http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

ارتباط با آگهی دهنده

کورین خدمات پس از فروش به مدت ۱۰ سال
اشتراک گذاری :

کورین خدمات پس از فروش به مدت ۱۰ سال

خدمات کورین
خدمات کورین
کورین چیست؟
سطوح يكپارچه کورین ، پوشش‌هاي اكرليك هستند كه دامنه وسيعي از ويژگي‌ها را شامل مي‌شوند. مهمترين آنها دامنه بسيار وسيعي از رنگ‌هاي گوناگون است كه شامل بيش از ۷۰ نوع رنگ براي پوشش هر نوع سطح داخلي مي‌باشد.در كنار ظاهر زيبا، محصولات کورین داراي ويژگي‌هاي كاربردي منحصر بفردي هستند، دوام، خاصيت ضد لك بودن و شستشوي آسان و تعميرات فوري همه از ویژگی‌های آن به شمار مي‌رود.صفحات 100% صيقلي (بدون هیچ‌گونه منفذ سطحي) امكان جايگزين شدن باكتري‌ها را به صفر رسانده و محصولي كاملاً بهداشتي را به شما عرضه مي‌دارد.درزهاي نامرئي در كنار تنوع بي‌نظير سينك‌هاي کورین به طراح اين امكان را مي‌دهد كه به خيالي آسوده به طراحي فرم‌ها و رنگ‌ها بپردازد.اين ويژگي‌ها باعث شده كه سطوح يكپارچه کورین از جمله محدود محصولاتي باشد كه مورد تأييد براي استفاده در صنايع غذايي و امور بهداشتي و بيمارستاني هستند.صفحات سطوح يكپارچه در ضخامت‌هاي 6 و 12 ميليمتري و در سايزهاي ۳۶۸mm×۷۶۰mm و همچنين ۲۵۸mm×۷۶۰mm موجود مي‌باشند.
کورین اولین نام (برند)سنگ مصنوعی solid surfaceمیباشدکه درامریکا تولید شده بود واز آن زمان اصطلاحا" به سنگ مصنوعی کورین میگویند.
سطوح کورین پوشش های 100% اکریلیک هستند که دامنه وسیعی از ویژگی ها را شامل می شوند.مهمترین آنها دامنه بسیار وسیعی از رنگ های گوناگون است که شامل بیش از 70 نوع رنگ برای هر نوع سطح داخلی می باشد.
در کنار ظاهر زیبا , محصولات کورین دارای ویژگی های کاربردی منحصر به فردی هستند , دوام خاصیت ضد لک بودن و شستشوی آسان و تعمیرات فوری همه از ویژگی های محصولات کورین به شمار می رود.
.سالید سرفیس دارای سطحی بدون درز می باشد بنابراین ذرات ریز میکروسکوپی و باکتری در سطح آن رشد نمی کند
این ویژگی ها باعث شده که سطوح یکپارچه کورین از جمله محدود محصولاتی باشد که مورد تایید برای استفاده در صنایع غذایی و امور بهداشتی و بیمارستانی هستند.
سنگ مصنوعی (کورین) Corian
سطوح اکرلیکی را جهت نمای آشپزخانه ، حمام و تولید کابینت استفاده میکنند. سطوح کابینت کورین ضد جرم و ضد لک بوده به همین دلیل کورین انتخابی مناسب برای سطوح کابینت آشپزخانه می باشد و کاملا قابل شستشو می باشد .
کورینهای مورد استفاده این مرکز قابلیت فرم پذیری نامحدود را دارا می باشند لذا محدودیت اجرا وجود ندارد.کورینهای استفاده شده سامسونگ کره می باشد و جز مرغوبترین اکرلیک های موجود در بازار می باشد.
سطح اکرلیک کورین بسیار بادوام است که می توان با خاطری آسوده آنها را در اماکن تجاری که در معرض استهلاک ناشی از استفاده عمومی هستند بکار برد .
از میان این کار بری ها می توان به پیشخوان پذیرش ، پارتیشن ، نمای داخلی اتاقک آسانسور اشاره کند ...
سطوح اکرلیک مناسب برای محیطهای آزمایشگاهی
آنتی باکتریال ، ضد جرم ، ضد لک
ضد آب
مقاوم در برابر اکثر اسیدهای آزمایشگاهی
اجرا بدون درز در کلیه محلهای اتصال
قابلیت فرم پذیری نامحدود
موارد فوق مقداری از اجراهای کورین اکرلیک می باشد که به دلیل قابل انعطاف بودن ، مقاوم در برابر سایش و حرارت ، سخت و با دوام و صیقلی بودن کورینها در تزئینات داخلی و اجرای کابینت نیز استفاده می شود ...
برای زیباسازی حمام می توان از سطوح کورین در ساخت اتاقک دوش ، سینک ، دستشوئی یا قاب آئینه استفاده نمائید سطوح کورین ضد جرم گرفتگی ناشی از مواد آرایشی و قطرات آب بوده و به سادگی تمیز می شوند
آدرس : تهران بزرگراه آزادگان شرق بعد از پل صنيع خاني بازار آهن مکان فاز 3 مرکزي پلاک 636 و 637
تلفن تماس :55522825-021
تلفن فکس : 55522826-021
شماره هاي همراه :
مدير فروش و فني امام ياري : 09122885161

دسته بندیخدمات => طراحی و دکوراسیون داخلی
نامحسین امام یاری
تلفن02155522825
موبایل09122885161
موقعیتتهران
نشانیتهران بزرگراه آزادگان شرق بعد از پل صنيع خاني بازار آهن مکان فاز 3 مرکزي پلاک 636 و 637
پست الکترونیکnamasazanearad3@gmail.com
وبسایتhttp://www.namasazan-arad.com
برچسب ها کورین , استارون , تاپس کورین , دکوراسیون , سالید سورفیس , سنگ ال جی , سنگ مصنوعی , نماسازان آراد , پولیش کورین , کابینت , کورین کار , کورین کلاسیک
تاریخ بروزرسانی۰۳ خرداد ۱۳۹۶
بازدید3158

آگهی های مشابه