http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

ارتباط با آگهی دهنده

فروش دستگاه قالیشویی
اشتراک گذاری :

فروش دستگاه قالیشویی

ماشین سازی عزیزی اولین تولیدکننده دستگاه قالیشویی در ایران فعالیت خود را از سال ۱۳۵۷ با همکاری مهندسین مکانیک و برق صنعتی در زمینه طراحی دستگاه های قالیشویی، به صورت کاملا تخصصی آغاز نمود. آغازی که جز به ادامه نمی اندیشد و پژوهش مداومی در زمینه تکامل صنعت قالیشویی را مقصد خود قرار داده است.
نگره نوین در شناخت فرش ، این دستاورد فرهنگی و نیز دانش نگهداری بهتر فرش سبب شد تا ماشین سازی عزیزی با تکیه بر دانش بومی و ارتباط موثر بین صنعت و دانشگاه گامی موثر در این خصوص بردارد.
در حال حاضر این مجموعه با طراحی و ساخت پر سرعت ترین آبگیر لولی ای حال حاضر دنیا ۱۸۰۰ تا ۲۰۰۰ دور بر دقیقه با مدت زمان آبگیری دو دقیقه و سی ثانیه) و مدرن ترین دستگاه شستشوی اتوماتیک فرش با تکنولوژی ارتعاشی توانسته است نیاز صنعتی شستشوی فرش داخل و خارج از کشور را تامین نماید.
خدمات پس از فروش ماشین سازی عزیزی
آموزش های لازم در مورد دستگاه تعمیر و نگهداری روزانه به کارگران نیز ارائه شده است.
خدمات پس از فروش است کارمندان به خوبی آموزش دیده و مهندسین نصب ، مهندسان نصب و راه اندازی اعضای ویژه و حرفه ای از ماشین سازی هستند، آنها در حال حاضر استراتژیک خانه و خارج از کشور قرار گرفته است، کار برای مشتریان است.
این ماشین سازی هم اکنون در زمینه های متنوع سازی دستگاه قالیشویی ,امور مالی و ارائه خدمات گوناگون فعالیت پیشتازانه و مستمری دارد.ماشین سازی عزیزی فعالترین تولیدکننده دستگاه قالیشویی است که در سال ۱۳۵۷ تاسیس شده و تولیدکننده کلیه محصولات قالیشویی از جمله دستگاه قالیشویی دستی و اتوماتیک میباشد.
با استفاده از تکنولوژیهای پیشرفته وهمچنین نوآوریهای گسترده در تولیدات متنوع ,ماشین سازی عزیزی یکی از برترین کارخانه های تولیدکننده دستگاه های قالیشویی در کشور میباشد.
اصول استراتژیک ماشین سازی عزیزی درزمینه تولید تجهیزات قالیشویی با تکیه بر عوامل تعیین کننده ای همچون : تکنولوژی برتر – کیفیت تضمین شده – بهینه سازی در جهت کاهش هزینه ها وبازاریابی موثر وفروش بیشتر میباشند.هم اینک ماشین سازی عزیزی از جمله بزرگترین صادر کننده دستگاه قالیشویی به خارج از ایران میباشد.
کارخانه ساخت ماشین سازی عزیزی در تهران با داشتن خطوط تولید ,جهت تولید دستگاه قالیشویی از جمله پیشرفته ترین و مجهزترین کارخانه های فعال در این زمینه در کشور میباشد.
نیروی انسانی ماهر ,ابزار و تجهیزات پیشرفته و از همه مهمتر داشتن روحیه همکاری و تعلق خاطر کارکنان از جمله زمینه های قوت و ویژگیهای قابل ذکر این ماشین سازی است.
مطابقت محصولات با استانداردهای گوناگون و مورد نیاز در کشورهای مختلف ,داشتن بهترین منابع تحقیق و توسعه ,تخصص در کارهای عملیاتی و مهمتر از همه برخورداری از طیف کامل و وسیع انواع محصولات ماشین سازی عزیزی را نه تنها با دیگر سازندگان قابل رقابت نموده بلکه طی چندین سال پیاپی در جایگاه اول در زمینه ساخت دستگاه قالیشویی قرار داده است.

دسته بندیصنعت => ماشین الات
نامماشین سازی عزیزی
تلفن۰۲۱۳۳۱۵۸۵۵7
موبایل۰۹۱۲۵۰۹۵۹۹۴
موقعیتتهران
پست الکترونیکads@azizimashin.com
وبسایتhttp://azizimashin.com
برچسب هافروش دستگاه قالیشویی
تاریخ بروزرسانی۱۱ شهریور ۱۳۹۷
بازدید1306

افزودن نظر

پاسخ

برای افزودن نظر ابتدا باید به حاسب کاربری خود وارد شوید
اولین نظر را وارد نمایید.

آگهی های مشابه