http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

ارتباط با آگهی دهنده

تجهیزات قالیشویی
اشتراک گذاری :

تجهیزات قالیشویی

راهنمای راه اندازی و آشنایی با تجهیزات قالیشویی
یکی از حوزه های فعال در بازار کسب و کار صنف قالیشویی بوده که به دلیل کاربردی بودن آن و همینطور ساده تر کردن نظافت منزل از محبوبیت بالایی برخوردار است.باید گفت یکی از اجزای بسیار کلیدی در این حوزه تجهیزات قالیشویی بوده که بدون بهره گیری از آنها می توان گفت کار قالیشویی سخت خواهد بود.قبل از راه اندازی کسب و کار قالیشویی باید ابتدا نسبت به  قیمت تجهیزات قالیشویی و همچنین مراکز فروش تجهیزات قالیشویی آگاهی های لازم را کسب کرد تا بتوان مستحکم تر از رقبا پا به این عرصه پر طرفدار گذاشت.با توجه به تنوع تجهیزات حوزه قالیشویی و گسترده بوده رنج قیمت دستگاه های مربوطه باید ابتدا به یکسری نکات ضروری اشاره کرد تا بهتر بتوان در خصوص خرید از مراکز فروش تجهیزات قالیشویی اقدام نمود.
عوامل موثر در انتخاب تجهیزات قالیشویی
فضای در نظر گرفته شده: یکی از مهمترین فاکتور هایی که در خصوص انتخاب تجهیزات قالیشویی باید مد نظر قرار گیرد فضایی است که می خواهید در انجا کسب و کار را آغاز کنید و با توجه به بزرگ بودن دستگاه ها باید متناسب با ظرفیت موقعیت مکانی اقدام به خرید دستگاه ها از مراکز فروش تجهیزات قالیشویی نمایید.
بودجه در نظر گرفته شده: دومین عاملی که در انتخاب ساخت تجهیزات قالیشویی موثر است قطعا بودجه مالی شما و توان مالی جهت خرید دستگاه های مرتبط با قالیشویی می باشد.با توجه به گسترده بودن رنج قیمتی حتما با مشاوره گرفتن از کارشناسان و پیشکسوتان این حوزه سعی کنید متناسب با بودجه تعیین شده خود از مراکز فروش تجهیزات قالیشویی دستگاه های ضروری را خرید نمایید.
مراکز تولید تجهیزات قالیشویی: مورد دیگری که از اهمیت بالایی برخوردار است انتخاب مرکز فروش تجهیزات قالیشویی بوده به نحوی که بتوان با قیمت مناسب دستگاه های با کیفیت و گارانتی و خدمات پس از فروش را از آنجا دریافت کرد.توجه داشته باشید برخی از برند ها کیفیت خوبی داشته اما فاقد خدمات پس از فروش بوده و یا قطعات یدکی آنها به سختی پیدا می شود بنابراین هنگام خرید تجهیزات قالیشویی حتما به خدمات پس از فروش دقت لازم را به خرج دهید
آشنایی با سازنده تجهیزات قالیشویی
دستگاه آبگیر لوله ای فرش: آبگیرهای لوله ای فرش به عنوان یکی پرطرفدارترین تجهیزات قالیشویی به روز و جدید شناخته می شوند. در صورتی که حتی قالیشویی های سنتی که از آب گیر های دیگی استفاده می کنند نیز به استفاده از این ماشین مدرن صنعتی رو آورده اند. در اين دستگاه فرش به شکل لوله شده بدون تاخوردگی شروع به چرخش می کند و آب و مواد شوینده ی باقی مانده در بافت فرش با نیروی گریز از مرکز از آن خارج می شود.ویژگی های عمومی:
دارای اینورتر
> مجهز به  میکروسوئیچ
> مجهز به برنامه شست و شو
> قطعه بکارگیری فرش : ۴۰ سانتی متر
> میزان آبگیری فرش بیش از ۹۸ درصد
> لوله داخلی بنا به سفارش استیل یا گالوانیزه
> شمارش تعداد فرش های آبگیری شده در روز
> دور موتور : ۳۰۰۰ دور در دقیقه
> طول کل لوله ۵۰٫۳ سانتی متر
> طول کاربرد لوله ۲۰٫۳ سانتی متر
> مجهز به تهویه هوای داخل دستگاه
> مدت آبگیری فرش ۲ الی ۳ دقیقه
دستگاه پولیشر فرش تک برسه
می توان گفت دستگاه پولیشر فرش تک برسه , موکت شور, پلیشر و با به اصطلاح کفشوی  با قدرت بالا و عملکرد راحت با استفاده از یک برس برای  شستشوی فرش, موکت انواع سنگ – سرامیک و موزائیک توانسته از محبوبیت بالایی در مراکز قالیشویی برخوردار شود. محل های که می توان از این دستگاه استفاده نمود: مناسب برای امور نظافت صنایع و شرکت های بزرگ و کارگاههای تولیدی، مساجد، ادارات، هتل ها، بانک ها، مدارس و دانشگاه ها، رستوران ها، شرکت های خدماتی، قالیشویی ها،آشپزخانه های صنعتی به ویژه استفاده کارگاه های قالیشویی.
این دستگاه با طراحی متفاوت و مدرن ، مقاوم و خاص با کارایی مناسب و آسان دارای کابل ارت ۱۰ متری ( جهت جلوگیری از خطر برق گرفتگی ) می باشد
پولیشر فرش
+ پولیشر موکت
+ تک برسه
دستگاه  موکت شوی
یکی دیگر از تجهیزات قالیشویی کاربردی دستگاه موکت شوی بوده که به کمک آن می توانید نسبت به شست و شوی موکت مشتریان اقدام نمایید
دستگاه موکت شوی  به عنوان یک ابزار کاربردی جهت شستشوی فرش و موکت مورد استفاده قرار می گیرد.
با در نظر گرفتن داشتن پارویی ویژه موکت و فرش و بالا بودن  سرعت انجام عملیات شستشو  یک دستگاه مدرن محسوب می گردد .
در این دستگاهها فناوری اسپری و وکیوم مورد بهره برداری قرار میگیرد که سبب ریخته شدن مواد شوینده و شامپو بر روی فرش و موکت می شود.
دستگاه شلاق زن قالیشویی :
دستگاه شلاق زن در کارگاه های قالیشویی ، از تجهیزات بسیار پر استفاده بوده که به شکل وسیع در صنف قالیشویی مورد استفاده قرار میگیرد . و کارکرد صحیح آن در شستشوی بهتر فرش کمک شایانی می کند
این دستگاه مجهز به چند عدد تسمه لاستیکی می باشد که به موتور محرک  سه فاز وصل می شود و به صورتی کار می کند که فرش را جمع و چروک نمیکند.
دارای محافظ (جلوگیری از پاشش آب به اطراف)
کلید صنعتی مقاوم
پولیشر دوقلو:
شستشوی فرش ها اصولا امری زمان بر بوده بطوریکه در قالیشویی ها اگر برای هر یک عدد فرش هرچه زمان بیشتری صرف شود باعث متضرر شدن مجموعه می شود یکی از راه تکنیک هایی که باعث سریع تر شدن شستشوی فرش ها می شود دستگاه پولیشر فرش شوی پر قدرت دو قلو است.
قیمت تجهیزات قالیشویی:
با توجه به گسترده بودن دستگاه و تجهیزات قالیشویی و همینطور نوسانات نرخ ارز باید گفت نمی توان قیمت دقیقی برای دستگاه ها داد و در هنگام خرید باید از مراکز فروش تجهیزات قالیشویی از رنج قیمت ها مطلع شد.

