http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

ارتباط با آگهی دهنده

اسکاج و سیم ظرفشویی محمودی (تولید وفروش وپخش عمده)
اشتراک گذاری :

اسکاج و سیم ظرفشویی محمودی (تولید وفروش وپخش عمده)

تولیدی با سابقه درخشان خود در امر تولید وبا توجه به شناخت کامل از معایب دستگاه های تولید تولیدی محمودی با بیش از 10 سال سابقه تولید سیم ظرفشویی و اسکاج در طرح ها و رنگهای مختلف (خورشیدی ، شطرنجی ، زری و....) آماده همکاری با بخشهای داخلی و خارجی کشور در ضمینه بهداشت محیط خانه و آشپزخانه میباشد.در این کارگاه با بکارگیری دستگاه های مکانیزه ، اقدام به بافت ، دوخت و بسته بندی اسکاچ و سیم های ظرفشویی درقالب و طرح های مختلف و با تنوع محصول،بر اساس نیاز بازار می گردد. این نوع از اسکاچ های ظرفشویی، که شامل سیم ، نخ و ابر است ، در قالب طرح ترکیبی تولید می شود و چون ترکیبی از سه نوع اسکاچ ظرفشویی در قالب یک محصول است ، می تــوانـد رقیـب سایر نمونه های موجود در بازار از لحاظ نوآوری ،کیفیت وقیمت باشد.
مشخصات فنی محصول:
1- مدل کبریتی:در ابعاد 14 سانتی متر و قطر 2 سانتی متر
2- مدل خورشیدی: قطر 2 سانتی متر و ابر با کیفیت
3- سیم ظرفشویی: در هر گرم دلخواه و سفارشی
این گروه اسکاج وپرس مدعی تولید بی عیب ترین وکارآمد ترین اسکاج و سیم ظرفشویی در ایران میباشد.
باكتري‌ها، ويروس‌ها، تخم‌انگل‌ها و كپك‌ها خيلي راحت مي‌توانند سلامت انسان را به خطر بيندازند. و همه‌جا حتی روي دست انسان‌ها، ظروف، اتومبيل، رختخواب وجود دارند وبايد با آنها مبارزه كرد.علت استفاده از اسكاچ، اين است كه پوست كمتر با ظرف و مواد شوينده در تماس باشد و در اثر اصطكاك، پوست از بين نرود و آسيب نبيند، مخصوصا اگر اين كار بدون دستكش انجام شود، بيشتر مشكل‌ زاست.
اسكاچ خود پاك‌كننده نيست ولي با مواد پاک كننده و كمي آب، كار ظرفشويي را راحت مي‌كند.و همچنین برای حفظ بهداشت مواد خوراکی میوه‌هایی مانند سیب را با چند قطره مایع ظرفشویی و اسکاج نرم شست و شو داده شود تا حد زیادی ترکیبات نگهدارنده سطح آن که با نام واکس سیب از آن یاد می‌شود، از بین می‌رود.مابر آنیم تا با تولید محصولات با کیفیت بالا در کشور کمک همه جانبه به حفظ سلامت و بهداشت جامعه نماییم .
تلفنهای تماس با مدیریت : 09362922407-09388151235-09127388251
آدرس: تهران٬ ورامین٬ روستای کلاته ٬ کوچه امام حسن عسگری٬ پلاک 10
ایمیل :simscaj@yahoo.com
وبلاگ : http://simscaj.blogfa.com

دسته بندیخدمات => خدمات تولیدی
نامناصرمحمودی
موبایل09127388251-09362922407-09388151235
موقعیتتهران
نشانیتهران٬ ورامین٬ روستای کلاته ٬ کوچه امام حسن عسگری٬ پلاک 10
پست الکترونیکsimscaj@yahoo.com
وبسایتhttp://simscaj.blogfa.com
برچسب ها اسکاج و سیم ظرفشویی , کیفیت بالای محصولات , پاکیزگی , دوام و استحکام , سیم ظرفشویی گرمی , اسکاج مدل خورشیدی , اسکاج مدل کبریتی , سیم گرمی , از بین برنده چربیها , ازدواج موقت , استخدام پیش دبستانی , تمیزکننده
تاریخ بروزرسانی۱۳ بهمن ۱۳۹۳
بازدید2597

دیگر آگهی های کاربر

آگهی های مشابه