http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

ارتباط با آگهی دهنده

طراحی فضای سبز
اشتراک گذاری :

طراحی فضای سبز

طراحی و اجرای فضای سبز
ساخت فضاهاي سبز محصور از گذشته تاكنون تغييرات زيادي داشته به نحوي كه طراحي و اجرای فضاي سبز امروزه تنها يك هنر فردي نيست. در جهان كنوني كه بخش اعظم جمعيت در شهرها زندگي و فعاليت مي كنند. فاصله انسان از طبيعت هر روز بيشتر شده و نياز به ايجاد فضاهاي مشابه مصنوعي و پارک سازی در محدوده زندگي بيشتر جلوه مي كند.
، در واقع چیدن المان های مختلف در جایگاه مناسب می باشد.عدم دسترسی به فضاهای دنج و آرام که همگی ناشی از توسعه بی‌رویه شهری بوده است، موجب تمایل شهروندان برای ساخت روف گاردن و ایجاد فضایی زیبا و پر از آرامش کرده است.
از جمله خدمات محوطه سازی، جدول بندی و مشخص کردن فضای راه و خدمات مربوط به بام سبز، ساخت آلاچیق و سایه بان، تراس سبز، دیوار سبز، فلاورباکس، آبنما، چمن مصنوعی و سنگ فرش مناسب فضا، درصورت لزوم نورپردازی و… می باشد.
در حال حاضر تراریوم یا باغ شیشه ای یکی از ساده ترین و در عین حال زیباترین روش های نگهداری از گیاهان در محیط منزل و سرکار است. به ویژه برای افرادی که وقت و حوصله پرورش گل آپارتمانی ندارند جایگزین مناسبی است. این باغ شیشه ای در فضای داخل اتاق، آشپزخانه، روی میز اتاق نشیمن و … به آسانی قابل استفاده است.
انواع فضای سبز:
1- فضاهای سبز عمومی: بیشترین مورد از فضای سبز است که در دسترس می باشد این فضاها عمومی مکانی جهت بازی ها و مناطق ورزش است. فضاهای یاد شده اساساً برای این منظور طراحی یا تجهیز شده اند.
وجود نیمکت، روشنایی، آبخوری، دستشویی، کف سازی معابر و دسترسی از اجزاء اصلی این نوع فضاها به شمار می روند.
۲- فضاهای سبز نیمه عمومی: فضاهای سبزی که بازدهی اکولوژیکی دارند، لیکن استفاده کنندگان آن ها، نسبت به فضاهای سبز عمومی محدودتر هستند.
محوطه های باز بیمارستان ها، پادگان ها و ادارات دولتی و… در این دسته قرار می گیرند.
3- فضاهای سبز خیابانی: نوعی از فضاهای سبز شهری هستند که به طور معمول درختکاری حاشیه ی باریکی از حد فاصل مسیرهای پیاده رو و سواره رو را تشکیل می دهند و یا به صورت متمرکز در فضاهای نسبتا کوچک میدان ها و یا در زمین های پیرامون بزرگ راه ها و خیابان ها شکل گرفته اند .

دسته بندیخدمات => دیزاین ، طراحی
نامسمپاشی آسایش
تلفن021-55505185-55024156
موبایل09106682600-09190445812-09378505613
موقعیتتهران
نشانیخیابان انقلاب- نرسیده به چهاراه ولیعصر- فلسطین جنوبی- تقاطع روانمهر -ساختمان 61 طبقه فوقانی
پست الکترونیکinfo@sampashi-asayesh.ir
وبسایتhttp://sampashi-asayesh.ir
برچسب هاآبیاری , اجرای فضای سبز , ساخت آبنما , ساخت آلاچیق , طراحی فضای سبز , طراحی فضای سبز تهران , طراحی فضای سبز شهری , طراحی فضای سبز ویلا , طراحی فضای سبز پارکها , هرس درختان , چمن کاری , گلکاری
تاریخ بروزرسانی۰۲ شهریور ۱۳۹۷
بازدید1146

افزودن نظر

پاسخ

برای افزودن نظر ابتدا باید به حاسب کاربری خود وارد شوید
اولین نظر را وارد نمایید.

دیگر آگهی های کاربر

آگهی های مشابه