http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

دو گام مفید برای برجسته شدن نام تجاری شما -1 دو گام مفید برای برجسته شدن نام تجاری شما -2 دو گام مفید برای برجسته شدن نام تجاری شما -3 دو گام مفید برای برجسته شدن نام تجاری شما -4

دو گام مفید برای برجسته شدن نام تجاری شما

شروع هر کسب وکاری با صرف هزینه های تبلیغاتی و با روشهای متفاوت انجام می شود این اقدام تبلیغاتی برای برند سازی ، جذب کاربر ، فروش ، و اعلام حضور به رقا صورت می گیرد . نه تنها در شروع بلکه کسب وکارها به طورمداوم از تبلیغات رایج در رسانه ها اقدام به صرف هزینه ها و همان اهداف که در بالا اشاره شد را می کنند . در بعضی موارد کسب وکارها دست به اقدامات غیر تبلیغاتی نیز می زنند که به طور غیر مستقیم توجه بیشتری را به خود جلب می کنند ، همانندکارهای خیر خواهانه . 

اما این دو گام مفید ...

این دو اقدام که بسته به نحوه اجرا هزینه آن تعیین می گردد ، به صورت زیر است .


گام اول

1 - برگزاری یک سمینار

شما میتوانید یک سمینار را در یک دانشگاه یا هر مکان دیگر که افراد زمان و توانایی ایجاد پرسش و پاسخهای مفید مورد نیاز شما را دارند برگزار کنید ، شما در آنجا میتوانید درباره کسب و کار خود ، ویژگی های آن ، راه حل های رفع مشکل افراد در کسب وکار شما ، پیش زمینه آینده آن کسب وکار ، و یا درباره صنعت یا زیر گروه بزرگتری که شما در آن قرار دارید با حاضرین به گفت و گو  بپردازید . و پرسش و پاسخهای که مد نظرتان است را ایجاد کنید . در مقابل شما از افراد یک دیتای مفید از مشکلات ، شبهه ها ، و علاقه مندی های افراد دریافت میکنید . این اقدام میتواند کم هزینه برگزار شود چون شما اگر به یک پروژکتور نیاز داشته باشید مکانهای مورد نظر شما اکثرا دارای چنین امکاناتی هستند و چاپ برگه های ( بیشتر A4 ) به تعداد شرکت کننده ها که محتوای مورد نظر شما را در دسترس حاضرین قرار می دهد . 


گام دوم 

2 - برگزاری کلاسهای آموزش آنلاین

چرا برگزاری کلاسهای آموزش : کلاسهای اموزشی اقدامی قابل اجرا ( به دلیل تسلط بر حرفه اجرایی کسب وکار خود ) و کم هزینه بودن برای شما و برای مخاطبین ایجاد حس رضایتمندی به دلیل یادگیری و راحتی آنلاین بودن آن و قرارگیری نام و آموزش شما در حافظه بلند مدت مخاطب .

چرا آنلاین : چون زیرساختهای اینترنت پر سرعت تقریبا مهیاست و هزینه آن نسبت به اموزش حضوری کم است .

اما چه آموزشی : هر آموزشی که در حوزه کسب وکار شما ، مخاطبان  ، هواداران ، مشتریان و دوستان شما به آن نیاز دارند و یا دوست دارند درباره ان بدانند .   

این فقط نمونه ای از چندین  اقدام قابل اجرا بود ، شما میتوانید روشهای گوناگونی رو انجام و امتحان کنید .


منظور از برجسته شدن : بیشتر دیده شدن - حرفه ای نشان دادن  - اعتبار بخشیدن - رشد سریع 


شما چه اقدامی رو  برای کسب وکار خود در نظر دارید و یا می پسندید .

با گذاشتن کامنت نظرات و پیشنهادات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید .


 


اشتراک گذاری :

افزودن نظر

پاسخ

برای افزودن نظر ابتدا باید به حاسب کاربری خود وارد شوید

نظرات

اولین نظر را وارد نمایید.