http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

ارتباط با آگهی دهنده

پرلیت و کشت هیدروپونیک Perlite
اشتراک گذاری :

پرلیت و کشت هیدروپونیک Perlite

فروش پرلیت (Perlite )
پرلیت (Perlite )
پرلیت به یک شیشه ولکانیکی آلومینه سیلیکاته با ترکیب مشابه ریولیت یا آندزیت اطلاق می شود که مقدار دو تا ‏پنج درصد (5-2) آب در شبکه بلوری خود جای داده است و با یک سیستم شکاف های متحدالمرکز یا شعاعی ‏معروف به بافت پرلیتی مشخص می شود. تهیه پرلیت شامل سه مرحله تا رسیدن به مصرف نهایی می باشد: 1. استخراج سنگ خام. 2- آماده کردن جهت ‏کوره 3- انجام عمل پف دادن در کوره و تهیه محصول نهایی
اکثر پرلیت ها دارای ارزش تجارتی زیادی هستند و علت آن هم، قابلیت انبساط زیاد و ناگهانی (افزایش حجمی در ‏حدود 20 برابر) در مقابل حرارت می باشد. پرلیت به دلیل مزایای معدنی و ظاهری استفاده های بسیار زیادی دارد که یکی از آن ها کشت هیدروپونیک است.
سامانه های کشت بدون خاک بر نسل جدیدی از مواد محیطی ریشه که خنثی، استریل و یکنواخت باشند، نظیر پرلیت منبسط شده پایه ریزی شده اند. این مواد که گیاهان کاملا به آب، مواد معدنی و اکسیژن آنها وابسته اند، صرفاً به عنوان محیطی حمایت کننده برای محلول های غذایی عمل می کنند.
در گلخانه هائی که میخواهند بالاترین راندمان در تولید را داشته باشند، از کشت هیدروپونیک استفاده میکنند. توانایی پرلیت در حفظ و نگهداری آب و مواد غذایی چشمگیر است. پرلیت در هر بار کشت هیدروپونیک مجدداً قابل استفاده می باشد و فقط ممکن است که برای استفاده مجدد، نیاز به استریزاسیون داشته باشد.
شرکت زمین کاو تامین کننده پرلیت مورد نیاز جهت مصارف کشاورزی و کشت هیدروپونیک می باشد.
نحوه خرید و ارتباط با شرکت
شرکت زمین کاو
www.zaminkav.com
info@zaminkav.com
تلفن: 3-88385541-021
موبایل شرکت: 09365077781

دسته بندیصنعت => خدمات و محصولات صنعتی
تلفن88385541
موبایل09365077781
تاریخ بروزرسانی۰۴ بهمن ۱۴۰۲
بازدید460

افزودن نظر

پاسخ

برای افزودن نظر ابتدا باید به حاسب کاربری خود وارد شوید
اولین نظر را وارد نمایید.

دیگر آگهی های کاربر

آگهی های مشابه