http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

ارتباط با آگهی دهنده

شرکت روشنایی و نورپردازی آریا هیت سینک
اشتراک گذاری :

شرکت روشنایی و نورپردازی آریا هیت سینک

چراغ وال واشر چیست؟
والواشر ال ای دی یک پروژکتور با کاربرد فضای بیرونی با درجه حفاظتی خیلی بالاست که از قرار گرفتن چندین ال ای دی با تکنولوژی لامپ اس ام دی به صورت خطی، تشکیل شده اند. چراغ وال واشر در جاهای مختلفی مانند نورپردازی نما و دیوارهای بلند استفاده می شوند که قادرند نور خطی و یکنواخت را در طول زیاد، تولید و ساطع نمایند. این نوع چراغ یک پروژکتور نورپردازی پیشرفته با قابلیت کنترل و هدایت نور است که به عنوان بخشی از زیبایی ساختمان محسوب می شود. چراغ وال واشر در نمایش باشکوه و مجلل نمای ساختمان ها، پل ها، دیوارها و نورپردازی هنری در بناهای تاریخی موثر می باشد. بیشترین مشتری را در بازار، وال واشر ۳۰ ، ۵۰ و ۶۰ سانتی متری به خود اختصاص داده اند که به ترتیب در توان های ۹ ، ۱۲ و ۲۴ وات با تولید نور ۹۹۰ ، ۱۳۲۰ و ۲۶۴۰ لومن یافت می شوند.
ویژگی های پروژکتور وال واشر نورپردازی
هنگامی که یک فضای باریک و کم در نورپردازی نمای ساختمان ها، پل ها و انواع دیوارها وجود داشته باشد، استفاده از پروژکتورهای عادی دیگر، نمی توانند نور عرضی و خطی با پخش نور یکنواخت و هدفمند ساطع کنند. بنابراین از مهمترین مزیت و ویژگی های وال واشر ال ای دی می توان به نوع کاربرد خاص و منحصر به فرد بودن آنها اشاره نمود. چراغ والواشر با قابلیت نصب در زوایای مختلف به ایجاد نور سایه روشن در سطح معروف هستند. در اکثر وال واشر ها، لنزی با قابلیت تنظیم زاویه و هدایت نور در زوایای ۳۰ ، ۴۵ و ۶۰ درجه وجود دارند.
ال ای دی ها با تکنولوژی SMD به صورت متراکم و در فواصل یکسان از یکدیگر قرار گرفته اند که در این صورت نور بیشتری را ساطع می کنند. مزایای وال واشر های ال ای دی عبارتند از :
ایجاد نور با فوکوس بالا توسط لنز هدایت نور
کاربرد منحصر به فرد
قابلیت به کار گیری در سیستم نورپردازی هوشمند DMX
قابلیت تنظیم و توزیع شدت نور روشنایی
زاویه تابش نور دلخواه و امکان تنظیم زاویه تابش نور توسط براکت
بهره نوری بالا
طول عمر بالای تکنولوژی SMD
فوق کم مصرف
قابلیت کنترل رنگ RGB و فول کالر
دما های رنگ مختلف نوری
شاخص نمود رنگ بالای ۸۰ ( CRI )
درجه حفاظت (IP66) و ضربه پذیری خوب جهت استفاده در فضاهای خارجی
شکل خطی چراغ های وال واشر ال ای دی باعث می شود که نور یکنواختی بر روی سطح در طول ایجاد شود که به میزان روشنایی مورد نیاز نیز می توان تراکم و یا طول آن را انتخاب و سفارش داد. برخی از انواع وال واشر ال ای دی به نام RGBW طیف مرئی کاملی از رنگ ها را دارا هستند، و به فول کالر معروف هستند. لامپ های والواشر ال ای دی قابلیت کنترل رنگ و کنترل با سیستم هوشمند نورپردازی DMX دارند که برای نورپردازی بسیار عالی و مناسب می باشد. سیستم کنترل هوشمندDMX ، یک پروتکل هوشمند کنترل روشنایی است که تمام قابلیت های کنترل نورپردازی مانند تغییر رنگ و خاموش و روشن شدن را دارا است.

دیگر آگهی های کاربر