http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

ارتباط با آگهی دهنده

مراحل ثبت شرکت عمرانی
اشتراک گذاری :

مراحل ثبت شرکت عمرانی

ثبت شرکت یکی از اقدامات اساسی در راستای انجام امور عمرانی ، ساختمانی و ... می باشد. با ثبت شرکت عمرانی می توانید فعالیت خود را به طور رسمی و قانونی آغاز کنید.
شرکت های عمرانی عمدتاَ می توانند در قالب های ساخت پروژه های عمرانی ، سرمایه گذاری ، اجرا و مشارکت در پروژه های صنعتی ، عمرانی ، مشارکت و راه اندازی واحدهای تولیدی ، اخذ تسهیلات به صورت مستقیم از بانک ها ، مشارکت و سرمایه گذاری در احداث شهرک های مسکونی و ... به فعالیت بپردازند.
همچنین، این شرکت ها می توانند جهت توسعه فعالیت خود یکی از زمینه های پیمانکار سازه های نفت و گاز و پتروشیمی ، نیرو ، آب و فاضلاب ، تونل ، راه ، فضای سبز ، سد ، پارک، ابنیه ، تاسیسات ، برق و الکترونیک و ... را به حوزه کار خود اضافه نمایند.
شرکت عمرانی را می توان در قالب سهامی خاص و یا بامسئولیت محدود به ثبت رساند.
• شرکت سهامی خاص: نوعی شرکت سهامی است که سهام آن قابل داد وستد در بورس اوراق بهادار نیست ولی توسط مردم به راحتی قابل معامله است. هنگام تشکیل چنین شرکتی باید تمام سرمایه ان در موقع تاسیس توسط موسسان تامین وبخشی از سرمایه در بانک سپرده گذاری شده باشد.
• مطابق ماده 94 قانون تجارت شرکت با مسئولیت محدود شرکتی است که بین دو یا چند نفر برای امور تجارتی تشکیل شده وهریک از شرکا بدون اینکه سرمایه به سهام شرکت های سهامی صرف نظر از نوع فعالیت تجاری محسوب می شوند بدین معنا که شرکت سهامی اگر فعالیت آن بازرگانی و تجاری هم نباشد تجاری محسوب می شود .
تماس با ما:
2188888273
2188882588
https://www.kiasabt.com
info@kiasabt.com
تهران ولیعصر ، بالاتر از ونک ، کوچه شریفی ، پلاک 55 ، واحد 13

دسته بندیخدمات => خدمات اداری
نامکیا ثبت
تلفن88888273
موقعیتتهران
نشانیتهران ولیعصر ، بالاتر از ونک ، کوچه شریفی ، پلاک 55 ، واحد 13
وبسایتhttp://www.kiasabt.com
تاریخ بروزرسانی۱۶ دی ۱۳۹۶
بازدید1349

افزودن نظر

پاسخ

برای افزودن نظر ابتدا باید به حاسب کاربری خود وارد شوید
اولین نظر را وارد نمایید.

دیگر آگهی های کاربر

آگهی های مشابه