http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

ثبت آگهی - اقدامی مفید و گزینه مناسب برای همه کسب وکارها-1 ثبت آگهی - اقدامی مفید و گزینه مناسب برای همه کسب وکارها-2 ثبت آگهی - اقدامی مفید و گزینه مناسب برای همه کسب وکارها-3 ثبت آگهی - اقدامی مفید و گزینه مناسب برای همه کسب وکارها-4 ثبت آگهی - اقدامی مفید و گزینه مناسب برای همه کسب وکارها-5

ثبت آگهی - اقدامی مفید و گزینه مناسب برای همه کسب وکارها

بستر فضای مجازی پر تنوع ترین مکان برای تبلیغات در رنج قیمتهای متنوع است . سایتهای نیازمندی نیز با توجه به نوع فعالیتشان یکی از تاثیرگذارترین رسانه های تبلیغاتی در بستر فضای مجازی هستند . پر تعداد ترین گروه سایتها نیز  به سایتهای نیازمندی تعلق دارد . و این خود دلیل تاثیر آن بر کسب وکارها و فراهم کردن نیاز مخاطبان است . 

در این مقاله به تاثیر مثبت ثبت آگهی بر کسب وکارها به طور خلاصه می پردازیم .
وبسایتهای نیازمندی در ایران به دلیل استقبال کاربران از شیوه تبلیغاتی و معرفی در صفحه اول به سرعت رشد کرد و تعداد زیادی از آگهی های تبلیغاتی در آنها ثبت گردید . هنوز هم این شیوه تبلیغاتی تاثیر گذاری زیادی بر فروش محصولات و خدمات افراد داشته است . در پایین اشاره ای به چند دلیلی که موجب جذب کاربر به سمت سایتهای نیازمندی شده است می پردازم .
1 - سایتهای نیازمندی مانند 90 درصد سایتهای دیگر ،  با توجه به ثبت تبلیغات منظم دارای امکان ثبت نام رایگان است .
2 - سایتهای نیازمندی امکان ثبت آگهی رایگان را فراهم نموده اند . 
3 - صفحه اول سایتها نیازمندی که بهترین مکان تبلیغاتی آن سایت تلقی می شود بهترین مکان با هزینه کم برای ثبت تبلیغ می باشد . البته این امکان در فست نیاز رایگان می باشد .
4 - منظم بودن دسته بندی یا گروهبندی صنف ها باعث دسترسی راحت کاربر به گزینه مورد نظر خود می باشد . همچنین امکان ثبت شماره تلفن همراه ، ثابت ، فکس ، ایمیل ، لینک وبسایت به صورت منظم امکان ارتباط سریع کاربر با صاحب آگهی می باشد .
5 - تعداد ثبت آگهی غیر تکراری نامحدود است . شما میتوانید به تعداد نامحدود برای کسب و کار خود ، محصولات خود تک به تک ، وبسایت و شبکه های اجتماعی خود ، حرفه های انجام هر کسب و کاری ، آگهی بدون تکراری ثبت نمایید .
 6 - بسیاری از اقدام جستجوهای  کاربران در موتورهای جستجو برای خدمات ومحصولات خود به سایتهای نیازمندی ختم می شود .
7 - 90 درصد سایتهای نیازمندی در ایران به دلیل استقبال زیاد از آن با زبان فارسی فعالیت دارند و چند سایت نیز به صورت چند زبانه برای فعالیتهای تجاری کسب و کارها در برون مرز فعالیت دارند . در  
فست نیاز امکان ثبت آگهی با زبان انگلیسی نیز وجود دارد . 



  اما همانطور که در بالا اشاره نمودم من در این مطلب قصد اشاره به  تاثیر آگهی بر کسب وکارها را دارم . 
البته یک آگهی زمانی نتیجه خوب را دریافت میکند که محتوای مناسب با کلمات کلیدی عالی و مرتبط همراه عکسهای با کیفیت را در هنگام ثبت آگهی رعایت نماید .


 در لینکهای زیر بیشتر بدانید :

آگهی های پر بازدید چه ویژگی های دارند ؟

 اهمیت طراحی عکس یا آگهی چاپی برای تبلیغات

 

ما در فست نیاز نیز توجه کاملی را بر ثبت آگهی با کیفیت داریم . از تعیین گروه بندی ، انتخاب کلمات کلیدی ، تیتر مناسب  و ...
در زیر عکس چند آگهی که بر کسب و کار مورد نظر تاثیر داشتند را مشاهده نمایید . عکسها خود گویای تاثیر ثبت آگهی هستند .

 

عکس شماره 1 : 

 

 

 

عکس شماره 2 : 

 

 

عکس شماره 3 : 

 

 

عکس شماره 4 : 

 

 

ما مشخصات صاحب آگهی را در اینجا مخفی نگه داشتیم خود شما میتوانید با جستجوی کلمات کلیدی در سایت به این آگهی ها دسترسی داشته باشید و با صاحب اگهی نیز در ارتباط باشید .


آیا سایتهای نیازمندی خود نیازمند چه تغییری هستند ؟ 

با گذاشتن کامنت نظرات و پیشنهادات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید .


 


اشتراک گذاری :

افزودن نظر

پاسخ

برای افزودن نظر ابتدا باید به حاسب کاربری خود وارد شوید

نظرات

اولین نظر را وارد نمایید.