http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

ارتباط با آگهی دهنده

طرح توجیهی در اصفهان
اشتراک گذاری :

طرح توجیهی در اصفهان

طرح توجیهی در اصفهان
طرح توجیهی وام یکی از تخصص های اصلی ما در حدود یک دهه بوده است. اگر به دنبال نوشتن طرح توجیهی خود در اصفهان، تهران، شیراز، مشهد، گیلان و مازندران هستید، اول از همه از ما رزومه بخواهید و پرونده های متعدد ما را در زمینه تنظیم طرح توجیهی که منجر به اخذ وام و تسهیلات گردیده است مطلع گردید.
طرح توجیهی به طور خلاصه بر آوردی از همه هزینه ها و در آمد های ناشی از طرح است که نشان می دهد این طرح اجرای موفقیت آمیز دارد یا خیر ؟
طرح توجیهی و وام و تسهیلات تولید و کارخانه واژه هایی به هم گره خورده هستند؛ فی الواقع بانک در موقع اعطای تسهیلات و وام صنعت، کشاورزی و یا گردشگری از شما مدارکی می خواهد که منجمله آنها طرح توجیهی فنی و اقتصادی می باشد .
طرح توجیهی کامفار
طرح توجیهی فنی و اقتصادی ویژه بانکها معمولاً باید با نرم افزار کامفار نگارش شده و دارای بخش های معرفی طرح ، بازار طرح و محاسبات مالی طرح شامل محاسبه سرمایه ثابت، سرمایه در گردش ، سود و زیان، نقطه سر به سر، نرخ بازده داخلی … باشد.
دانلود طرح توجیهی و طرح توجیهی رایگان
امروزه وب سایت های بسیاری هستند که طرح های توجیهی بسیاری را در خود جای داده اند و حتی محلی برای دانلود طرح های توجیهی رایگان دارند .
البته شاید برای کسانی که با طرح توجیهی زیاد آشنایی ندارند این موضوع بدک هم نباشد ولی اگر کمی حرفه ای تر با طرح توجیهی برخورد شود موضوع فرق می کند.
باید دانست که هر طرح توجیهی در بدو امر از یک سری اطلاعات اولیه و پیش فرض هایی تشکیل شده است که هر گاه یکی یا چند تای آنها تغییر کند، ماهیت و نتایج حاصل از طرح توجیهی بالکل عوض می شود و حتی ممکن است طرحی که قبلا توجیه پذیر بوده دیگر توجیه پذیر نباشد !
طرح توجیهی وام
وقتی پای پرداخت وام و تسهیلاتی مانند وام سرمایه ثابت و یا وام سرمایه در گردش اعم از وام های خود اشتغالی، زود بازده، اقتصاد مقاومتی و یا وام کارا و … در میان باشد؛ بانک ها نخستین چیزی که از شما طلب می کنند یک طرح توجیهی کامل و بی نقص می باشد.
طرح توجیهی بانکی
طرح توجیهی ممکن است برای یکی از بانکهای صنعت و معدن، سپه، ملی، ملت، صادرات تنظیم شود ما فرمت طرح توجیهی همه این بانکها را می شناسیم.
طرح توجیهی وام و عضویت در کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی
ممکن است بانک در هنگام اعلام نیاز طرح توجیهی وام به عنوان یکی از مدارک مورد نیاز وام و تسهیلات تولید به شما بگویید که مشاوری طرح توجیهی شما را می نویسد، بایستی ممهور به مهر یکی از اعضای عضو کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی باشد.

دسته بندیخدمات => مالی و حسابداری
قیمت09133133941-09135093941
نامموسسه حقوقی سایه
تلفن03132665805
موبایل09133133941-09135093941
موقعیتاصفهان
نشانیخیابان هشت بهشت غربی _ نبش چهارراه ملک _ ساختمان ملک
پست الکترونیکfaradadgostar@gmail.com
وبسایتhttp://www.fdgfs.org.ir
برچسب هااصفهان , طرح توجیهی , وام
تاریخ بروزرسانی۰۳ تیر ۱۳۹۹
بازدید1744

افزودن نظر

پاسخ

برای افزودن نظر ابتدا باید به حاسب کاربری خود وارد شوید
اولین نظر را وارد نمایید.

آگهی های مشابه