دسته بندیصنعت => ماشین الات
نامگروه تولیدی صنعتی استواری
تلفن۰۲۱۳۶۶۹۵۳۸۸-021۳۶۶۹۵۴۳۸
موبایل۰۹۱۲۱۲۳۰۵۴۶-۰۹۱۹۱۷۸۵۵۳۲
موقعیتتهران
نشانیکیلومتر ۱۱ جاده ورامین – قلعه نو – شهرک صنعتی عشق آباد – کوچه پنجم – پلاک ۴۲
پست الکترونیکinfo@ostovarilaundry.com
وبسایتhttp://ostovarilaundry.com
برچسب هاتجهیزات قالیشویی , تجهیزات قالیشویی اتوماتیک , تولید تجهیزات قالیشویی , خرید تجهیزات قالیشویی , ساخت تجهیزات قالیشویی , سازنده تجهیزات قالیشویی , فروش تجهیزات قالیشویی , قیمت تجهیزات قالیشویی
تاریخ بروزرسانی۳۰ مرداد ۱۳۹۸
بازدید1975

افزودن نظر

پاسخ

برای افزودن نظر ابتدا باید به حاسب کاربری خود وارد شوید
اولین نظر را وارد نمایید.

دیگر آگهی های کاربر

آگهی های مشابه