http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

ارتباط با آگهی دهنده

مشخصات فنی شینگل
اشتراک گذاری :

مشخصات فنی شینگل

مشخصات فنی شینگل
مشخصات فنی شینگل
شینگل یکی از متداول ترین و پر مصرف ترین پوشش ها جهت سقفهای شیبدار است همه گیر شدن این محصول به دلیل مزایای متعدد در مقایسه با سایر گزینه هاست برخی از این مزایا شامل نگهداری،وزن کم نصب زیبائی ظاهری و هزینه مناسب می باشد که در زیر به بررسی آنها خواهیم پرداخت.
نگهداری:
یکی از مهمترین مزیت های شینگل طول عمر و نگهداری آسان آن است بسیاری از موادی که در پوشش سقف مورد استفاده قرار می گیرند نیازمند مراقبت و نگهداری دائمی هستند تا بتوانید ظاهر آنرا به طرز مطلوب حفظ کنید اما شینگل نیاز به نگهداری خاصی نداشته و با اندک مراقبت همیشه زیبا خواهد بود همچنین در صورت بروز هرگونه آسیبی به راحتی قابل تعمیر می باشد.
نصب:
یکی دیگر از مزایای شینگل نصب آسان آن است در واقع شینگل ساده ترین محصول جهت نصب است البته برحی از طرح های شینگل نیازمند ابزار خاص بوده و می بایست توسط افراد متخصص نصب شوند شینگل محصولی انعطاف پذیر و مقاوم است که با اغلب طراحی های سقف سازگار می باشد.
ظاهر:
زیبایی ظاهری شینگل یکی از مزایای این گونه سقف هاست این محصولات در طرح ها و رنگ های متنوع عرضه می شوند و به این دلیل مشکلی برای هماهنگ کردن آنها با سایر اجزا ساختمان نخواهید داشت معمولاً ظاهر شینگل همانند سایر مواد طبیعی گران قیمت از قبیل سدر چوب و یا سنگ به نظر میرسد.
هزینه:
مزیت بزرگ سقفهای شینگل هزینه مناسب آن است شینگل ها در حجم های بزرگ تولید می شوند و بالطبع هزینه های تولیدی مناسبی دارند هزینه نصب آن نیز در مقایسه با سایر پوششهای سقف مناسب تر است علاوه بر سبکی وزن این سقفها بار زیادی را به جیب شما تحمیل نخواهد کرد.
وزن:
مزیت نهائی شینگل وزن آن است بسیاری از پوششهای سقف دارای وزن بالائی هستند که ممکن است برای اسکلت سازه شما مناسب نباشد اگرچه خود شینگل ممکن است سبک ترین محصول پوششی سقف نباشد ولی سقفهای پوشیده شده از شینگل یکی از سبک ترین سیستم های پوششی بوده که با اغلب سقف ها سازگار هستند.
شینگل های پله ای Laminated Shingle)
این تیپ از شینگل یک محصول کامل و بهبود یافته است که جهت ساخت و سازهای جدید بسیار مناسب می باشد خرده سنگهای سایه ای چند رنگ عمق بیشتری به آن بخشیده و ظاهری چند بعدی را شبیه سازی می کنند این طرح از شینگل با هزینه ای اندک زیبائی و ارزش ساختمان شما را ارتقا بخشیده و تنوع رنگی شینگل ها قابلیت استفاده و ترکیب آنها را با سایر مصالح ساختمانی فراهم می سازد.
مشخصات محصول:
اندازه: 340 1000 میلیمتر
تعداد قطعات در هر بندیل: 16 عدد
سطح مفید پوشش در هر بندیل: 32/2 متر مربع

دسته بندیخدمات => خدمات ساختمانی
قیمت1
ناممهندس فرهاد نفر
تلفن02155213133
موبایل09123087806
موقعیتتهران
نشانیتهران شهرری جاده قدیم قم300 متر بعد از آسیاب قرمز ربروی باسکول جهان ایستکاه دنا پلاک های 44،46،48،1،3
پست الکترونیکpooshesheghaem@gmail.com
وبسایتhttp://www.pooshesheghaem.com
برچسب هاسقف شیبدار شینگل , شینگل , شینگل ارزان قیمت , نمایندگی پخش شینگل , ورق شینگل
تاریخ بروزرسانی۱۹ دی ۱۳۹۵
بازدید2458

دیگر آگهی های کاربر

آگهی های مشابه