http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

دلایلی برای رونق و ایجاد کسب وکارها-1

دلایلی برای رونق و ایجاد کسب وکارها

هر کسب وکاری بر اساس یک نیاز در یک منطقه خاص خود و امکان رشد در سطح گسترده تر به وجود آمده است ، و رونق آن به دید ، رویکرد ، استراتژی و نوع نگاه مدیریتی به جامعه و همچنین نظر جامعه درباره آنها بستگی دارد .

به طور خلاصه وساده شما قصد راه اندازی یک کسب و کار را دارید ابتدا محیط را بررسی سپس وجود رقبا ، هزینه ها ، نظر اطرافیان و ... ، که در اینجا خلاصه به آن اشاره شد در هر صورت شما دلایلی برای تصمیم گیری و راه اندازی یک کسب وکار را مورد بررسی قرار داده اید ، و نیز دلایل و ایده های جدیدی رو برای رونق کسب وکار خود در نظر گرفته اید ، در اینجا نیز من به طور خلاصه به چند گزینه و یا دلیل برای ایجاد کسب وکارها اشاره می کنم .


تناقض و یا تضاد محیطی  :

 

 

یکی از دلایل مهم برای رونق کسب وکارها و ایجاد آن استفاده از تناقض محیطی است .  اینکه شما بتوانید در فصل گرما وسرما خدمات و یا نوشیدنی را ارائه و تعارف نمایید و بتوانید حس خوبی را برای مشتری ایجاد کنید ، و یا برای مناطق تفریحی و مسیرهای سخت آن امکاناتی برای سهولت در پیاده روی ، ورزش ، و گذراندن اوقات فراغت در راستای کسب وکار خود فراهم نمایید . 

و یا فراهم کردن امکاناتی برای گروهها وافرادی که دسترسی به آن را ندارند نظیر آموزش ، رشد کسب وکار ، تفریح  و شناخت استعدادها ...


خدمات تغذیه :

 

غذا مهمترین نیاز هر فرد در روز است . شما به چند روش میتوانید در این زمینه کسب وکار  جدیدی را ایجاد و یا اگر با کسب وکار  شما مرتبط است آن را رونق دهید .

1 - فراهم نمودن غذای آماده ارزان و بهداشتی برای مسافران - دانشجویان - کارمندان و کارگران مجتمع در یک مکان خاص ...

2 - سریع در دسترس قرار دادن برای افرادی که وقت کمتری رو برای آماده کردن غذا به دلیل مشغله کاری لحاظ کردن ، مانند افراد شاغل در یک شرکت ، کارمندان ، مهندسان ...

3 - فراهم کردن مکان عالی و سفارش سریع وعالی برای قشر مرفه و لاکچری پسند .

در ضمن برای تمامی اقدامهای که قصد انجامش را دارید باید یک راه ارتباطی مناسب رو در نظر بگیرید . تبلیغ در سطح اینترنت و چاپی ، داشتن وبسایت ، پیج وکانال شبکه های اجتماعی ، پیام رسانها ، ارتباط تلفنی 


راحتی و آسایش :

 

نه تنها امروزه بلکه بشر در طول تاریخ همیشه سعی در فراهم کردن امکان و ابزاری برای راحتی و آسایش شده است . و این به غریزه و کامل بشر ارتباط علمی ، معنادار و مستقیمی دارد . امروزه نیز با فراوان شدن امکانات و مشغله فکری زیاد زمینه را برای در جستجو بودن راحتی و آسایش فراهم نموده . این چند اقدام در زیر رو میتونید برای ایجاد یک کسب وکار و یا رونق کسب وکار خود انجام دهید . 

1 - ساخت ابزار های که برداشتن و حمل وسایل را سهولت بخشد .

2 -  امکان غیر حضوری بودن برای آموزشگاهها و بیزینس های دیگر

3 - تشویق کردن و فراهم کردن شرایط پرداخت راحت برای خرید وسایل آشپزخانه و منزل 

4 - فراهم کردن انرژی ، راحت و آسان در مواقع ضروری

...


خدمات و خدمات رسانی :

 

یکی از اصلیترین بخشهای تجاری امروزه خدمات و یا خدمات رسانی به افراد و کمپانی ها است . خدمات به بخشها و نوع خدمات رسانی متفاوتی تقسیم شده از جمله 

خدمات حمل و نقل ، اداری ، بهداشت ، مسکن ، تحصیلی و ... . بسیار بیشتر از این چند گزینه خدمات و خدمات رسانی وجود دارد شما یا کسب وکارتان در این گروهها قرار دارد و یا قصد ایجاد یک کسب و کار خدمات محور را دارید . از سوی دیگر خدمات بیشتر با نام خدمات اداری شناخته شده است ، زیرا خدمات این بخش بسیار گسترده است . و چون بیشتر خدمات اداری به بخشهای خصوصی و زیربط واگذار شده به رونق و ایجاد کسب وکارهای بیشتر می انجامد ، و در اینجا میتوان خدمات اداری را راحت و قابل دسترس تر برای افراد قرارداد . این خود ایجاد چند ایده و کسب وکار را شامل میشود .

اما در اینجا من نیز به چند خدمات که به شما کمک می کند که کسب وکار خود را ایجاد و یا به رونق آن بینجامد اشاره نموده ام .

1 - امکان ارتباط سریع با مراکز دولتی و اورژانسی مورد نیاز در هنگام بروز حوادث در صورت قطع و یا ضعیف شدن راههای ارتباطی .

2 - فراهم کردن امکانات و محیطهای برای افراد سالمند ، البته با هزینه کم

3 - فراهم کردن راههای ارتباطی مابین تولیدکنندگان ، فروشندها و مصرف کنندگان که در این زمینه میتوان به عنوان مثال برای تولید کنندگان محصولات کشاورزی با بازارهای که به فروش محصولات و رونق کسب وکارشان می انجامد یک راه ارتباطی ساده وآسان فراهم نماییم .

4 - فراهم نمودن کم هزینه وراحت انرژی برای مناطقی که به آن دسترسی ندارند مانند کمپها ، روستاها  ، و یا هزینه بالای دارند مانند کارگاهها و ...

...


در آخر نیز به این نکته اشاره کنم که شما خود بهتر میدانید چه اقدام مفیدی برای کسب و کار خود انجام دهید . و باید در صورت امکان بدون ریسک آن را اجرایی کرد بیرا همه کسب و کارها با ابزارهای تبلیغاتی که امروزه وجود دارد به سرعت در حال نمایش تغییرات و پیشرفت خود و ایجاد تاثیر بر رقبا هستند .

 

و اگر نگاهی به اطراف بیندازید و نیازها را ببینید به ایده های زیادی برای اجرای کردن سوق پیدا میکنید . 

 


اشتراک گذاری :

افزودن نظر

پاسخ

برای افزودن نظر ابتدا باید به حاسب کاربری خود وارد شوید

نظرات

اولین نظر را وارد نمایید.