http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

ارتباط با آگهی دهنده

استاد هیپنوتیزم را به منزل ببرید
اشتراک گذاری :

استاد هیپنوتیزم را به منزل ببرید

تولید جلسات صوتی و فایلهای اختصاصی خود هيپنوتيزم دستاورد جديد موسسه کابوک برای اولین بار در ایران مي باشد که با استفاده از سخت افزار و نرم افزار هاي بروز دنیا توانسته است با دریافت مشخصات شخصی شما و خواسته ای روحی و جسمی تان فايل صوتي , راهنما و برنامه دقيق براي خود هيپنوتيزم شما ارائه دهد .
با گوش دادن به فايل صوتي شما هیپنوتیزم را تجربه میکنید ،خواب خود را عميق ميکنيد و بهترين تلقينات هيپنوتيک را به ضمير ناخودآگاه خود تلقين و برنامه ريزي خواهید کرد .
تقويت حافظه , بالابردن ضريب هوشي , چاق شدن و لاغر شدن اصولي , درمان اکثربيماري هاي روحي رواني , بالابردن توان جسمي و روحي ,غلبه بر ترس ,غلبه بر وسواس هاي فکري و جسمي ,هدف مندي آرزوها و ....... از مزایای خود هیپنوتیزم هستند .
موسسه کابوک براي توليد جلسات اختصاصي خودهيپنوتيزم از جديدترين نرم افزار ها و سخت افزار ها که از کشور سوئد خريداري شده است استفاده مي کند پس با خيالت راحت به وب سايت ما مراجعه کنيد و فرم خود هيپنوتيزم را تکميل کنيد و بقيه کار را به ما بسپاريد .
موسسه کابوک 50 سال پيش توسط دکتر شعبان طاووسي ,پدر هيپنوتيزم ايران تاسيس شده است و اکنون با کم ترين هزينه تجربيات خويش را در اختيار شما قرار مي دهد . تنها کافيست فرم سفارش خود هیچنوتیزم را در سایت www.kabook.ir با دقت و حوصله کامل کنید و یا با ما در تماس باشيد تا اطلاعات کامل تري را دراختيار شما قرار دهيم
کلیه جلسات زیرنظر استاد آزاد کارشناس ارشد روانشناسی بالینی و مدرس هیپنوتیزم تولید می شود.

دسته بندیپزشکی => محصولات درمانی
نامموسسه کابوک
تلفن03134514093
موبایل09129253519
موقعیتاصفهان
نشانیاصفهان خیابان محتشم کاشانی
پست الکترونیکartapardaz.ap@gmail.com
وبسایتhttp://kabook.ir/
برچسب هااستاد هیپنوتیزم , روحی و جسمی , فايل صوتي
تاریخ بروزرسانی۱۶ مهر ۱۳۹۶
بازدید1663

افزودن نظر

پاسخ

برای افزودن نظر ابتدا باید به حاسب کاربری خود وارد شوید
اولین نظر را وارد نمایید.

دیگر آگهی های کاربر