http://fastniaz.com/?lang=en

ورود به پنل کاربری راهنما

ثبت نام کاربران راهنما


بازیابی رمز عبور راهنما

ارتباط با آگهی دهنده

سامانه جامع دیجیتالی شناد
اشتراک گذاری :

سامانه جامع دیجیتالی شناد

خدمات فناوری دیجیتال را با نام (سامانه جامع دیجیتالی شناد) بشناسید با بخش‌های متنوع شامل فروش نرم افزار، دریافت مجوز، طراحی انواع وب سایت‌ و دیگر خدمات کاربردی دیگر بصورت کاملا دیجیتالی با هدف تمرکززدایی برای سهولت در مدیریت زمان و هزینه‌های اضافی متقاضیان می‌توانند پس از ثبت اطلاعات و ارسال مدارک بصورت الکترونیکی، و بعد از انجام مراحل قانونی ازنحوه رسیدگی به پرونده خود تا حصول نتیجه مطلع شوند و مجوزها و خدمات مربوطه را از طریق پست دریافت نمایند.
(سامانه جامع دیجیتالی شناد) نیاز روزافزون کاربران جهت دریافت خدمات به صورت کاملا دیجیتالی
سامانه جامع دیجیتالی شناد غیر از دریافت مجوز برای محصولات کتاب صوتی ، کتاب دیجیتال (کتاب الكترونیکی) ، پکیج‌های آموزشی در قالب صوت وتصویر ، فیلم ، جلسات کارگاهی آموزشی از مرکز توسعه اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت همراهی با کاربران و جهت اشتغال‌زایی طراحی انواع وب سایت‌های مجاز برای کسب و کارهای اینترنتی و اخذ مجوزهای لازم را در دستور کار خود قرارداده است.
دریافت مجوزهای مربوط به کسب و کارتان باعث می‌شود قانونی بودن فعالیت شما مشخص شود و مشتری بیشتر اعتماد کند. شفافیت در کنار نوآوری فناوری‌های نوین دیجیتالی از مهمترین ارزش‌های سامانه سامانه جامع دیجیتالی شناد است.
برای تقاضای اخذ مجوزهای مربوط به کسب و کارهای اینترنتی با هدف تمرکززدایی در کنار شفافیت و سهولت مراوده با سامانه جامع دیجیتالی شناد «سامانه درخواست به صورت کاملا دیجیتالی» اقدام نموده است تا متقاضیان بتوانند پس از ثبت اطلاعات و ارسال مدارک بصورت الکترونیکی، ازنحوه رسیدگی به پرونده خود تا حصول نتیجه مطلع شوند.
سامانه جامع دیجیتالی شناد

افزودن نظر

پاسخ

برای افزودن نظر ابتدا باید به حاسب کاربری خود وارد شوید
اولین نظر را وارد نمایید.

آگهی های مشابه