http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

ارتباط با آگهی دهنده

ثبت شرکت در ارمنستان
اشتراک گذاری :

ثبت شرکت در ارمنستان

کشور ارمنستان از میان کشورهای همسایه ایران با وجود تبادل فراوان اقتصادی و تجاری با ایران به عنوان یکی از مراکز مهم و قابل اعتماد سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار برای ایرانیان به شمار می آید و ثبت شرکت یکی از نخستین گامها در این راه می باشد. که با برداشتن این اولین قدم در این راه شما می توانید در بانک های این کشور افتتاح حساب نمایید و تجارت و کسب و کار خود را آغاز نمایید . توجه داشته باشید که با انتخاب یک موسسه و وکیل مناسب بدون حضور در کشور ارمنستان قادر به ثبت شرکت می باشید که در ادامه می توانند مشاور شما در گامهای بعدی در اداره مجموعه ثبت شده شما می باشد.
ثبت شرکت در ارمنستان در مدت زمان سه روز کاری انجام میپذیرد. ثبت شرکت در ارمنستان بدون حضور شما انجام قابل انجام می باشد.نیازی به سفر و هزینه اضافه و صرف زمان نداریم پس در انتخاب مشاور خود برای ثبت شرکت در ارمنستان دقت کنیم تا این امر به راحترین و مطمئن ترین راه محقق شود.
یکی از مهمترین نکات مثبت در انتخاب این کشور نزدیکی این کشور همسایه شمالی و دسترسی آسان زمینی و هوایی به این کشور می باشد همچنین از طریق افتتاح حساب در این کشور می توانید مستر کارت و ویزا کارت دریافت نمایید و بعداز ثبت شرکت بدون محدودیت برای خود و اعضای خانواده اقامت کشور ارمنستان را دریافت می نمایید که داشتن این کارت اقامت علاوه برا این که شما را از حقوق شهروندی این کشور بهره مند می سازد راهی برای دریافت سریع تر و آسان ترویزای بسیاری از کشور ها می باشد
تماس بگیرید:
http://Kiasabt.com
00982188888273
00982188882588
تهران ولیعصر ، بالاتر از ونک ، کوچه شریفی ، پلاک 55 ، واحد 13

دسته بندیخدمات => خدمات اداری
نامکیا ثبت
تلفن00982188882588
موقعیتتهران
نشانیتهران ولیعصر ، بالاتر از ونک ، کوچه شریفی ، پلاک 55 ، واحد 13
وبسایتhttp://Kiasabt.com
برچسب هاشرکت , ارمنستان , Kiasabt
تاریخ بروزرسانی۱۶ آبان ۱۳۹۶
بازدید1414

افزودن نظر

پاسخ

برای افزودن نظر ابتدا باید به حاسب کاربری خود وارد شوید
اولین نظر را وارد نمایید.

دیگر آگهی های کاربر

آگهی های مشابه