http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

ارتباط با آگهی دهنده

چاپ کتاب از پایان نامه
اشتراک گذاری :

چاپ کتاب از پایان نامه

تبدیل پایان نامه به کتاب
ارزش یک کتاب در مصاحبه دکتری تقریبا سه برابر چاپ مقاله isi میباشد . این در حالتی است که هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب خیلی کمتر از چاپ مقاله isi میباشد.
تبدیل پایان نامه به کتاب امری تخصصی است. و متاسفانه اکثر اوقات این امر توسط افراد غیر متخصص در موضوع پایان نامه انجام میشود. یک فرد غیر متخصص ، وقتی بخواهد پایان نامه شمارا به کتاب تبدیل کند ، فصل اول آن را حذف میکند و کتاب از فصل دوم شروع میشود . مسلم است در چنین حالتی کتابی بی ارزش از نظر سطح علمی چاپ میشود .
واقعیت دیگر این است که فردی باید تبدیل پایان نامه به کتاب را انجام دهد که در موضوع و رشته پایان نامه تخصص کامل داشته باشد و همزمان تمامی مهارت ها و قوانین چاپ کتاب را به صورت حرفه ای اموخته باشد. اما حقیقت این است که نمیتوان چنین فردی را یافت که هر دو مهارت و تخصص را داشته باشد.
تهران رساله، با همکاری متخصصان و کارشناسان با مهارت در رشته و تخصص خود و همچنین دانش آموخته در امر نگارش و چاپ کتاب ، آماده همکاری با شما در تبدیل پایان نامه به کتاب ، با تضمین و با کیفیت بالا میباشد
اگر قصد ثبت سفارش و یا درخواست دریافت خدمات و یا مشاوره از کارشناسان و پژوهش گران ما را در زمینه تبدیل پایان نامه به کتاب دارید ، کافیست با ما تماس
تماس بگیرید
0910-835-8950
0910-916-8283
0910-916-8485
0938-804-3054
تهران رساله
www.tehranresale.ir

دسته بندیخدمات => ترجمه، چاپ و تبلیغات
نامتهران رساله
موبایل09107605142
موقعیتتهران
نشانیتهران میدان رسالت جنب دانشگاه علم و صنعت
پست الکترونیکmykilka@gmail.Com
وبسایتhttp://www.tehranresale.ir
برچسب هاچاپ
تاریخ بروزرسانی۰۱ اسفند ۱۴۰۲
بازدید2706

افزودن نظر

پاسخ

برای افزودن نظر ابتدا باید به حاسب کاربری خود وارد شوید
اولین نظر را وارد نمایید.

دیگر آگهی های کاربر

آگهی های مشابه