسخ

برای افزودن نظر ابتدا باید به حاسب کاربری خود وارد شوید
اولین نظر را وارد نمایید.

آگهی های مشابه