http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

ارتباط با آگهی دهنده

خانه های پیش ساخته
اشتراک گذاری :

خانه های پیش ساخته

خانه های پیش ساخته
اکنون که تصمیم به ساخت یک کانکس گرفته اید باید به نمای داخلی آن توجه خاصی داشته باشید.
یادتان باشد عمده جذابیت نمای داخلی وابسته به نحوه ترکیب نور و رنگ است. اما متریال مختلفی در نمای داخلی کانکس استفاده می شود که در نحوه انتخاب نور و رنگ موثر هستند.
دیوارپوش خانه های پیش ساخته :
اولین چیزی که در بدو ورود به خانه های پیش ساخته توجه شما را جلب می کند؛ دیوار پوش است. برای دیوارپوش از پی وی سی ، MDF و یا دیوارپوش های پلاستیکی استفاده می شود که بسته به نوع کاربری شما مورد استفاده قرارمی گیرند.
از مزایای دیوارپوش PVC می توان ضد آب بودن آن را نام برد که در مقایسه با MDF که خاصیت ضد آب بودن را ندارد بهترین است.
در انتخاب رنگ دیوارپوش باید به نوع کاربری و استفاده کننده آن توجه داشته باشیم، مثلا در ویلاهای شخصی دیوارپوش های تیره رنگ نمای شکیل و زیبایی به درون کانکس می دهند.
اما در کانکس های اداری و کارگاهی ، به دلیل اینکه در آن افراد مشغول به کار هستند و نیازمند روشنایی مناسب و محیطی آرام جهت انجام امور می باشند دیوارپوش با رنگ های روشن توصیه می شود.
کانکس اسکان سامانه به مشتریان این امکان را میدهد که زیباترین انتخاب را در این زمینه داشته باشند.
کف پوش خانه های پیش ساخته: پس از دیوار پوش مهمترین متریال در نمای داخلی خانه های پیش ساخته کف پوش است. این شرکت از کف پوش های متنوعی بسته به نوع کاربری مشتریان استفاده می نماید. برای مثال
کفپوش پشت کنفی قیمت کمتری دارد اما استحکام چندانی ندارد ، ان را برای محیط هایی که تردد کمی دارند توصیه می کنیم.
کفپوش پشت گونی یا کف اتوبوسی از کیفیت و استحکام بالایی برخوردار است ، در محیط های پرتردد که وسایل زیادی در آن جابجا می شود مورد استفاده قرار می گیرد. مثل کانکس های مخابراتی
کفپوش پی وی سی ضمن ضد آب بودن از رنگ ها و طرح های متنوعی تشکیل شده است. برای محیط هایی که شستشوی زیاد دارند یا کیفیت ونمای کار اهمیت دارد نقش مهمی را ایفا می کند.
کف پوش پارکت اچ دی اف ، ظاهر بسیار شکیلی را به نمای داخلی کانکس شما هدیه می کند اما باید توجه شود که این نوع کفپوش ضد آب نیست. برای ویلاهای مسکونی گزینه مناسبی است
قرنیز داخل کانکس: کانکس اسکان سامانه برای زیباسازی خانه های پیش ساخته از قرنیز متناسب با طرح و رنگ دیوارپوش استفاده می نماید. این قرنیزها با ایجاد یک سایه روشن جذاب، جلای خاصی بخه نمای داخلی می دهند.
روشنایی ها: باید در یک کانکس توجه داشته باشیم که علاوه بر رنگ دیوارپوش ، نور روشنایی ها و لامپ هایی که در خانه های پیش ساخته مورد استفاده قرار میگیرد به نمای داخلی خانه های پیش ساخته جلوه زیبایی خواهد داد، کانکس اسکان سامانه نیز در تنظیم روشنایی کانکس این موارد را به خوبی رعایت کرده است.
کلید پریزهای مصرف شده در خانه های پیش ساخته: کلید پریزهای مصرفی نیز علی رغم نقش کوچکی که در زیبایی نمای داخلی خانه های پیش ساخته ایفا می کنند ولی با یک انتخاب هوشمندانه میتوانند فضا را زیباتر جلوه دهند.
قاب درب و پنجره و نمای آنها از داخل :
به کارگیری قاب های رنگی متناسب برای درب و پنجره ها در استفاده بهینه از فضا و زیباسازی کانکس نقش موثری را دارد، که ما قاب های UPVC را به جای درب و پنجره آلومینیومی توصیه می کنیم. چرا که درب و پنجره های UPVC دوجداره می باشند.
در پایان میتوان با یک نورپردازی مناسب به سقف و فضای داخل خانه های پیش ساخته جلوه زیبایی بخشید.

دسته بندیصنعت => خدمات و محصولات صنعتی
نامکانکس اسکان سامانه سبز
تلفن۸۸۵۳۵۵۳۱ – ۸۸۵۳۵۵۳۰
موبایل09121714146
موقعیتتهران
پست الکترونیکinfo@eskansamaneh.com
وبسایتhttp://eskansamaneh.com
برچسب هااتاق پیش ساخته , خانه پیش ساخته , خانه های پیش ساخته , کانکس ویلایی , کانکس پیش ساخته
تاریخ بروزرسانی۰۲ آبان ۱۳۹۶
بازدید1327

افزودن نظر

پاسخ

برای افزودن نظر ابتدا باید به حاسب کاربری خود وارد شوید
اولین نظر را وارد نمایید.

دیگر آگهی های کاربر

آگهی های مشابه