http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

ارتباط با آگهی دهنده

تابلوهای تبلیغاتی نجومی
اشتراک گذاری :

تابلوهای تبلیغاتی نجومی

تابلو های تبلیغاتی معمولا برای نشان دادن یک هدف یا معرفی یک کسب و کار، به دیگران ساخته می شوند .شاید بعضی از برندها و فروشگاه های معروف که دارای مشتریان زیادی هستند و از کسب و کار خود راضی اند ،با خود تصور کنند که نیازی به تابلو برای فروشگاه خود ندارند زیرا ،
بسیار پر مخاطب و پر فروش هستند اما نمی دانند،هدف از طراحی و نصب تابلوها ،فقط جذب مخاطب و مشتری بیشتر نیست بلکه اعتبار و نفوذ برند شما برای مشتریان قبلیتان ،به کمک یک تابلوی مناسب حفظ می شود.سازندگان تبلیغات ، برای آنکه بتوانند شما را به خرید محصول خاصی ترغیب کنند ،از هر کاری فرو گذار نیستند.تبلیغات تولید شده آنها ،سعی دارد شما را احساساتی کند و باعث شود شما از خرید آن محصول احساس شعف کنید.
نصب تابلو ها در سطح شهر برای شهرداری ها پول های هنگفتی را به ارمغان آورده است.در ایران ترجیح شهرداری ها به نصب تابلو ها روی پایه های فلزی(درآمد بهتری دارند) در پیاده رو ها است که سیمای شهر را بسیار شلوغ و زشت می کند.
اما در بسیاری از کشورهای دنیا سعی می کنند اکثر تابلو ها روی ساختمان ها نصب کنند زیرا تابلوهای که روی پایه های فلزی نصب می شوند برای قرار دادن در اتوبان ها مناسبند نه در پیاده روها!
برخی از صاحبنظران اعتقاد دارند که این اشتباه برای انتخاب محل نصب مناسب تابلوها به دلیل این است که مسئولین برای نصب ،به قوانین توجه نمی کنند و تنها نظرات شخصی خود را در این کار اعمال می کنند.
مسئولان مربوط که وظیفه قانون گذاری نصب این تابلو ها را بر عهده دارند ،هر دو سال یکبار عوض می شوند و قوانین خاص خود را برای نصب تابلو ها وضع می کنند و در راستای آن متقاضیان نیز هر دفعه با شرایط خاص و قوانین جدید روبه رو می شوند و دچار سردرگمی و کلافگی خواهند شد .
هر ساله چندین برابر شدن هزینه اجاره تابلوهای تبلیغاتی که روی ساختمان ها نصب می شوند را مشاهده می کنیم.البته این تابلو ها روی ساختمان های مردم نصب می شوند و برای شهرداری هیچ هزینه و دردسری ندارد و فقط بدون دردسر، سود بالایی را نصیب شهرداری می کند و کسانی که در خواست نصب این تابلو ها را دارند می بایست اولا به شهرداری هزینه بالایی بپردازند ،در ثانی باید به خود آن ساختمان نیز پولی را بابت نصب تابلوی خود بدهند.این یعنی برای نصب یک تابلو باید پول بسیاری را خرج کنند.
گران بودن مکان نصب تابلوهای تبلیغاتی که در بزرگراه ها نصب می شوند از یک طرف و همچنین گران بودن پایه های آن، که به طور جداگانه محاسبه می شوند دلیلی برای افزایش قیمت این تابلوهاست و آنکه ، فقط شرکت های خاصی که دارای وضعیت مالی بسیار خوبی هستند می توانند ،متقاضی نصب این تابلو ها باشند.
تماس با ما:
خیابان ملاصدرا شیراز شمالی بن بست کاج پلاک 10
021-88064417
http://tablonami.com

دسته بندیخدمات => ترجمه، چاپ و تبلیغات
قیمت0
نامkazemi
تلفن021-88064417
موبایل021-41936
موقعیتتهران
نشانیخیابان ملاصدرا شیراز شمالی بن بست کاج پلاک 10
پست الکترونیکkazemi.agahi@gmail.com
وبسایتhttp://tablonami.com
تاریخ بروزرسانی۲۳ دی ۱۳۹۶
بازدید1367

افزودن نظر

پاسخ

برای افزودن نظر ابتدا باید به حاسب کاربری خود وارد شوید
اولین نظر را وارد نمایید.

آگهی های مشابه