http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

اهمیت و چرای بهینه سازی موتور جستجو برای موفقیت کسب وکارهای آنلاین . بخش دوم -1 اهمیت و چرای بهینه سازی موتور جستجو برای موفقیت کسب وکارهای آنلاین . بخش دوم -2 اهمیت و چرای بهینه سازی موتور جستجو برای موفقیت کسب وکارهای آنلاین . بخش دوم -3 اهمیت و چرای بهینه سازی موتور جستجو برای موفقیت کسب وکارهای آنلاین . بخش دوم -4 اهمیت و چرای بهینه سازی موتور جستجو برای موفقیت کسب وکارهای آنلاین . بخش دوم -5

اهمیت و چرای بهینه سازی موتور جستجو برای موفقیت کسب وکارهای آنلاین . بخش دوم

 

چرا بهینه سازی موتور جستجو کلید موفقیت کسب وکارهای آنلاین است ؟ بخش دوم 

در بخش اول به طور خلاصه به ابتدای روند بهینه سازی یا سئوی سایت که نیازمند شناخت الگوریتمها توسط تیم یا افراد متخصص در زمینه سئو  بود پرداختیم .

مشاهده بخش اول 


 

در این بخش به اقدام  جهت بهینه سازی سایت و تفاوت موتور های جستجو با شبکه های  اجتماعی می پردازیم .

ابتدا می خواستم درباره تاثیر بهینه سازی سایت بنویسم ، که یک مبحث روشن و تقریبا معلومی شده برای وبمسترها شما اگر سایت بهینه داشته باشید به اعتبار بیشتر خود در میان کاربر می افزایید و همچنین سایت شناخته شده ای برای موتور جستجو خواهید شد و بهتر صحفات شما را شناسایی و با توجه به کیفیت (محتوا و سایت) گزینه مناسب را که شاید "سایت شما این قابلیت را داشته باشد " برای کاربر در صحفات اول نشان می دهد . 

تا اینجا تا ثیر بهینه سازی سایت یا سئو بود اما چه اقدامی جهت سئوی سایت مهم است . 

در چند پست قبلی یه مطلب ساده و مفید را با اینفوگرافیک آن که در رابطه با فرایند سئو است نوشته ام ، میتوان آن را نیز در صورت نیاز مشاهده نماید 

آیا سایت شما با موبایل و تبلت سازگاری دارد .

 یکی از مهم ترین اقدامها در این جهت رسپانسیو بودن وبسایت در موبایل است زیرا طیف گسترده ای از کاربران از طریق موبایل می توانند به وبسایت شما سر بزنند ، و گوگل نیز اولویت خزش سایت را بر روی دستگاه های موبایل قرار داده . یعنی سرعت و سازگاری وبسایت شما برای لود شدن در موبایل مد نظر گوگل است و این دلیلی برای تمایز شما با رقبایتان است . شما هر سایتی که داشته باشید نیازمند چنین اقدام مهمی هستید .

آیا اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی رو انجام می دهید .

اقدام مفید و مهم برای آینده تعامل با شبکه های اجتماعی است جدا از حضور و پیجی که در یک شبکه اجتماعی برای وبسایت خود ایجاد کرده اید . تعامل شما با آن شبکه اجتماعی و رفتار کاربران نیز در هنگام مشاهده محتوای شما مورد توجه گوگل قرار میگیرید . سعی کنید محتوا را با زمان بندی منظم در شبکه های اجتماعی قرار دهید یا روزانه به طور مداوم یا هفتگی و ... فقط منظم ومداوم . همچنین برای تعامل بهتر کاربر در شبکه های اجتماعی خود از محتوای ویدیویی استفاده کنید .

خب تا اینجا این دو نکته مفید و به روز خوبه


مهم : فقط حتما حتما قبل از شروع هر اقدامی برای بهینه سایت ، یا آشنا به مبحث مورد نظر  باشید یا با یک متخصص سئو مشورت کنید .


آیا میدانید نزدیک 600 شرکت در سرتاسر جهان مورد تائید moz.com در زمینه سئو فعالیت دارند .

