http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

ارتباط با آگهی دهنده

فروش ویژه وال واشر
اشتراک گذاری :

فروش ویژه وال واشر

وال واشرچیست؟
وال واشر در واقع نوعی پروژکتور ال ای دی است که بصورت خطی از قرار گرفتن چند لامپ ال ای دی بر روی یک مدار چاپی ساخته می شود، که بدلیل قابلیت تغییر اندازه و تغییر شدت نور و ال واشرها امکان استفاده از آنها در جاهای مختلف بیشتر بوده و نمای زیباتری دارد. وال واشرها می توان از وات های مختلف ال ای دی استفاده کرد. وال واشرها دارای طیف های رنگی مختلف هستند که می توانند در رنگ های مختلف استفاده شوند.
کاربرد وال واشر چیست ؟
از وال واشر در نمای بیرونی ساختمان، نمای داخلی ساختمان استفاده می شود. برای ویترین فروشگاه ها، سردخانه ها، دیزاین مجتمع های تجاری هم کاربرد دارد. شهرداری ها برای نوردهی به پل ها، معابر، فضاهای طبیعی می توانند از وال واشر استفاده کنند همچنین در مکان های بسته برای رشد گیاهان موثر می باشند. برای نورپردازی باغچه و استخر بدلیل ضد آب بودن تا عمق 10 متر می توانند استفاده شوند.
ویژگی های وال واشر چیست؟
بالابودن فوکوس ال ای دی ها
قابلیت نصب در جاهای مختلف
توان مصرفی خیلی کم
امکان اجرای سایه و روشن
قیمت مقرون بصرفه
نصب و راه اندازی راحت
بیشترین بهره برداری
امکان استفاده در رنگ های مختلف
و می توانید بصورت ترکیبی از رنگ های مختلف استفاده کنید. توان ال ای دی های مورد استفاده در وال واشر معمولا 1 وات می باشد. که سبب تولید کمترین حرارت ممکن می شود. هرچه توان ال ای دی بیشتر باشد حرارت بیشتر می شود و مقرون بصرفه نیست در بدنه وال واشر از هیت سینگ استفاده می شود که حرارت را به خود جذب می کند و خیلی سریع خنک می شود. از لنز برای جهت دهی و متمرکز کردن نور ال ای دی ها استفاده می شود که می تواند زاویه های مختلفی داشته باشد ولی در یک وال واشر نوع و زاویه ی لنزها ثابت است درایو ها برای تبدیل برق شهری به ولتاژ و جریان استفاده می شوند. هرچه راندمان درایو بالاتر باشد کیفیت بالاتری دارد. وال واشرها دارای دو نوع توکار و روکار می باشند.
شرکت آریا هیت سینک تولید کننده انواع وال واشر با اندازه های متفاوت با بالاترین کیفیت می باشد.
02165561051
09909800075
09909800076
www.aryaheatsink.com

افزودن نظر

پاسخ

برای افزودن نظر ابتدا باید به حاسب کاربری خود وارد شوید
اولین نظر را وارد نمایید.

دیگر آگهی های کاربر

آگهی های مشابه