بسیار پر اهمیت است که در نتایج یک جستجو مرتبط با عبارت و کلمه های مورد نظر شما ، در صحفه اول قرار گیرید . شما آمار ورودی بیشتر و بیشتر از قبل می خواهید تا به فروش بیشتر محصولات و خدمات بینجامد . جدا از آن تلاش رقبا برای برتری در حوزه کاری مشترک سبب صرف هزینه و تلاش بیشتر در زمینه سئو و بهینه سازی سایت شده . سایتها نیاز به بازبینی در سازگاری با الگوریتمهای تعیین شده و جدید موتورهای جستجو رو دارند ، تا بتوانند در کورس فروش از رقبا عقب نمانند و این اقدام نیازمند تیم و افراد متخصص در زمینه سئو را دارد . 

آیا میدانید که میانگین جهانی هزینه سئو  تعیین شده از طرف شرکتها ماهی 500 دلار است .


خب یه بحث جدید و عالی 

موتورهای جستجو با شبکه های اجتماعی چه تفاوتی در  شناخت ، معرفی به دیگران و  روند کسب وکار شما دارند . گنگ به نظر میاد الان ساده وخلاصه می نویسم .

ابتدا توضیح کوتاه بعد تفاوت 

شبکه های اجتماعی مکانی که بیش از 75 درصد کاربران اینترنتی در آن حضور دارند و تقریبا یک سوم جمعیت جهانی ، بهترین مکان برای معرفی و برند سازی کسب و کار شما هستند . شما باید به طور مداوم حضور خود را با اشتراک گذاری محتوا ( مطالب مفید - عکس - ویدیو ) در آن اعلام کنید .در یک شبکه اجتماعی  اشتراک گذاری های شما روی هم قرار میگیرند محتوای امروز روی محتوای دیروز و اینطوری روی هم تا هر زمانی که اشتراک گذاری کنید ادامه دارد . 

اگر شما سایتی جذاب با کاربرانی اکتیو با امکان بازدید از صفحات بیشتر توسط یک  ( کاربر - آی پی )  ( Bounce Rate ) و ماندگاری بیشتر کاربر در سایت (  Time on site )  داشته باشید و همچنین محتوای سئو شده رو قرار دهید . خلاصه شور واشتیاق کاربر رو برای حضور در سایت فراهم کنید ، نتیجه مثبتی را در هنگام ورود رباتهای موتور های جستجو به وجود خواهد آورد و شما را در اولویت نتایج جستجوی مرتبط با شما در صفحات اول و دوم قرار می دهد . 

تفاوت اول 

شما با هر محتوای که در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارید محتوای قبلی را در جایگاهی پایین تر و نامناسب تر قرار می دهید . 

اما همه محتواهای شما که استانداردهای  سئوی موتور جستجو  را رعایت کنند میتوانند تا هر وقت که مطلب پابرجا ومخاطب داشته باشد در صفحات اول قرار گیرید .

تفاوت دوم 

شما با شبکه های اجتماعی سرو کار دارید و تعیین کننده و تغییر دهنده آن هستید . 

اما موتور جستجو با شما و شبکه اجتماعی های شما سرو کار دارد . پس جدا از بارگذاری محتوای سئو شده و سایتی با رعایت اصول سئو باید دستی به شبکه های اجتماعی هم کشید . 


امیدوارم توانسته باشم مطلبی در شان شما نگاشته باشم . 


آیا شما تفاوتهای دیگری رو مد نظر دارید ؟

با گذاشتن کامنت نظرات و پیشنهادات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید .


 
 


اشتراک گذاری :

افزودن نظر

پاسخ

برای افزودن نظر ابتدا باید به حاسب کاربری خود وارد شوید

نظرات

  • سعید

    تفاوت ها جالب بود با تشکر از شما

    5 سال پیش پاسخ
  • شیوا

    این که وبمستر یا آموزش داشته باشد یا با متخصص سئو همکاری کند بسیار جایز و مهم است

    5 سال پیش پاسخ